"Důvod ovšem Melania Trumpová neuvedla. Roky se ovšem spekuluje o tom, že její vztah s Donaldem není ideální. Na veřejnosti jej například odmítá držet za ruku nebo políbit, což dokazuje celá plejáda videí sdílených na sociálních sítích."
Není to pravda. Stačí se podívat na youtube na záznamy z rallies, kde se několikrát políbili. Pokud si dobře vzpomínám, tak i při vyhlášení vítězství voleb se políbili.
Proto píši i o dalších. Mimochodem četla jste právní ujednání i s Google? Protože chcete-li mít telefon s Androidem, musíte mít Google účet… Atd.
Jo, tohle se mi nelíbí, jak nutí mít ty jejich účty. Měl jsem 10 let starý iPhone, už na něm stejně skoro nic nefungovalo díky aktualizacím softwaru, které ze starého telefonu udělají nepoužitelný telefon, protože do něj pak už nejdou instalovat běžné aplikace. Ale je mi to nějak jedno, přešel jsem už na tlačítkový telefon. 😄 Jen mi vadí ta diskriminace v některých supermarketech, kdy jsou určité slevové akce dostupné "pouze s aplikací".
Jednak nas to nezajima a pak pokud konzumujete ceska jidla, tak jsou mnohem nezdravejsi. Hamburger je libove hovezi maso, zelenina a houska.
Vepro knedlo zelo je tucne veprove, kaloricke knedliky a zeli zahustene moukou. Svickova na tom neni o moc lete. Smazeny syr je mnohokrat nezdravejsi….
Tak, tak! Ale čecháčkovi toto nevysvětlíte.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. To, že studenti umí po 14 letech výuky trochu česky a anglicky, je velmi tristní výsledek našeho školství. A nezachrání to ani 20 procent studentů přirozeně nadaných na matematiku. Hlavní důvod pro zákaz mobilů na školách je obava z konkurence zejména AI. Brzy by se totiž mohlo ukázat, že většina učitelů je na školách v podstatě zbytných. Sami učitelé začínají AI ve větší míře využívat pro svůj výklad. Jedná se zde tedy o smutný příklad pokrytectví a alibismu.👎😔
8 odpovědí
0
Sledujících
5
Sleduje
0
Sledujících
5
Sleduje
Dotkněte se trávy, pane ZELENÝ...