Mohu odborníků zeptat, v jaké výši bude HAV a POV k těmto autům?
Někde psali, ze pojišťovny havárie řeší totálkou u EV daleko častěji.
Předpokládám ze se cena pojištění EV rozpočita i do spalováků.
To je problém ceny servisních prací. Pokud je cena opravy vyšší než zůstatková cena vozu, odepíše se jako totálka. Pak ji koupí kluci z východu a opraví ji s nižšími náklady.
Na to stačí udělat to samé co udělali oni s naší Škodovkou. Přestaňte kupovat čínská auta. Když nebudou mít odbyt, tratí a odjedou. Jenže tady jsou blbci kteří si pro pár korun nechají vrtat koleno. Nejvíc se mi líbí jak největší křiklouni ječí že to je problém a sami pak dělají na čínská auta reklamu. A k otázce: nekoupím si elektromobil evropský natož čínský.
To samé jsem slyšel, když začaly mobilní telefony, když začaly dotykové telefony....😅
Představa, že by Argentina v sobě našla disciplínu Irska mírně pokulhává. Stejně tak v našich podmínkách si nedovedu představit nějaká převratná progresivní řešení...
A co to je liberální reforma? Stát se zbavuje svojí úlohy a ponechá svoje občany na pospas kapitalistickému řádění....vidíme to dnes v cenách energií...tohle je liberální katastrofa.
Kdopak je majoritním akcionářem ČEZU?....
"U nás zubař už částečně pribatizovanej je" vs. zrušení ministerstva zdravotnictví a jeho přesun do soukromého sektoru jsou dvě ABSOLUTNĚ rozdílné věci. To že sem tam člověk něco zaplatí je dost jiná situace než třeba v USA (kterými je nový Argentinský prezident trochu inspirován) kde lidé do nemocnice nejdou i kdyby umírali, aby nezadlužili svoji rodinu na dlouhé roky...
Ale privatizace ekonomiky není nutně špatná, to máte pravdu. Ačkoliv v ČR toho taky stát zase tolik nemá.
Když se podíváte na průměrnou délku života, tak to tak strašné není..
Ten článek je dost jednostranný, obsahuje mnoho polopravd. Očivisně je autor, nebo jeho zaměstnavatel velkým odpůrcem elektromobility. Jen pár příkladů... Cose ekologie týká opravdu je elktromobil v tomhle ohledu první roky ekologický pouze lokálně,což ale asi není úplně špatně, obzvlášť pro centra měst je to fajn. Po asi 100 000 km je už karta obráceně ve prospěch elektromobilů. Co se nabíječek týká. Dle mého podstatnà výhoda, je, že si mohu nabít doma, benzín doma nevyrobím, elektřinu dnes už ano. Pokud vezmu v potaz kupní cenu, není elektromobil příliš ekonomicky výhodný. Ale nemyslím si, že to je důvod proč se elektromobily vyrábí. Na druhé straně ušetříte na stk, nebudete mít problém s vjezdem do horských městeček, kam se se spalovákem sotva dostanete. Ušetříte na výměnách oleje. Za mě je elektromobil ekonomicky výhodný. Pouze vozy na LPG jsou na tom lépe. Jinak pracuji v branži takže úplně neplácám... A teď se tu do mě pusťte, protože jak jsem viděl, je to samý odpůrce ev.
Tak nějak. Technik na STK prohlásil, že automechanici nebudou mít co žrát....
Ze to nechapou entity jako vy, je vcelku predikovatelne. Prozradim vam tajemstvi, kazdemu to nestaci, dokonce bych rekl, ze to skoro nikomu nestaci. Drtiva vetsina populace totiz od sveta okolo sebe vyzaduje vyznamne vyssi miru jistoty, jelikoz nevlastni naturel hazardniho hrace, nebo ma rozmanitejsi akcni radius nez vy. Co vy na to mily Watsone?
Já také netvrdím, že to musí každému vyhovovat. Já popisuji své zkušenosti. Nabíječek je jak nasráno, bohužel nejsou ještě všude. Nicméně jsem neměl nikdy problém někam nedojet.
Za to mám 2 spalovací auta a když si spočítám spotřebu 30 kW na sto jezdí elektrokrám cca za 510 kč z veřejného dobíjení to stále na tom budu lépe ve spalovacím auťe a pokud jsou tedy frajeři ,ať zveřejní cenu baterky ,která je po 5 letech v zimě naprosto nepoužitelná ! Ještě prosím zveřejnit kolik ty chudáci řidiči stráví času u dobíjení do 100% a ne do 80%.Dále prosím zveřejnit kolik jde při každém dobití vniveč které zaplatíte !!!
Mám šestileté auto, baterie má kapacitu sníženou o 13,6% v zimě žádný problém , jinou baterii jsem schopen koupit pod 100 tisíc, spotřebu mám pod 20/100. 30kwh to žere na dálnici, kde stejně moc nejezdím. Ztráty při nabíjení jsou do 10%, čas ztracený nabíjením mi vychází na 10 minut na 1000 km. Náklady okolo koruny na kilák. Nechápu, proč bych měl dobíjet do plna, když mě stačí jenom tolik abych se vrátil domů.
Tak nejak myslim,ze pokud Skoda prejde zcela na elektro mobily a nezmeni cenovou politiku ( coz pujde tezko),tak to muze cela Skoda pomalu zabalit.Vzhledek k nastupu elektro aut z ciny za bezkonkurencne nekolika nasobne nizsi cenu nema Skoda moc sanci na nejaky vetsi prodej a delsi zivot.Nechapu,proc se automobilky nazajimaji o vodik a s tim spojene investice
Proč? Protože se stále jedná o elektromobil. Jenom je část baterie nahrazena vodíkovými články. Je to drahé na výrobu i na provoz.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Problém je, že se platí pronájem baterie. A to není levná sranda.