Pokud vyhlaska. nebo zakon popira zakony fyziky je to spatne. Chodec ma vzdy kratsi brzdnou drahu, lepe muze zhodnotit situaci, na rozhodnuti ma vice casu a riskuje sve zdravi. Z meho pohledu a pri stejne logice by mel byt stejne odpovedny i strojvudce vlaku s 50 vagony, kteremu pod vlak vkroci osoba. Je to stejne silene. Nejhorsi jsou mlade maminky s kocarkem a mobilem v ruce. Klidne strci kocarek do vozovky a testuji, jestli ridici zastavi. Dulezity hovor s kamaradkou ani neprerusi aby se mohly rozhlednout.
To je důsledek rozhodnutí Němců.
Co pro to udělaly naše předchozí vlády? Psalo se o tom už před deseti lety.
Proč se to neřešilo při podpisu Greene dealu?
Prisel by jste na to sam, ale napovim. Kdo z vedcu v oboru dokaze oponovat studii ktera stala miliony bez financniho zazeni v podobe grantu. Vedci jsou take lide uplatni a klidne se najdou taci ,kteri za dostatecny obnos v podobe grantu vypracuji vysledek podle prani zadavatele. Klidne bych se odvazil v tomto pripade uvazovat o temnem vlivu Ruska, nebo Ciny. A mozna bych se i trefil.
Na to jste přišel jak, že Vám policie bez povolení nebo Vašeho souhlasu bude prohledávat dům/byt?
Prakticky si to představuju tak, že si policie pro zbraň přijde. Tedy zazvoní nebo zašle vyrozumění, abyste zbraň vydal.
Říká vám něco salamova metoda? Pokud ne podívejte se na praktiky EU. Využívá ji hojně.
Proč hrušky a jablka? Srovnání ceny provozu je přece naprosto legitimní. Můžeme srovnat cenu nákupu. Můžeme srovnat cenu provozu. Nejlepší je pochopitelně obojí uvádět dohromady, protože tak dostane člověk celý obrázek, ale ani jednoho z těch srovnání samo o sobě není nesmyslné a není to jablka a hrušky.
........Nejlepší je pochopitelně obojí uvádět dohromady, protože tak dostane člověk celý obrázek,...... A o tom to prece je. Nemuzu vytrhnout jednu polozku z celeho komplexu a pak na tom stavet rozhodnuti. To je muj pohled na EV v dnesni dobe.
Nemusíte mít ekonomku, ale měl byste umět chápat psaný text. Já jsem srovnával cenu za provoz, abych předešel nějakým dojmům, že elektromobil je draží nejen při nákupu, ale i při provozu. Při nabíjení doma prostě provoz vychází levněji než benzín.
To, že EV je 2x až 3x dražší než srovnatelný spalovák je krásný důkaz, že absolutně netušíte, o čem mluvíte. Například tady jsme pod článkem o Elroqu a ten stojí téměř stejně jako podobně vybavený Karoq. A ani jiné elektromobily nejsou rozhodně 2x tak drahé a už vůbec ne 3x, to jsou čísla absolutně mimo realitu. Jako že spalovák stojí 500k a elektro 1,5M? Mohl bych vědět, o jakém mluvíte?
Pokles hodnoty a pojištění hodnotit nebudu, o to se nezajímám, takže nemám data. Servis má vyšší hodinovou sazbu za práci, ale zase je tam méně úkonů (zejména olej).
Ovládání displejem nijak nesouvisí s elektromobilitou. Např. u Škody mají podobné ovládání (tedy velký důraz na displej) vozy bez ohledu na motor. A naopak např. Kona má spoustu HW tlačítek.
OK. Jenze v tom pripade srovnavate hrusky a jabka. Pokud budu brat jen provoz (okamzite naklady na 1km), tak asi mate pravdu. O tom nejspis neni sporu. Jenze takove srovnani je hodne zavadejici. Mne elektromobilita zajima , takze jako takovou ji neodsuzuji a nelamu nad ni hul, ale ekonomicky mi dnes nevychazi ani nahodou. A to mam garaz.
