Ty jo, oni jsou to takový idi*ti, že neumí udělat inventuru a zjistit, co se prodává a co ne...fakt neuvěřitelné....to je potom nejlepší vůbec u nich nenakupovat, aby náhodou nezjistili, že si kupujete chleba, rohlíky, pivo, maso, cibuli, kafe a cukr...protože oni prostě nepoznají, co se prodává nejvíc a nejlíp...protože to je banda idi*tů....
Tady ale nejde o čisté číslo, co se prodává, ale o možnost určení - co se komu prodává. Při registraci po vás většinou chce obchodník pohlaví, věk, adresu.. + vám přihodí nějakou tu extra slevu za vykecání toho, kolik máte dětí a pod... Díky tomu lze krásně zjistit, že do prodejny XY mi chodí takové složení zákazníků v tolik a tolik hodin, kteří dělají takový nákup. Oni pak z těchto dat identifikují, že do prodejny Havířov jim chodí XY můžu, XY žen, v určitém věkovém zastoupení, naopak proti tomu do prodejny v centru Prahy např. na nádraží jim chodí takové a takové množství lidí.
Stát se to může, vzhledem ke geometrické poloze přejezdu. Každopádně, pokud by tam stál a začaly na něj padat závory, tak by mělo přejezdové zabezpečovací zařízení indikovat, že přejezd není bezpečně uzavřen a strojvedoucí by se to měl dozvědět z přejezdníku a z opakovacího přejezdníku. Vzhledem k traťové rychlosti, musí být přejezdník minimálně 1550 metrů od přejezdu. Za tu dobu by vlak stihl zpomalit, pokud ne rovnou zastavit. Podle fotografií to ale vypadá, že lokomotiva trefila náklad v plné traťové rychlosti.
A ve kterém století žijeme? Podívejte do ciziny , tady jsme sto let za opicema. Není tu nic funkčního, vlaky,autobusy ty jedou dle foukání větru,o cestách ani nemluvím, kolem nádraží bordel a smrad , kdo přijede do Prahy je zděšen.Brno mu konkuruje taky zdatně.Hlavne se prsime a kaframe do každého státu, ale aby se všichni podívali na ten náš chlív, to ne.
A do které ciziny myslíte? Ve Francii v příměstských vlacích WC není, na Slovensku u Tatranské elektrické železnice také ne. V Itálii jsem zkoušel několik rychlíků i osobáků a pokaždé to byl docela silný zážitek (to samé platí o toaletách na nádražích). V Německu vám zase radši odřeknou několik spojů za sebou, jen aby neměly o 15 minut zpoždění víc. Všude se najde něco, jen u nás máme stále pocit, že v okolních státech je to vždy lepší. 🙂
Pokud byly pozemky prodány za cenu, kvůli které se tam vyplatilo týden stanovat, tak jde o jasné porušení povinností při správě cizího majetku a vedení za ně půjde sedět.
A přirozeně se to jako první dozvěděli známí zastupitelů a známí známých.
Nemyslím si, že by byly pozemky pod cenou. V okolních obcích se dají sehnat o dost levněji. Ve Žďáře ale nejsou volné byty a staveních parcel je také nedostatek. To je důvod, proč se na pár pozemků stojí taková fronta.
Pánům bych doporučil aspoň jeden semestr ekonomie na VŠ. Jejich návrhy akorát zhorší situaci. Když se zvýší minimální mzda a zavede se sektorová daň, či progresivní, firmám se rapidně zvednou náklady a ty logicky promítnou do cen výrobků. V praxi tak bude minimální mzda 20 000, ale reálná mzda bude stejná, či na nižší úrovni, než dnes.
Ehm, snímání značek, návěstidel mají?
Ehm a je to spojené s onou rychlobrzdou?
Ehm?
Ono snímání "značek", respektive návěstidel opravdu mají. Jmenuje se to "Liniový vlakový zabezpečovač LS", kdy se návěsti zrcadlí strojvedoucímu do kabiny. Bohužel touto technologií musí být vybavena i trať, pokud není, strojvedoucí obsluhuje pouze tlačítko bdělosti.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Opět a stále, naši milí redaktoři neznají rozdíl mezi pojmem dopravce a přepravce. 🙂
Příště si můžete splést třeba zákazníka a číšníka. 🙂