No asi nejste v oboru nejostřejší tužka v penále. Existuje spousta možností. Já jsem využil proudových kleští napojených na logování, to je záznam naměřených hodnot.
A noční provoz? Co to je? No to je provoz v noci, kdy musíte svítit více než ve dne, to znamená větší spotřebu el. energie.
Děkuji za zasvěcený odhad mojí ostrosti.
Opravdu nejsem automechanik.
A ke všemu svítím v noci stejně jako ve dne.
Můj 22 let starý Jaguar to ani jinak neumí.
Myslím si, že alternátor vytváří stejný proud pokud svítím, nebo jedu potmě.
Akorát část proudu okamžitě spolknou světla a o to méně se uloží do akumulátoru.
Vy jste tedy naměřil proudový rozdíl výkonu alternátoru ovlivněný svícením?
V zásadě s panem Žákem souhlasím. Dnešní ekologické nesmysly baterii rozhodně nešetří. Po třech letech mi u nového auta odešla baterka. Po měření, zkoušení a testů jsem došel k závěru odpojit senzor na mínusovém pólu baterie. Důvod? Zcela jednoduchý.
Při plně nabitém AKU bylo odpojené dobíjení, zřejmě z důvodů šetření paliva a auto jelo čistě z baterie až do okamžiku, kdy napětí na svorkách baterie kleslo na cca 10,5V. V tom okamžiku začalo dobíjení a alternátor hnal do 85Ah baterie i více jak 75A. Co se děje s deskami v aku při tomto proudu si neumím ani představit. Doporučený dobíjecí proud je přitom 0,1 kapacity tedy 8,5A v mém případě. Po výměně AKU a odpojeném senzoru se soustava chová zcela regulérně. To znamená, že se akumulátor drží neustále v nabitém stavu a nabíjecí/udržovací proud alternátoru nepřekročí více jak 11,5A při nočním provozu.
Bráno samozřejmě pro delší cesty, které jsou každý den delší jak 70 km.
A jak jste změřil proud za jízdy?
A co je to noční provoz?
Měl dodat, že náhradní díly, které nejsou společné s Fordem, se už léta nevyrábí.
Takže sebemenší šťouchanec a hned totální škoda.
Například přední světlo, jedině z vrakáče, ale S-type bylo vyrobeno tak málo, že vrakáče jimi rozhodně nepřetékají. A když narazíte na inzerát třeba na ebay na použité světlo zjistíte, že je v odporném stavu. Když máte slabou baterii, často se stane, že odejde některá z řídících jednotek, mě se to stalo. U tohoto auta jsou velmi náchylné na podpětí. A hop můžete googlit vrakáč kde mají řídící jednotku, která se léta nevyrábí. Opravdu je S-typů strašně málo, vzpomeňte si kdy jste ho naposled potkali. V ČR je registrováno asi 60 Ks. Pro takové množství se nevyplatí vyrábět náhradní díly. Já ho mám se stejným motorem i vzácnou manuální převodovkou, mám ho rád, protože se mi líbí auta, která nestojí na každém rohu. Za 22 let má najeto 114 000 Km a přesto, že má tak malý nájezd v interiéru vržou neskutečně plasty, že když někoho vezu tak se stydím, protože lidé čekali nějaký luxus. Ale na vrzání plastů si v recenzích stěžovali kupci už, když to bylo nové. To auto má neskutečně mnoho dalších nesmyslných přešlapů o kterých se tady nebudu rozepisovat. Vypadá to, že inženýry, kteří auto navrhovali platili pouze stravenkami. A to je právě tem důvod proč byla firma Jaguár zklamána, že prodali mnohem méně kusů než čekali, ono se to totiž rozkřiklo a lidé si raději koupili jiné prémiové vozidlo. Přesto ho mám rád a nechám si ho dokud ve mě vyloženě nebouchnou saze, až mě zase časem překvapí nějakou zákeřnou a drahou nedokonalostí.
Najděte si na fotomapách (nejlépe mapy.cz) křižovatku Unhošťská - Dánská v Kladně. Tam to pochopíte lépe.
Praha Běchovice: ulice - Mladých Běchovic - na ostrůvku je autobusová zastávka s názvem Nad Běchovicemi.Všichni lidé co pracují v přilehlém průmyslovém areálu ostrůvek objíždějí úplně opačně než je v článku.Je to bezpečnější.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
panu doktorovi z IKEM bych rád řekl, že žádným večerním a ani v jinou denní dobu přejídáním (co to vlastně je?) netrpím a nikdy jsem nedělal. Přesto jsem morbidně obézní. Tak teď ať mi páni doktoři řeknou, z čeho to mám... můj prastrýc byl legionář, vrátil se objetím světa domů jako ostatní a mám postavu jako on. Z čeho to měl on, před 100 lety???
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Perpetuum mobile