EV zatím nechci,přesto pečlivě sleduji vývoj , recenze a bazary. Ty vám řeknou hodně o spokojenosti majitelů. Byl jsem nalomeny na Teslu Y, ale dnes už to není pravda. Má tolik nedostatků že by to byly vyhozené peníze. Uvažoval jsem o Hyundai Kona, KIA ,Ionig, Ford mustang, NIO, BYD.... vše z různých důvodů zavrzeno. Raději zůstanu u své KIA Sportage...... zatím.
Kdyz bylo Nemecko pred 2.svetovou valkou zadluzeno tak ,že to neslo uz ustat vyvolalo valku jehoz prvni obeti bylo Ceskoslovensko. Tehdy za 1Kc bylo cca 10-50 marek. Odhadem. Fasismus v Nemecku nevznikl proto,že se měli dobře. Co asi ceka EU? Kdo chce zjistit vic, muze se prohrabat senatnimi tisky z te doby. Zajimave cteni, to mi verte.
Nejsem si jisty, zda informace ze sveta a hlavne o klimatu jsou pravdive. Tento clanek pise o vedrech v Cine a solarech jak zachranuji Cinu. Jiny clanek pise o rekordnich poctech staveb uhelnych a plynovych elektraren v Cine pro zajisteni dostatku el. energie kvuli elektromobilum. Zmeny klimatu se vyhrade pripisuji CO2, ale uz sovetsti vedci varovali Cinu pred stavbou prehrady Tri soutesky s tim, že nepredvidatelne ovlivni klima na cele planete. O vedrech se tu pise, ale o obrovskych zaplavach v Cine a okoli ani radek. Zato solary spasi celou populaci. Nikomu neni napadne, ze se prave Cina neuveritelne rychle adaptovala? Otazek je mnoho, pravdivych odpovedi minimum.
Porovnávat lidi podle stupne vzdělání je zavádějící. Víc by vypovidalo, kdyby bylo rozlišení podle druhu vzdělání, např. technické a ostatní. Sleduji vývoj v elektromobilite delší dobu a dle mého názoru je dnes koupě elektromobilů vhodná jen pro úzkou a bohatou skupinu lidí,kteří jsou ochotni vyhodit 1/3 az 1/2 pořizovací částky již po 1 roce uzivani do kanálu. Staci se podivat do autobazarů. Osobně si myslím, že uvažovat o koupi elektromobilů bude rozumné až tak za 3-5 roku. Ale zase jen pro určitou úzkou skupinu lidí. A ještě dodám. Mnohem víc by vypovidalo, kdyby se statistika udělala z dat která by vycházela z toho kdo si elelektroauto koupil a jak dlouho ho vlastnil včetně nájezdu. Cca 80% elektromobilů v bazarech má stáří do 3 let a nájezd do 30.000km.
Jen uplny ignorant v tomto postupu UA nevidi natlak EK na UK ve snaze podrobit si Madarsko a Slovensko a donutit tyto dve zeme aby se podridily EK . UK neni sama o sobe tak hloupa, aby v tak tezkych dobach pro ni, svevolne vyvolavala rozepre se sousedy, kteri ji dodavaji energii. Finance ziskane Ruskem za ropu Lukooilu jsou jen drobne v pomeru k zisku od dalsich prijemcu ropy. Navic se vubec nikdo nezminuje o tom, ze Rusko stale plati UK za tranzit a ze finance ,ktere posila Slovensko a Madarsko konci v Bruselu.
EU permanentne prosazuje narizeni, ktere jen otravuji obcanum zivot aniz by z toho byl nejaky meritelny a skutecny uzitek, Osobne mam uz delsi dobu pocit, ze jedine co EK dokaze udelat dobre je snaha nastvat obyvatele. A stejne silny pocit mam v tom, ze ackoliv si ji platime jako servisni organizaci, tak pracuje proti nam ve prospech Ciny , USA , Indie a Ukrajiny.
"Turisty" z Afriky, Iraku, Pakistanu, Palestiny, Iranu, Afghanistanu a jinych "pratelskych" zemi zve a podporuje nelegalni migraci ve statisicich rocne ale Rusove ji vadi. Nejak v tom nevidim logiku. Ze by snad rasova otazka? Ani z jednoho nejsem nadseny, ale Madarsko to urcite bude mit pod kontrolou lepe nez Recko, Italie, Francie ci Spanelsko dohromady v pripade nelegalni migrace. Nerudova by mela myslet, pokud je toho schopna.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Naprosty souhlas s autorem clanku. Jen bych doplnil ... EK by mela byt trestne odpovedna za niceni Evropy. A to proto, ze mohla a mela predpokladat dopady opatreni ,,ktere si vynutila. Mohla a mela si nechat zpracovat vice dopadovych studii jak o GreenDealu, tak i o klimatickych zmenach.