Na jedné straně leží snaha, aby nás reaktor vyšel co nejlevněji a na druhé aby, se co nejvíc věcí k výrobě zadávalo českým firmám, které fakt nejlevnější nebudou 😄 ... jo je to určitá forma investice do české ekonomiky, ale pak se nebudeme moci divit, až jeden reaktor bude stát více než se čekalo...
Skvělé auto, souhlas, ale na druhý pohled má mouchy ke zvážení -> je to trivalec, možná se pletu ale myslím že s přímým vstrikem a pro větší praktičnost mi chybí hagusy a kufr má menší vstup, to jsou prostě nevýhody sedanu, ale pro koho to není problém tak berte, protože tohle už za rok Toyota nabízet nebude 🙂
Jsem rád že se aspoň zavedla ta 30denni cena, jinak já bych byl pro aby se u potravin slevy, s výjimkou zboží před expiraci zakázali, chvíli by se na to zvykalo ale přijde mi to nejjednodušší 🙂 ... a rovnou bych zatrhl i zvýhodnovani skrz členství, jde akorát o sběr našich osobních dat a co pak se s těmito daty děje ani nechci domýšlet
To na čem záleží je výkon naší ekonomiky, zde máme díky vícero vládám problém, nerosteme, naše ekonomika je zasekla, to co fungovalo dřív být levná montovna, dělat subdodavatele, těžký průmysl, to už s naším "bohatstvím" nelze... nejsme už levná pracovní síla a chceme se mít zcela správně lépe, jenže když zaměstnanci budete zvyšovat mzdu a on dělat furt ten samý výrobek tak jen docílíte toho že výrobek bude muset zdražit aby bylo na mzdu -> plat x inflace, jediné řešení je výrobek co bude mít větší hodnotu, jenže to se u nás nedaří... je to hodně zjednodušený priklad ale celý problém leží v tomto jinak se jen přidávání lidem bude předhánět s inflací
Tak výrazné zdražování nejlevnějších modelů už dávno probíhá... oni si za to automobilky taky mohou trochu sami tím že chtěli přeskočit z klasického spalovaku přímo na EV... dnes když pominu čistě EV značky tak nejnižší produkci CO2 (kolem toho se právě zdražování točí) má Toyota díky svým hybridum... samozřejmě hybridní Fabie by byla dražší na druhou stranu ty náklady se vám zas vrátí za pár let skrz menší spotřebu
Jojo to by bylo hezké kdybychom měli rozjetou už dostavbu Temelína, která se cca deset let nazpět zařízla... rozjezd OZE se u nás taky totálně nepovedl a solárním baronum díky tomu připlacime doteď, s touto zkušenosti pak OZE u nás hodně zamrzlo... takže ve finále dlouhou dobu investice do výroby energie skoro 0, uhelky mezitím končí (a ze toto se vi uz dlouho), to se pak nedá divit že bude chybět elektrika -> výsledek práce našich politiků z různých vlád
Modulární reaktor o výkonu půl GW? 😀... to není malý reakturek co se bude vyrábět ve stovkách kusů čímž by pak vznikli ty potřebné úspory a jednoduchost montáže apod. Půl GW už je výkon elektrárny, s tím jak je málo jádro preferované, tak já tam prostě nevidím logiku... daleko větší smysl mě dava třeba co dělá westinghouse, produkt velikosti námořního kontejneru o výkonu desítek MW, to je moje představa modularniho resktoru co při dostatečné bezpečnosti mě dava jako produkt smysl... to co do čeho vstupuje ČEZ je normální reaktor 😀
já jsem zklamaný z té startovací ceny, jako být to koncern tak řeknu OK, ale dát za klasický korejský spalovák spíše menší velikosti hodně přes půl míče, to moc nechápu... i30 kombi je o víc než 100k levnější a neřekl bych že to bude natolik kvalitativně rozdílné auto 😄 ... to EV už vypadá trochu zajímavěji (mezi EV konkurencí!)... jinak rád bych ve všech recenzích aut měl informaci, jak snadno lze po vypínat otravné asistenty, tady už jich je docela dost a možná se pletu, ale zde všechny zas tak snadno vypnout nejdou... v dnešní době jedna z nejdůležitejsich veci pri koupi 😄
Je to dobré auto, jen má občas nepraktické mouchy, o asistentech se už psalo v článku... mě třeba štve kontrola tlaku pneu ve ventilkach, je to další nemalá (po par letech opakující se) investice a ten Toyoty automat sice spolehlivý ale ten zvuk musíte skousnout... takže já si ve finále říkal - jooo super spolehlivé úsporné auto ale proboha to za ty prachy musím při každém startu složitě do menu a při každé akceleraci mít pocit sezení na sekačce? 😀 tak jsem zahodil kvalitu a dobrou spotrebu a radši koupil korejce... ale je to o prioritách, tohle je jinak fakt dobré auto 🙂
Nojo zase další skupinka, co chce více peněz, neboť to cituji "nebude rentabilní", tak až uvidím nějakého takové třeba očního živořit, jezdit opryskanym autem a počítat každou korunu, zároveň mít ordinační dobu odnevidim donevidim aby se teda dokázal uživit tak jim to vetsi přidání ze svých daní budu přát, ale zatím ne...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nemůžu si pomoci, ale jak průběžně sleduji ceníky Toyoty tak to skoro vypadá že spíš zdrazili než zlevnili 😀
1 odpověď