Měl dodat, že náhradní díly, které nejsou společné s Fordem, se už léta nevyrábí.
Takže sebemenší šťouchanec a hned totální škoda.
Například přední světlo, jedině z vrakáče, ale S-type bylo vyrobeno tak málo, že vrakáče jimi rozhodně nepřetékají. A když narazíte na inzerát třeba na ebay na použité světlo zjistíte, že je v odporném stavu. Když máte slabou baterii, často se stane, že odejde některá z řídících jednotek, mě se to stalo. U tohoto auta jsou velmi náchylné na podpětí. A hop můžete googlit vrakáč kde mají řídící jednotku, která se léta nevyrábí. Opravdu je S-typů strašně málo, vzpomeňte si kdy jste ho naposled potkali. V ČR je registrováno asi 60 Ks. Pro takové množství se nevyplatí vyrábět náhradní díly. Já ho mám se stejným motorem i vzácnou manuální převodovkou, mám ho rád, protože se mi líbí auta, která nestojí na každém rohu. Za 22 let má najeto 114 000 Km a přesto, že má tak malý nájezd v interiéru vržou neskutečně plasty, že když někoho vezu tak se stydím, protože lidé čekali nějaký luxus. Ale na vrzání plastů si v recenzích stěžovali kupci už, když to bylo nové. To auto má neskutečně mnoho dalších nesmyslných přešlapů o kterých se tady nebudu rozepisovat. Vypadá to, že inženýry, kteří auto navrhovali platili pouze stravenkami. A to je právě tem důvod proč byla firma Jaguár zklamána, že prodali mnohem méně kusů než čekali, ono se to totiž rozkřiklo a lidé si raději koupili jiné prémiové vozidlo. Přesto ho mám rád a nechám si ho dokud ve mě vyloženě nebouchnou saze, až mě zase časem překvapí nějakou zákeřnou a drahou nedokonalostí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je to jen reklama, aby nás nalákali ke koupi.