I přesto, že obecně může cyklista přechod pro chodce překonat i bez toho, aby musel sesednout z kola, je nutné si uvědomit jednu důležitou věc: v dané situaci cyklista nemá stejnou přednost jako chodec. „Cyklista jedoucí na kole je z pohledu zákona vnímán jako řidič, rovnoprávný s řidičem motorového vozidla. Jelikož při přejíždění přechodu pro chodce vjíždí do vozovky z místa mimo pozemní komunikaci, musí dát na přechodu bez světelné signalizace přednost v jízdě ostatním řidičům
Řidič kola musí jet po vozovce a u přechodu může sesednout a přejít na druhou stranu a zase jet po vozovce nabo při jízdě na cyklostezce sesedne u přechodu, přejde a pokračuje v jízdě dál. Z toho plyne že na přechodu nikdy nevjíždí z místa mimo komunikaci, pokud neporušuje zákon a nejede po chodníků.
Zjevně nechápete psaný text. První řidička zastavila ženě stojící vedle koloběžky, to znamená, že zastavila kvůli chodci. To, že se pak žena rozjela na koloběžce, je pro hodnocení přestupku nepodstatné.
Navíc si můj komentář přečtěte ještě jednou a případně si nechte od někoho vysvětlit.
Není rozhodující co dělá před přechodem, ale co dělá s koloběžkou na přechodu. Jízdou na přechodu se z ní stalo legislativně motorové vozidlo s řidičem, které má a povinnost dát přednost jedoucímu autu. Řidička která zastavila na místě pro odbočení měla okamžítě troubit na řidiče motorového vozidla (koloběžky) přejíždějícího přes přechod a upozornit ho na jeho porušení zákona a nebezpečí od projíždějícího auta. Na tu rychlost pohybu po chodníků a přechodu zákon reaguje u segway, 1) Osoba na osobním přepravníku se samovyvažovacím zařízením nebo obdobném zařízení (dále jen „osobní technický prostředek“) smí užít chodníku, stezky pro chodce, stezky,pro chodce a cyklisty nebo odděleného pruhu pro chodce na stezce pro chodce a cyklisty, pohybuje-li se rychlostí srovnatelnou s rychlostí chůze. Z toho vyplývá povinnost se pohybovat po přechodu rychlostí chůze. To samé je definované u cyklisty:Pokud chce cyklista přejet vozovku na druhou stranu a použije k tomu přechod pro chodce, musí kolo vést, zároveň nesmí jezdit po chodníku, protože je řidič nemotorového vozidla, tzn. také účastník silničního provozu.
Dává to smysl, leč takováto ani podobná věta v zákoně 361/2000 Sb. není.
Ale je to tam. Elektrokoloběžka je legislativně považována za motorové vozidlo, SPZ ani technická kontrola nejsou k jejímu provozování zatím potřebné. §23. (1) Při vjíždění z místa ležícího mimo pozemní komunikaci na pozemní komunikaci musí dát řidič přednost v jízdě vozidlům nebo jezdcům na zvířatech jedoucím po pozemní komunikaci nebo organizovanému útvaru chodců nebo průvodcům hnaných zvířat se zvířaty jdoucím po pozemní komunikaci.
Predtim Audi SQ7, Audi R8, BMW330e. BMW šlo z domu. Nahrazeno Hyundai Ioniq 5, Kia EV6, Kia EV6 GT a nejnověji (bez dotace) Tesla Model 3 Highland.
Jo, šef WV se Hyundai začal bát v roce 2011 a už je to tu. BMW a Audi je vyměněno za Hyundai a Kia. Prostě měl věšteckou kouli. Všechny 3 uvedené auta se vyrábí v asii,otázka je, kolik EV se bude vyrábět v EU a hlavně u nás, jinak jsme ekonomicky v ...
Soláry už má kde kdo. Čez elektřinu v létě vykupivat nechce, v zimě soláry výkon na topení nemají. Ideální využití do vlastního auta. Tři čtvrtě roku pohon zadarmo.
Pohon zadarmo ? A odpisy FEV neexistují ? Po odečtu dotací u FEV z posledních 2 letech to dělá 20-30 tKč za rok při rozpočtu na 10 let. Pokud jsem s autem v práci přes den, tak pak mohu nabíjet z FEV v létě přes týden tak 2 hod. Cpat to pak z baterky do baterky je nesmysl. 10kW FEV dá max 10MWh za rok. Pokud navíc mám klimy, okřev vody a vyhřívaný bazén, tak toho na elektroauto moc nezbude.
Je to nemorální a nemravné! Sobě 14%, důchodcům 1,5%, přitom ten důchodce tolik škody, jako někteří politici, nenadělá.
Platy poslanců jsou zmražené za roky 2022-2024. Důchody byly valorizované v těch letech o 1.13%+8.2%+5.2%+5.1%+11.5%, tj. v součtu o 34.5%. Asi vůbec nechápete k čemu se vyjadřujete. Odkaz
Vláda podporuje černou ekonomiku, a proto jim chybí peníze...
