Prosím o otestování za všech podmínek v průběhu celého roku, např. celoroční Pirelli z roku 2018 byly v zimě solidní, ale největší problém jim dělal letní deštík (nedržely v zatáčce). Jinými slovy, nejde jen o zimní provoz, ale o celoroční provoz podzim/zima/jaro/léto. Tedy je třeba srovnání s letními i zimními pneumatikami.
Já bych ty celoroční cinturanto+ ohodnotil jako průměrné na hladkém asfaltu v dešti občas klouznou, čerstvých 10 cm sněhu problém... Jinak celkem OK... Znovu si je nekoupím.
Co se týká pneumatik, tam má EV spotřebu vyšší. Snaha o malý valivý odpor v kombinaci s vysokou hmotností automobilu a kroutivým momentem při rozjezdu znamená, že pneumatiky jsou drahé a moc nevydrží. S tím zbytkem celkem souhlas, jen cenu servisu lze navýšit i bez toho, aby se něco spotřebovávalo, takže pro firmy "u zdroje" to zase takový problém není.
S těmi pneumatikami to není tak horké jak se povídá. Používám běžné pneumatiky odpovídají nosností.. jediné na co koukám je hlučnost, ta je v EV otravná.
Mohu odborníků zeptat, v jaké výši bude HAV a POV k těmto autům?
Někde psali, ze pojišťovny havárie řeší totálkou u EV daleko častěji.
Předpokládám ze se cena pojištění EV rozpočita i do spalováků.
To je problém ceny servisních prací. Pokud je cena opravy vyšší než zůstatková cena vozu, odepíše se jako totálka. Pak ji koupí kluci z východu a opraví ji s nižšími náklady.
Na to stačí udělat to samé co udělali oni s naší Škodovkou. Přestaňte kupovat čínská auta. Když nebudou mít odbyt, tratí a odjedou. Jenže tady jsou blbci kteří si pro pár korun nechají vrtat koleno. Nejvíc se mi líbí jak největší křiklouni ječí že to je problém a sami pak dělají na čínská auta reklamu. A k otázce: nekoupím si elektromobil evropský natož čínský.
To samé jsem slyšel, když začaly mobilní telefony, když začaly dotykové telefony....😅
Představa, že by Argentina v sobě našla disciplínu Irska mírně pokulhává. Stejně tak v našich podmínkách si nedovedu představit nějaká převratná progresivní řešení...
A co to je liberální reforma? Stát se zbavuje svojí úlohy a ponechá svoje občany na pospas kapitalistickému řádění....vidíme to dnes v cenách energií...tohle je liberální katastrofa.
Kdopak je majoritním akcionářem ČEZU?....
"U nás zubař už částečně pribatizovanej je" vs. zrušení ministerstva zdravotnictví a jeho přesun do soukromého sektoru jsou dvě ABSOLUTNĚ rozdílné věci. To že sem tam člověk něco zaplatí je dost jiná situace než třeba v USA (kterými je nový Argentinský prezident trochu inspirován) kde lidé do nemocnice nejdou i kdyby umírali, aby nezadlužili svoji rodinu na dlouhé roky...
Ale privatizace ekonomiky není nutně špatná, to máte pravdu. Ačkoliv v ČR toho taky stát zase tolik nemá.
Když se podíváte na průměrnou délku života, tak to tak strašné není..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Mezi námi. Když je dojezd na baterie 400+ proč s sebou vozit spalovací motor?
1 odpověď