Tady všichni placaj blbosti. Auta, a vše do bylo oficiálně dovazene ze západu, se prodávalo nejen v Tuzexu, ale i za koruny v obchodě. Zboží, které bylo objednáno, dovazene ve větších počtech a ne individuálně.
Tehdejší Československo podepsalo mezinárodní obchodní dohodu, kde jednou z podmínek bylo, že minimálně 10% z objednaného zboží musí být prodáváno za mezinárodně uznávanou menu, což byl koruna.
Ano, zboží bylo nedostatkové a drahé, ale pamětníci potvrdí, že bylo možné koupit třeba televizi Sony ( člověk musel mít hodně dobře známé anebo velikou kliku, Benzina prodávala olej Castrol ( nálepku "jezdím a Castrol" mělo spousty aut na zadním okně, v Mototechne se prodávaly Renault, Fiat, Ford, Saab, Hilmany, vyvozova auta východního bloku, v hrackarne se daly koupit modely Norev, známá občas vám nechala rifle značky Wildcat, na potraviny byla dokonce zřízena síť ESO, kde byly potraviny ze západu, samozřejmě že finančně v jiných relacich, to samé drogerie.
Jak jsem psal, zboží bylo cenově v jine dimenzi, a většinou tzv pod pultem, ale bylo i za koruny.
Tady všichni placaj blbosti. Auta, a vše do bylo oficiálně dovazene ze západu, se prodávalo nejen v Tuzexu, ale i za koruny v obchodě. Zboží, které bylo objednáno, dovazene ve větších počtech a ne individuálně.
Tehdejší Československo podepsalo mezinárodní obchodní dohodu, kde jednou z podmínek bylo, že minimálně 10% z objednaného zboží musí být prodáváno za mezinárodně uznávanou menu, což byl koruna.
Ano, zboží bylo nedostatkové a drahé, ale pamětníci potvrdí, že bylo možné koupit třeba televizi Sony ( člověk musel mít hodně dobře známé anebo velikou kliku, Benzina prodávala olej Castrol ( nálepku "jezdím a Castrol" mělo spousty aut na zadním okně, v Mototechne se prodávaly Renault, Fiat, Ford, Saab, Hilmany, vyvozova auta východního bloku, v hrackarne se daly koupit modely Norev, známá občas vám nechala rifle značky Wildcat, na potraviny byla dokonce zřízena síť ESO, kde byly potraviny ze západu, samozřejmě že finančně v jiných relacich, to samé drogerie.
Jak jsem psal, zboží bylo cenově v jine dimenzi, a většinou tzv pod pultem, ale bylo i za koruny.
Ohavny je autor. To máme podle něj všichni hromadně obdivovat ty odporné nevzhledne výtvory, podnikatelské baroho? Fuj, fuj, fuj,. Netvrdím, že tzv sumperak je vrchol elegance, nicméně novodobé rodinné domy mu, až na výjimky, nesahaji ani po základy. A navíc psát a kráse co osklivosti v designu a ještě style já říkám že je to ohavne a kdo nesouhlasí ten je hlupák který tomu nerozumí je ukázka namoslenosti a arogance autora.
Jak moc to tam, v Podskalí, znám. Prožil jsem tam, kousek od této chalupy, hned u potoka úžasné dětství. Pokud si dobře pamatuji, jezdila do té chaloupky rodina z Teplic malým NSU Prinz, jednu dobu. Bylo to tam úžasné, krásné místo pro dětské hry. Znám z dětství snad veškeré obyvatelé této malebné části, krasneho Podskalí, Fialovi, Jirákovi, Apltaurovi, Pivonkovi.
Ukapla slza při krásných vzpomínkách
Chtějí li jezdit cyklisté po veřejných komunikacích, pak by měli mít povinnost platit povinné ručení!!!? Jsou li pravoplatni účastníci silničního provozu, pak se všemi pravi a povinnostmi.
Proč se tedy dávají miliardy do stavby cyklostezek, když si cyklisté jezdí kde chtějí. Koukám, že cyklisté jsou privilegpvani. Bohužel, řídící ty lat a jsi omezování aby si cyklisté mohli dělat co chteji
Jasně. Logika dnešních radních je postavíme čtvrt pro několik tisíc lidí a zazoven zuzibme komunikace v okolí. Z vytizeneho úseku mezi křižovatkou Ohrada a Basilejskym náměstím stáhneme že dvou do jednoho pruhu a rozšíří e zastávku ne rozměr "fotbalového" hřiště,. To, že tu jsou už teď permanentně zácpy, zesanitky či vozidla ZS se jen těžko prodiraji, neboť není ani jak jim uvolnit průjezd nikoho nezajímá.