Svatá pravda, ti věděli jak na to. Jurečka se vyjádřil k výši Babišova důchodu. „Popravdě bych čekal při jeho manažerské pozici vyšší důchod, ale výše výměry důchodu odpovídá tomu, kolik odváděl Andrej Babiš na pojistném,“ uvedl. Odkaz
Víte, mám přátele v Evropě a věřte, že když jim řeknu, že abych nemusel v důchodu obracet každou korunu tak vlastně musím pořád pracovat! Tak že profesor ve Francii po 36 letech v práci má 3800,-eu.tak se strašně divil a nevěřil, že já budu mít skoro po 50 letech zhruba 850,- EU, další příklad žena v Rakousku 12 ,5 letech práce má 3000,- důchod+dva důchody. A teď mi řekněte kde jsme my přeci v p.....
Dle serveru picodi.com dosahovaly částky průměrných starobních důchodů ve vybraných zemích v roce 2022 následujících hodnot:
průměrný důchod v Rakousku: 1449 EUR,
průměrný důchod ve Francii: 1393 EUR,
průměrný důchod v Itálii: 1097 EUR,
průměrný důchod v Německu: 989 EUR,
průměrný důchod v Řecku: 873 EUR,
průměrný důchod v Česku 767,- EUR
průměrný důchod v Portugalsku: 556 EUR,
průměrný důchod na Slovensku: 513 EUR,
průměrný důchod v Polsku: 499 EUR,
průměrný důchod v Litvě: 413 EUR,
průměrný důchod v Maďarsku: 413 EUR.
Od Německa jsme 29%.A u nás taky najdete důchodce s 10.000,- EUR, t Takže vlastně v p.... je ještě spousta zemí které jsou za námi.
Jen je potřeba tomu umést cestičku.
Tedy přikázat každému obchodníkovi přijímat bezhotovostní platby + umožnit zavést poplatek za platbu hotovostí.👍
Nebo zavést přirážku zákazníkovi za náklady platby kartou, kterou si bere banka. V případě nemožnosti platby z důvodu nedostatečného limitu nebo nefunkčního systému zavést paušální poplatek za zdržení zákazníků platících v hotovostí . K hotovosti je potřeba taky vytvořit cestu Tu nám stejně vytvoří hackeři a budete rád za peníze ve strožochu.Taky umím vymýšlet kraviny.
Tak zase snaha odpoutat lidi od největšího rozkrádání: z bilionu v šede ekonomice je největší zparcovatelský pr 160 mld., 140mld stavebnictví, 110mld obchod. Malí živnostníci 4mld. A pak tu máme Sony Havlíčka, který v tom umí chodit a hodit lidem tu nejvíce ohlodanou kost. Gebls by se za něj nestyděl v umění oblbnot lidi. Pokud by to myslel vážně, tak by se měl zaměřit na ten zpracovatelský průmysl, ale v tom by ho pak utopil Andy.
také jsem se díval pozorně na auto ve videu, ale nepřijde mi, že jakákoli manipulace se dveřmi je nepostřehnutelná u řidiče, možná jste jeden z těch co mají telefon přilepený na uchu a nebo neustále na sítích, nekoukáte kolem, většina řidičů si po zaparkování obejde auto a zkontroluje dveře, je jich ale málo, myslím asi stará škola, no.... koncernová auta je kapitola sama pro sebe, tam je chyb jak máku. V devadesátkách se houfně montovalo centrální zamykání na dálku s alarmem, tam se nezamklo pokud nebyly dovřené dveře, navíc začalo to pištět.
Při vystupování jste zádama k zadním pravým dveřím. Při parkování jsem opravdu nikdy auto neobíhal a nezkoušel zadní dveře u spolujezdce. Teď asi budu muset. Otestoval jsem Octavku z 2015 a chyba je tam stejná. Závěr. U koncernu jsou programátoři magoři minimálně 10 let.
řekl bych, že znalosti v oboru elektroniky a zabezpečení nejsou silnou stránkou redaktora, spíše vycházejí z videí na sítích, než skutečnosti...
auta která mají automatické zamknutí při rozjezdu se neodemknou, pokud těmito dveřmi nevystupuje pasažer, takže pokud máte na zadních sedadlech náklad, vystoupíte vy a spolujezdec v předu, ostatní je uzamčeno. Potom může lupič lomcovat akorát klikou. Co se týče rušení signálu DO, může jak chce, stačí projít jedna seqvence a ta projde vždy, auto se zamkne.
