Nic takového nebude, Tesla má novou garanci na baterii 190 000,km. a pokud má baterii LIFEPO 4 tak při správném používání 4000 - 6000 cyklů nabíjení což je 1 500 000,-KM.
Většina vozu v bazarech na prodej po firmách má 200000 km + ,takže se pleteš,správně nabíjení , jasně a na to mi dáš záruku ? Navíc 1500000 km na jednu baterku, to bych chtěl fakt vidět.Borec co měl Teslu a najel 1000000 km na S třídě to měnil už po třetí, vaše ze svého,žádná garance ,holt fanda do Tesly.Ale z ekonomického hlediska to je řízená sebevražda.Navic ty autíčka na baterky nejsou zas tak eko jak se tváří,možná za 20 let .
Mám EV skoro 5 let a baterka vůbec zhuntovaná není, auto má stále plný dojezd. Co s tím?
Ne každý majitel je zodpovědný,spousta lidí používají super charger od Elona, je jich 60000.A to dle mého názoru huntuje 🔋, navíc je to v záručním listu od Tesly , aspoň teda bývalo, pokud to zase nezměnili.Na pomalých nabíječkách baterky opravdu vydrží déle, zjistit se to z historie nabíjení taky dá,akorát nevím jestli to se to nedá obejít stejně jako kdysi na konvenčních autech se stočenými kilometry.Aby to nedopadlo jako stejně ,místo mechanika se stočenými kilometry, ajťák změní historii vozu .
Cybertruck je odporné auto. Nicméně co má nějaký trotl na kole kecat do toho co může nebo nemůže jezdit na silnici. Pro tyhle exoty je cybertruck stejně nebezpečný jako každá dodávka nebo menší náklaďák. Tady spíš úřaduje čistá závist.
Kdyby raději pumpičky měli pojištění a povinnost projít školením než vyjedou na silnice. Nebo ještě lépe zákaz vjezdu na silnici bez pojištění.
Cybertruck je tank na kolech, viděls tank jet legálně po dálnici? Já ne.
jakého důvodu?
Chápu držitele kryptoměn jde o to néco ušetřit či vydělat. Politici jen lobují za mrzký peníz ve formě uplácení. Klasicky zlobovaný politik se snaží za nějakou výhodu.
Zásadní rozdíl mezo kryptoměnou a akciemi je však v tom, že akcie se vztahuje k nějakému majetku kdežto krypto je jen imaginární hodnota .
Maximálně tak když její cenu uznávají držitelé. A jejich největší snahou je maximální rozšíření a legalizace.
Stačí však sledovat dění okolo kryptoměn a selský rozum použít.
Neřekl bych, peníze jsou úplně stejně jako krypto, jen vytištěný papír,není to kryté ničím,jen důvěrou lidí.
prosím, takže budu ulejvat peníze do kryptoměn a nemusím platit daně, to je dobrý výplod nesmyslů, proč se pak daní spoření a investice, asi zase nějaká malá domů některých politiků jinak v tom žádný důvod v současné situaci státní pokladny nevidím.
Akcie se taky nedání když je držíš víc než tři roky ,tak proč ne
To je výplod stačí sjet s cenou elektra a bude prodej Číně a USA koukáme na záda a hrát si na to že tady budou převažovat spalovaky je těžká naivita pokrok jde dopredu a jestli sinlide mysli ze práce v automobilce je na trvalo další naivita lidská sila drahá AI začne poradna automatizace s 1/3 zamestnacu jinak nejste konkurence schopny
Já nerozumět řeči tvého kmene
Ja nevim proc nas tu stale masirujete cinskymi vetry (fengy) a podobnymi sr***ami?!
Muze se tvarit vybavene po strechu, vsichni ale napr. z jejich mobilu vime, jak to je "kvalitni".
Ja veci z Ciny nechtel, nechci a chtit nebudu. Delam obchod po svete, 99% firem ma v zadavacce poptavky, ze nechteji vyrobky made in China.
