Tady všichni placaj blbosti. Auta, a vše do bylo oficiálně dovazene ze západu, se prodávalo nejen v Tuzexu, ale i za koruny v obchodě. Zboží, které bylo objednáno, dovazene ve větších počtech a ne individuálně.
Tehdejší Československo podepsalo mezinárodní obchodní dohodu, kde jednou z podmínek bylo, že minimálně 10% z objednaného zboží musí být prodáváno za mezinárodně uznávanou menu, což byl koruna.
Ano, zboží bylo nedostatkové a drahé, ale pamětníci potvrdí, že bylo možné koupit třeba televizi Sony ( člověk musel mít hodně dobře známé anebo velikou kliku, Benzina prodávala olej Castrol ( nálepku "jezdím a Castrol" mělo spousty aut na zadním okně, v Mototechne se prodávaly Renault, Fiat, Ford, Saab, Hilmany, vyvozova auta východního bloku, v hrackarne se daly koupit modely Norev, známá občas vám nechala rifle značky Wildcat, na potraviny byla dokonce zřízena síť ESO, kde byly potraviny ze západu, samozřejmě že finančně v jiných relacich, to samé drogerie.
Jak jsem psal, zboží bylo cenově v jine dimenzi, a většinou tzv pod pultem, ale bylo i za koruny.
Tady všichni placaj blbosti. Auta, a vše do bylo oficiálně dovazene ze západu, se prodávalo nejen v Tuzexu, ale i za koruny v obchodě. Zboží, které bylo objednáno, dovazene ve větších počtech a ne individuálně.
Tehdejší Československo podepsalo mezinárodní obchodní dohodu, kde jednou z podmínek bylo, že minimálně 10% z objednaného zboží musí být prodáváno za mezinárodně uznávanou menu, což byl koruna.
Ano, zboží bylo nedostatkové a drahé, ale pamětníci potvrdí, že bylo možné koupit třeba televizi Sony ( člověk musel mít hodně dobře známé anebo velikou kliku, Benzina prodávala olej Castrol ( nálepku "jezdím a Castrol" mělo spousty aut na zadním okně, v Mototechne se prodávaly Renault, Fiat, Ford, Saab, Hilmany, vyvozova auta východního bloku, v hrackarne se daly koupit modely Norev, známá občas vám nechala rifle značky Wildcat, na potraviny byla dokonce zřízena síť ESO, kde byly potraviny ze západu, samozřejmě že finančně v jiných relacich, to samé drogerie.
Jak jsem psal, zboží bylo cenově v jine dimenzi, a většinou tzv pod pultem, ale bylo i za koruny.
Ohavny je autor. To máme podle něj všichni hromadně obdivovat ty odporné nevzhledne výtvory, podnikatelské baroho? Fuj, fuj, fuj,. Netvrdím, že tzv sumperak je vrchol elegance, nicméně novodobé rodinné domy mu, až na výjimky, nesahaji ani po základy. A navíc psát a kráse co osklivosti v designu a ještě style já říkám že je to ohavne a kdo nesouhlasí ten je hlupák který tomu nerozumí je ukázka namoslenosti a arogance autora.
Jak moc to tam, v Podskalí, znám. Prožil jsem tam, kousek od této chalupy, hned u potoka úžasné dětství. Pokud si dobře pamatuji, jezdila do té chaloupky rodina z Teplic malým NSU Prinz, jednu dobu. Bylo to tam úžasné, krásné místo pro dětské hry. Znám z dětství snad veškeré obyvatelé této malebné části, krasneho Podskalí, Fialovi, Jirákovi, Apltaurovi, Pivonkovi.
Ukapla slza při krásných vzpomínkách
Nechcete elektromobil? A nemůže to být jen kvůli dezinformacím?
„Průzkum provedený Lordskou komisí pro změnu klimatu zdůrazňuje naléhavou potřebu vládního zásahu k obnovení spotřebitelské důvěry a vyvrácení mylných přesvědčení o elektromobilech, která jsou šířena některými částmi britského tisku. Zprávy, které ukazují elektromobily jako velmi nebezpečná vozidla se ale šíří po sociálních sítích napříč světem.“
Mohu se zeptat, jaký je přínos elektromobilů pro životní prastredi? Ať nad tím přemýšlím jak chci, nenašel sem nic.