To samé platí i pro Vás. Není to o znalostech v oboru, ale chybách programátoru.Konkrétně toto auto Tarraco (s MIB3) jsem si otestoval a došel k názoru, že programátoři u koncernu jsou co se týče množství chyb u MIB3 něco neuvěřitelného. Funguje to přesně tak, jak je ve videu znázorněné. Po pootevření předních dveří při vystupování řidiče se všechny dveře odemknou a stačí zadní dveře jen pootevřít na cca centimetr, není to ani slyšet. Při vystupování je motor již vypnutý. Po vypnutí motoru na displeji probíhají animace otáčejícího se auta a pak se po cca 20s objeví znázornění otevřených dveří. To už jste ale venku.Pak při zavření přes DO nebo dotykem zámky cvaknou, zrcátka se sklopí a auto kromě uvedených zadních dveří je zamknuté. Při odchodu zkouším pro jistotu zadní dveře u řidiče, jestli je auto uzamčené. Funguje to tak u všech dveří kromě řidičových. Ty jediné nejdou zamknout při přiotevření. Po vykradení stačí dveře zabouchnout a dveře se uzamknou. Majitel pak nechápe, jak může mít vykradené a přitom uzamknuté auto a může na chybějící věci nebo doklady přijít po delší době. Navíc se může při parkování stát, že si sami některé dveře nedovřete. Programátoři jsou fakt kreténi, tato chyba bez upozornění autora videa by mne ve snu ani nenapadla. Všechny ostatní auta co mám si kontrolují zámky a nezamknou se. Přitom stačí totu chybu opravit a poslat v novém sw na dálku do auta. Pokud je to vlastnot MIB3 (od cca 2021), tak je to tak asi i u VW,Audi, Škoda. Proto autorovi videa velký dík za upozornění.
Ale ty MIGY bránily Charkov to znamená že byly bojeschopné.
Slovenské migy byly kvůli ruským technikům nebo součástkám boje neschopné, létat mohly, provoz neudržitelný, neměli dostatek pilotů a od srpna 2022 je nepoužívali. Odkaz
Výroba přes 70 TWh spotřeba kolem 60TWh. To je 10 přebytek pro vyvoz.Opravdu je nutné podporovat zdroje jako jsou uhelné elektrárny? Nebo spíš něčí účet! ?
2023 bylo z uhlí 42%, tj 30TWh, takže po vypnutí bude chybět 20TWh. Píše se o pojistce v zákoně, která může být a nemusí být uplatněna. Nejedná se o podporu uh. elektráren, ale o to, aby nebyly vypnuty předčasně před přestavbou na plynové i s ohledem na možný blackout. Po odstavení uhelných elektráren by bylo na řešení pozdě.Asi jste ten článek pořádně nečetl.
tedy otočme to
tahle vláda vrátila do hry černou ekonomiku a zaklekla na důchodce
Tedy otočne to. Pokud by zaklekla na důchodce ve stylu Babiše, tak by jim sebrala vše. Černá ekonomika neexistuje, je to šedá ekonomika. Možná vy děláte něco na černo a proto jste si to spletl. Šedá ekonomika poslední 3 roky stagnuje, byla nižší v procentech za Babiše 2013-2020 jen 2 roky. EET s výnosem 18 miliard za 3 roky fungování proti 1 bilionu ročně je směšné. 160 miliard ročně ve zpracovatelském průmyslu (kam patří i Agrofert) je jiné kafé. Otázka, proč se nezaměřit hlavně na oblast, kde toho uniká nejvíc je zřejmá. Když šel AB do politiky, tak to vysvětloval, že při státních zakázkách musí platit desátek. Nešel tam kvůli lidem.Pozdě jsem pochopil, že nechtěl zrušit desátek, ale chtěl ho jen obejít a více jako správný zemědělěc stát podojit. A to se mu podařilo. Odkaz
Vždyť ale Fyjalenko říkal, že už jsme z nejhoršího venku a naše ekonomika je již nastartovaná a pošlape jako hodinky. Zase lži, jako vždy. Co jiného taky od nich čekat.
Článek o propadu něměcké ekonomiky, jak se s tím české firmy musely vyrovnat, dáří se jim získávat nové zakázky, snižovat výdaje a očekávají růst. Evidentně čtete jen titulky nebo nerozumíte psanému textu.
12
Sledujících
0
Sleduje
12
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Mohli jsme mít nejlevnější elektřinu v Evropě, což vláda Fialy evidentně nechce. Levná elektřina je klíčem k hospodářské prosperitě. Doslova sabotérskou pozici má Energetický regulační úřad, jenž na základě zhoubných požadavků zelené lobby razantně zvyšuje jednu část ceny elektřiny. Stát nemá zájem o levnou elektřinu.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
a co s tím má stát společného kromě dávání dotace,na kterou už nemáme a která by jen zvyšila státní dluh a výdaje na jeho obsluhu . Běžte na Slovensko, kde už se to začalo hroutit a nastupuje konsolidační balíček. Na druhou stranu bude u nás možná víc doktorů, pokud se u nás někteří při průchodu na západ na chvíli zastaví. Stejně se po příštích volbách posunou víc na západ.Odkaz
2 odpovědi