Mel jsem pujcenou T6 4x4 v plne nalozi. Super auto a dovolena s ni byla pecka. Ale nakonec jsem sel do Dodge Grand Caravan. Atmosfera benzin o cca stejne spotrebe. Max. vybavu pokud nemluvime o variabilite interieru maji obe auta podobnou. Ale cena i s dovozem je nekde jinde. Multivanu v benzinu je jak safranu a 2.0 TSI 150 kW se s 3.6 V6 208 kW neda srovnavat.
Jack Davison, Graduate, U.S. Naval Academy, Class of 1953, supplied the following sea story that was supplied by a 1953 class and company mate, a naval aviator:
In my first squadron, one of the mechs told me that he had been in a squadron of F-9F-2 during Korea on the ship in which Apollo Soucek had his flag as CTF 77. Soucek decided he wanted to check out in the F9 duece while they had planes at Atsugi during an in port. The sailor was helping Soucek get going including a cockpit brief and saying something like, "Now Admiral, when you go to full throttle you want to see the TPT (tail pipe temperature) at 675 degrees." Soucek replied, "Son, I can't read those numbers, show me where the needle ought to be!" At that Soucek got a start, took off, flew around for a while and brought the plane back in good shape!
Tak nevím co si o tom článku myslet. Pokud to má být pro Chrudimáky jako náhrada za Kajmany tak se mi to docela líbí. Měl jsem i možnost si ho prolézt na IDETu a oproti Kajmanu a nedej bože Gepardu je to úplně někde jinde. Myslím, že by to kluci používali hlavně ve variantě 4x4 a variantu 6x6 by se využívalo minimálně. Ale proč nemít možnost každé vozidlo přestavět na variantu 6x6 a ještě když to trvá dvěma chlapům 2 hodiny.
Oshkosh, NIMR, Enok, Gerlach mi přišli dost malý a neumím si představit jak tam se naskládá celé družstvo o 6 chlapech. Navíc ani jedno z těchto aut neposkytuje palebnou sílu jakou má Kajman, Gepard a nebo právě Jackal. Kajman je na hraně životnosti a Gepard je to samé na podvozku Toyoty a po instalaci všeho potřebného vybavení tam není k hnutí.
On 10 May 1945 over Okinawa, Marine First Lieutenant Robert R. Klingman and three other pilots of VMF-312 climbed to intercept an aircraft they identified as a Kawasaki Ki-45 Toryu ("Nick") twin-engined heavy fighter flying reconnaissance at 25,000 feet (7,600 m), but the "Nick" began climbing higher. Two of the FG-1D Corsairs ceased their pursuit at 36,000 feet (11,000 m), but Marine Captain Kenneth Reusser and his wingman Klingman continued to 38,000 feet (12,000 m), expending most of their .50 caliber ammunition to lighten their aircraft. Reusser scored hits on the "Nick's" port engine, but ran out of ammunition, and was under fire from the Japanese rear gunner. Klingman lined up for a shot at a distance of 50 feet (15 m) when his guns jammed due to the extreme cold. He approached the "Nick" three times to damage it with his propeller, chopping away at his opponent's rudder, rear cockpit, and right stabilizer. The Toryu spun down to 15,000 feet (4,600 m) where its wings came off. Despite missing five inches (13 cm) from the ends of his propeller blades, running out of fuel and having an aircraft dented and punctured by debris and bullets, Klingman safely guided his Corsair to a deadstick landing. He was awarded the Navy Cross.
Bych chtel videt to nastupovani 4 deti do techto aut. Jako ze vzdy vyndam detskou sedacku, sklopim sedacku v druhe rade a pak teprve pustim deti do treti rady? Porad je to auto pro rodinu s max tremi detmi, a to jeste porad musis detem sklapet sedacku. Takze opravdu prakticke. 🙁 to byl presne duvod proc jsem si ani jedno z techto aut nekoupil. A vetsi kamaradi jsou zase vzdy nafta. Evropa je v tomhle v .......
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Těm co za to úředníky ještě chválí nedochází jeden podstatný fakt. Za 20 let tu bude přes 30% populace v důchodovém věku. Už teď nám chybí pracovníci napříč obory. Vymíráme. Místo aby jsme zjednodušili legislativu a byli jsme schopni rychleji a snadněji přijímat ekonomické migranty, tedy ty co k nám přijdou ze své země za lepší a lépe placenou prací a vyšším životním standardem, a tím se i zvedala naše životní úroveň, tak to děláme přesně naopak. A ještě proti přijímaní migrantů někteří demonstrují na náměstích.
USA, Německo, Belgie, Francie, Velká Británie, Skandinávie vděčí za svůj úspěch právě migrantům. Dnes díky jejich chybám a zkušenostem víme jak migraci zvládnout aby nám nepřerostla přes hlavu, a zároveň nám přinesla pozitiva. Tak čeho se sakra pořád bojíte?!?
3 odpovědi