Pročetl jsem diskusi a vidím jedno. Autaři by cyklisty na cestě zakázali, a cíti se ukřivděně, jako by jim někdo sahal na jejich práva. Opak je pravdou. Tito autaři nejsou ochotni uznat práva jiných účastníků silničního provozu. Myslí si že když jsou oplechovaní, tak jsou pro ně ostaní jen otravné mouchy, které můžou skončit tak na jejich předním skle. Čest vyjímkám.
Až bude platit , že cyklisté mají stejná práva a povinnosti jak řidiči motorových vozidel, pak ať užívají silnic do aleluja
Chtějí li jezdit cyklisté po veřejných komunikacích, pak by měli mít povinnost platit povinné ručení!!!? Jsou li pravoplatni účastníci silničního provozu, pak se všemi pravi a povinnostmi.
Proč se tedy dávají miliardy do stavby cyklostezek, když si cyklisté jezdí kde chtějí. Koukám, že cyklisté jsou privilegpvani. Bohužel, řídící ty lat a jsi omezování aby si cyklisté mohli dělat co chteji
Každý kdo uteče z vlasti před svými povinnostmi si nezaslouží nic jiného než pohrdání a v lepším případě oslovení hotentot. Já osobně je nazývám dezertéry a rozhodně se těmto zbabělcům neomlouvam.
Promluvil hrdina. Vzpamatuje se, doba Jánošík a hrdinů Zeman je mytus. Kdo má rozum a váží si života, udělá cokoli aby se vyhnul válce.
Kdyby se to dělo v Čechách, byl by si hrdino mezi prvními co utečou.
Jasně. Logika dnešních radních je postavíme čtvrt pro několik tisíc lidí a zazoven zuzibme komunikace v okolí. Z vytizeneho úseku mezi křižovatkou Ohrada a Basilejskym náměstím stáhneme že dvou do jednoho pruhu a rozšíří e zastávku ne rozměr "fotbalového" hřiště,. To, že tu jsou už teď permanentně zácpy, zesanitky či vozidla ZS se jen těžko prodiraji, neboť není ani jak jim uvolnit průjezd nikoho nezajímá.
Fackoval bych ty panáky na radnici.
Kdysi jsem 128 coupe v půlce 90 let vlastnil., spolu se 125 speciál DOHC a 131 Supermirafiori. A ač Fiat nemusím, tak tyto 3 kousky patří mezi super auta. Coupe i 125 na silnici mezi Českým brodem a Kolínem ukazovali koncová světla většině tehdy jezdících aut.
Ještě jednu nevýhodu krom koroze tyto Fiaty měli - časté platby za rychlou jízdu. Ono s nimi totiž nešlo jezdit pomalu
A čtete jiné članky, než tento o p. Zímovi? Byli to tam jasně napsáno, pane Pivonko.Taky si tu dobu pamatuji z mládí, hodně se o p.Zímovi mluvilo, i to, jak jeho žena skočila z okna, kvůli jeho milenkám. I o tom se psalo, zcela nedávno. Ale pokud měl mikrospánek a únavu, způsobil nehodu, je to porušení předpisů.
Nj, co je v novinách je svaté, že. Ono se toho povídá a píše, adrby letí světem. Je až s podivem, co vše se povídá. Neletel náhodou s Gagarinem? Nebo radil Husakovi?
Neřekl sem, že nehodu nezavinil, ale jen to, že nebyla způsobena alkoholem. A neřekl jsem ani to, že je svatý. Ale jen to, že to neměl v životě lehké a celý život tím taky trpěl. Ale sklepy jsou koukám stále přítomný, že paní Fryčová!!!
Nepřestal pít alkohol pro nic a za nic. Přestal potom, co měl autonehodu, kdy zemřel jistý režisér a byla zmrzačena Judita Čeřovská.
Ještě je dost pamětníků, pane Zímo
Paní Fryčová, nehoda, kterou pan Zíma měl způsobil mikrospanek, únava a žádný alkohol tam nebyl!!!! Šířit zde ošklivé pomluvy. To si pan Zíma nezaslouží.
Naprosto správný zásah policie, celní správy. Místo prověření by mělo následovat poděkování a to i stran pořadatelů festivalu.
A ti dementi, kteří za to pilicii kritizují by si měli uvědomit, že obětí drog se může stát jejich dítě, sourozenec. Častější razie a hodně vysoké tresty pro všechny, co drogám ohrožují životy
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Paní JANA je stále krásná žena , úsměv na tváři a stále šarmantní . Ač na veřejnosti se moc neukazuje , na slavnostním předávání cen byla přesně taková , jakou ji národ zná , byla nádherná , úžasná . Prostě stále úžasná žena
1 odpověď