Ferrari má taky menší užitnou hodnotu a vyšší cenu a přesto se prodává. A mimochodem, definujte užitnou hodnotu. Pokud někdo používá auto převážně na dojíždění do práce a do obchodů, párkát měsíčně na nějaký výlet do 200 km a jednou ročně jede někam dál, tak může EV být i lepší než spalovák. Nemusí jezdit na benzínky, jednou za týden nebo dva hodí doma auto na kabel. Jízdní vlastnosti elektra jsou příjemnější než u spalováku. Nesmrdí si do garáže. Nemusí v zimě čekat na ohřátí motoru, než ho může plně využít.
A při převažujícím nabíjení doma to vychází i levněji než benzín.
1- Vychazi levneji ? Nemusim mit ekonomku abych si spocital naklady. Bezne levne EV je cca 2-3x drazsi nez srovnatelny spalovak. Pokles hodnoty EV je cca o 20-30% vyssi nez u spalovaku. Propad prijmu statu z dani si stat nenecha libit a bude hur. CEZ tvrdi, ze pristi rok uz muzeme elektrinu nakupovat v cizine, ale nerekl kde. Hlavne v zime. Pojisteni je o min.15% drazsi. Dojezd v zime tragicky. Nabijeni mimo garaz taky zadna hitparada a ceny porostou. Hlucnost uvnitr vozu je temer srovnatelna. Servis je obvykle vyrazne drazsi nez u spalovaku, pokud je predepsany a nebo potreba. Ovladani beznych ukonu na monitoru je nebezpecne. A to jeste netusime, kolik bude majitel platit za likvidaci baterie. Tak mi reknete, kde je ta skutecna vyhoda EV.
Pokud je jeste EU spolecenstvim suverenich statu, pak je kritika p. Zdechovskeho ucelova pomluva. Slovensko, stejne jako Madarsko ma nezadatelne pravo delat politiku dle vlastniho uvazeni. Zatim co nasi politicti amateri naskoci uvedomele a se svazackym nadsenim na kazdou hloupost z dilny EK, jine staty toho hned vyuziji ve svuj prospech. R. Fico neni poddanym Ursuly ani Zdechovskeho, slouzi Slovensku. Jestli to dela dobre nebo spatne je na volicich v SR, nikoliv na nazoru aktivistu v EP. Rusko neni "Banglades" a ani zitra nikam nezmizi.
nevím, co vlastně chcete? chcete tedy Rusa v ČR? ten pan nikdo Turek, bez vzdělání, ten umí jen plácat 🙁 pokud takoví tady budou vládnout, tak to je snad horší než komunisti 🙁
.....ten pan nikdo Turek, bez vzdělání, ten umí jen plácat..... Zajimave hodnoceni. A co tedy soudite o prof. Fialovi? Tomu vzdelani nejspis neuprete,ze?
Nevidel jsem dukazy na zaklade kterych ICC rozhodl jak rozhodl, ale pokud se za ne stavi Halik, Sabatova,Rychetsky, Diensbier ml.,atd. Je mi to silne podezrele. Kdyz k tomu pripoctu zverstva Hamasu, prokazanou podporu OSN teroristum, podivne financovani teroristu ze strany EU, tak mne rozhodnuti ICC uz ani neudivuje. Vse co pisu lze dohledat.
39
Sledujících
0
Sleduje
39
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
No...je pěkné, jak autor článku vypsal problémy EU (a je jich mnohem víc). Jenže všechny tyto problémy mají společného jmenovatele, respektive toho, kdo je vytvořil (a stále tvoří a řešení nemaje). Z toho vyplývá jediný závěr...
Naším největším problémem je vedení EU. Tento problém je potřeba řešit jako první. A řešení jsou v podstatě jen dvě.... buď to radikálně reformovat, a nebo rozpustit. A ruku na srdce... Myslíte, že opětovnou volbou Leyen do čela jsme dosáhli "radikální reformy"?....Ó nikoliv, pouze byl zvolen jedinec problémy tvořící. Takže zbývá už jen druhá možnost.😉
P.S. pro případné kritiky.....velmi dobře si uvědomuju, co nás bude čekat, že to nebude nic veselého. Ovšem čím dřív ta druhá možnost nastane, tím dřív se z toho marasmu vyhrabeme. 😉
8 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Lepe bych to nenapsal.