Fackoval bych ty panáky na radnici.
Kdysi jsem 128 coupe v půlce 90 let vlastnil., spolu se 125 speciál DOHC a 131 Supermirafiori. A ač Fiat nemusím, tak tyto 3 kousky patří mezi super auta. Coupe i 125 na silnici mezi Českým brodem a Kolínem ukazovali koncová světla většině tehdy jezdících aut.
Ještě jednu nevýhodu krom koroze tyto Fiaty měli - časté platby za rychlou jízdu. Ono s nimi totiž nešlo jezdit pomalu
Naprosto správný zásah policie, celní správy. Místo prověření by mělo následovat poděkování a to i stran pořadatelů festivalu.
A ti dementi, kteří za to pilicii kritizují by si měli uvědomit, že obětí drog se může stát jejich dítě, sourozenec. Častější razie a hodně vysoké tresty pro všechny, co drogám ohrožují životy
Lzivy článek, naprosty blabol
V roce 1962 podepsalo Československo mezinárodní obchodní dohodu, kte byla jasně Dana podmínka o dovozu zboží že zemi. Mimo soc blok.
Minimálně 10% nasmlouvaneho zboží od výrobců ze západu muselo být prodáváno za oficialnimezinarodne uznávanou menu.
Takže auta ze západu byla prodávaná i v Mototechne. Komu a za jaké ceny ponechme stranou. Ale všechny modely Renault ( 8, 15,5,20,18,21,9,11,Fuego,16,6,) Fiat(600,500850,127,128,131,uno) Saab, Ford Cortina, Daewo Racer, Volvo 244, Citroën GS, Austin Allegro, Toyota Corona se prodávali v Mototechne
Dacii se pod taktovkou Renaultu povedlo to, co VW po válce. Vyrobit laciné, relativně jednoduché a spolehlivě auto pro masy. Lidi najednou měli možnost za své nasetrene peníze koupit nový, i když "neznačkovy" poměrně prostorný vůz. A když Loga začal mít úspěch i na náročných trzích Evropy, přišla Dacia s dalšími modely ve stejném duchu, byl úspěch ohromující.
Bohužel, mnohé automobilky Dacii podcenil, koncern VW totálně. Místo, aby třeba škoda pokračovala s dostupnými auty, stala se velice drahá. A přitom předložíme li VW do češtiny, znamená to lidový vůz. Bohužel, značka se toho nedrží.
Neříkám, že Dacia, ale když ne ona, pak tradiční evropské automobilky prevalcuje Čína. Ne každý Evropan má peníze na předražené modely tradičních značek
Chudinka, patrně je to maminka, jejíž dítě je neustále ostrizim zrakem hlídání a nesmí se ničeho dotknout dokud to neprojde desinfekci.
České, potažmo československé pohádky jsou ty nejkrásnější pohádky. Ve většině pohádek nejsou krvavé scény, mluví se krásnou češtinou bez sprostých výrazu, učí své diváky ctít život, pomáhat v těžkých situacích a chovat se slušně,čestné.
Řeší kraviny a patrně ji spousty důležitých věcí uteče.
Už je to hodně let zpět, ještě byla Hypernova.
Jel sem se svojí mámou, postižená, chodí o berlich, jejím Trabantem na nákup. Bylo tam místo pro invalidy, jinak bylo plno. Chystal sem se na místo zajet, označení invalidy máma v autě měla, když tu tam doslova letělo BMW.
Oki, říkám si, sice mladý kluk, ale třeba je oprávněný parkovat. Označení ale žádné a posuny mi ukázal dost jasně, že on je asi něco víc. Máti vystoupila teda u vchodu a já postavil Trabose těsně k jeho BMW.
Náhoda tomu chtěla, že zrovna šel okolo mestak, tak sem ho informoval, protože se mu nelíbilo jak stojím. Řekl oki a odcházel, když tu přišel onen mladík a řval, ať koukám odjet. Policajt jej požádal o doklady, na es mu bylo odsrknuto, že mestací ho nezajímají. Stačilo pár slov do vysílačky, a byla tam odtahová, byl sem požádán odjet kousek a už nakládání ono BMW. Mladík sice nadával, ale jelikož odmítl předložit doklady policajt mu zdelil že vozidlo parkuje neoprávněně a bude dotažení.
Na metky otázku, zda mi to stalo zato, jsem řekl že jo. Byl to docela příjemný pocit vyskolit namysleneho arogantní ho zmetka.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Paní JANA je stále krásná žena , úsměv na tváři a stále šarmantní . Ač na veřejnosti se moc neukazuje , na slavnostním předávání cen byla přesně taková , jakou ji národ zná , byla nádherná , úžasná . Prostě stále úžasná žena
1 odpověď