Tak s cim tady porad vyhrozujete (clanky typu 'dobyvaji Evropu', apod)?!
No nevím Xiaomi používám už mnoho let ,a rozhodně lepší než ostatní značky o TV ani nemluvím
Máte pravdu. V 60 letech se takhle smáli Japoncům, za 10 let je smích přešel. Ale čínské auto bych si prostě nekoupil z principu.Stačí že levná čínská konkurence drtí Evropské výrobce a tím i Evropskou ekonomiku. Vím, že mám doma spoustu výrobků vyrobených v Číně, ale to jsou produkty západních firem a v Číně se pouze vyrobily. Západ by měl konečně pochopit, že Čína je nebezpečná. Nemá na to nás ovládnout vojensky, tak se nás snaží ovládnout technologicky. Stejně jako se nás rusáci snažili ovládnout surovinově.
A Čínské auto bych si nekoupil i z praktických důvodů. U tohoto auta bude těžké vyměnit i olej, protože v druhovýrobě prostě neexistuje ani olejový filtr. A to nemluvím o případné havárii. Jenom kód barvy bude obrovský problém, protože ve vzornících nebude tutově. A to nemluvím o náhradních dílech.
A já bych si zas nekoupil už auto z EU ,samé tříválce přehoněné turbama
mě baví, jak tu na čínu všichni nadávají a většinou to píšou z laptopu, iPhonu, Samsungu nebo dokonce perem Made in China. Zkuste se podívat na zahranišní novináře. Nedávno testoval Doug Demuro BYD - nějaký sedan. Krom komických prvků jako je třeba karaoke v autě, jasně je to čína, to auto mělo velmi dobré hodnocení a srovnával ho reghulerně s A6,5Er a tak. Ano, v hodnocení říkal: To auto je stále pozadu, ale je od 20 000 dolarů levnější, výbavově srovnatelné a ten kdo nehledá sportovní projev bude s komfortem velmi spokojen. Doba kdy jsme se smáli Číně je pryč. Je pozadu ale fakt ne tak jak si myslíte.
Druhá věc je: Pamatujete na roky 1990-2000 kdy u nás jezdily pseudo Hyundaie a Kii? Třeba Hyunday Pony budí posměch dodnes. Kia Shuma byla tak špatný auto, že i pohled bolel. A dnes? Nová Sportage je nádherná a dobře jede, EV6 považuji za jeden z nejkrásnějších elektromobilů, Proceed co vypadá jak panamera je prostě boží, Ionic 6 je krásný sedan,....
Tohle se teď děje Číně. Teď jsem měl možnost jet v MG. To auto je prostě slušně postavené v dané cenové relaci. Čína vlastní Volvo a to byste odmítli? Myslím, že to chce trochu objektivnější pohled. Jasně, taky bych radší sáhl po BMW nebo Alfě. Ale v okamžiku, kdy to bude normálně použitelné za polovinu ceny....protože a´t chcete či ne, pro většinu lidu rozhoduje cena
Souhlasím úplně ve všem
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nerespektování autorských práv, nedodržování mezinárodních dohod, naprosto žádný respekt o ochraně životního prostředí, škodlivé pracovní podmínky, dětská práce atd atd. Opravdu na ně nemá nikdo. A kdo si koupí čínský auto, bude opravdu nadšený-prvni rok možní dva. Pak se to dojebe, nebude servis, nebudou díly, nebude záruka, nebude žádný kupec na ojetinu..,..Koupite si čínský auto???
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ano a rád, o evropské tříválce opravdu nemám zájem, navíc čínský design je úplně někde jinde, Evropě už dávno ujel vlak. A to je bohužel fakt, většina věcí u každého doma je z Číny ,i když to lidé ani netuší, a navíc všechny auta v Evropě mají kovy na výrobu baterií z Číny.
2 odpovědi