Na první pohled je renovace moc pěkná. Cena se zdá vysoká, ale podle mě adekvátní i když je to jen Škodovka. Je zajímavý paradox, že renovace například Jaguáru E-type může vyjít cenově stejně jako u této Škodovky. Pokud by si člověk auto renovoval sám, tak by ho renovace vyšla výrazně levněji do doby než započítá svou práci. Takže pokud někdo chce ušetřit stovky hodin práce v dílně, čas při čekání, až bude mít termín v lakovně, shánění nedostatkových dílů, koupí si tímto autem spoustu volného času 😉.
Můžu si taky plivnout? Auta se upravovala vždycky. O tom zda je auto provozu nebezpečné rozhoduje STK. Místo, aby vznikaly nové okruhy, jsou tendence ty stávající omezovat. Věkový průměr aut v ČR je 16 let. Dle průměru jsou tu tedy auta daleko starší. Nemyslím si, že jsou všechna tato auta v technickém top stavu jako vozy tunerů, kteří do aut investují nemalé částky. Nejdůležitější prvek v autě je ten mezi pedály a volantem. Závodit za provozu patří do akčních filmů, ne do reálného světa. Bylo by fajn, kdyby bylo víc nezávislých závodů, kde by se mohli i tuneři vyblbnout, lidé hojně tyto akce navštěvovali a bavili se. Tím, že se rozjede spirála omezení a zákazů se nic nevyřeší...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Topte aspoň tak, ať to nesmrdí. Bydlím na vesnici a je to často velmi výživné. Přitom někteří topí, že o tom člověk ani neví a jiní jsou schopní zámořit půlku vesnice. Větrat před spaním bývá vyloučené. Pokud neumíte být ohleduplní, nedivte se různým opatřením. Osobně pokládám topení dřevem za ekologické. Každopádně nadbytek zplodin, obzvláště dětským průduškám neprospívá, užil jsem si s nimi svoje v dobách, kdy se ještě topilo kaly.
1 odpověď