Stát se to může, vzhledem ke geometrické poloze přejezdu. Každopádně, pokud by tam stál a začaly na něj padat závory, tak by mělo přejezdové zabezpečovací zařízení indikovat, že přejezd není bezpečně uzavřen a strojvedoucí by se to měl dozvědět z přejezdníku a z opakovacího přejezdníku. Vzhledem k traťové rychlosti, musí být přejezdník minimálně 1550 metrů od přejezdu. Za tu dobu by vlak stihl zpomalit, pokud ne rovnou zastavit. Podle fotografií to ale vypadá, že lokomotiva trefila náklad v plné traťové rychlosti.
Pánům bych doporučil aspoň jeden semestr ekonomie na VŠ. Jejich návrhy akorát zhorší situaci. Když se zvýší minimální mzda a zavede se sektorová daň, či progresivní, firmám se rapidně zvednou náklady a ty logicky promítnou do cen výrobků. V praxi tak bude minimální mzda 20 000, ale reálná mzda bude stejná, či na nižší úrovni, než dnes.
Nějak všichni zapomínají na otevírání a zavírání škol. Cca týden před tím, než se otevřey restaurace a služby, se otevřely školy. Logicky se nemoc rozšířila v nich ale automaticky se zvýšená čísla hodila na služby... U nás v práci bylo cca 10% lidí v karanténě jen proto, že jim Covid přineslo dítě domů ze školy. Nyní jsou školy přes týden opět zavřené, čísla statisticky klesají, ale automaticky se to připočte tomu, že je PES v 5. stupni. No a co se stane po vánocích? Studenti opět půjdou do školy, nemoc se opět začne šířit ale svede se to na silvestra a Vánoce.🙂
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Opět a stále, naši milí redaktoři neznají rozdíl mezi pojmem dopravce a přepravce. 🙂
Příště si můžete splést třeba zákazníka a číšníka. 🙂