Ano, Fiala se hodlá "statečně" připojit k Itálii a žádat odklad pokut! Nikoliv zrušení, ale ODKLAD! Jo, to se pak už bude drbat za ušima nová vláda, kde vezme na ty odložené pokuty...
Jojo stejnak to jsou v té EU koumáci, jinde se automobilky ať už přímo nebo nepřímo finančně podporují, no a v EU se pokutují...
Na jedné straně leží snaha, aby nás reaktor vyšel co nejlevněji a na druhé aby, se co nejvíc věcí k výrobě zadávalo českým firmám, které fakt nejlevnější nebudou 😄 ... jo je to určitá forma investice do české ekonomiky, ale pak se nebudeme moci divit, až jeden reaktor bude stát více než se čekalo...
Skvělé auto, souhlas, ale na druhý pohled má mouchy ke zvážení -> je to trivalec, možná se pletu ale myslím že s přímým vstrikem a pro větší praktičnost mi chybí hagusy a kufr má menší vstup, to jsou prostě nevýhody sedanu, ale pro koho to není problém tak berte, protože tohle už za rok Toyota nabízet nebude 🙂
existuje konkurence? vždyť tu každý vyřvává že je trh rozdělen mezi 6 nebo kolik hráčů....
Lidi ať si vyrvavaji jak chtějí, ale nějaká konkurence existuje a kdyby ne, tak casem zafunguje regulační úřad... takže já jsem o zlevnění při konci slev přesvědčen, jinak by dnes žádné slevy přeci ani nemuseli existovat kdyby byli všichni spolu domluveni 🙂 slevy dnes slouží k přetahování zákazníků mezi řetězci, jednu základní potravinu v supr akci a člověk už v tom marketu nakoupí celý nákup včetně drahých věci
Data lze nafejkovat 😉 Jinak zrušit slevy znamená zdražit potraviny chudým. Ti totiž více nakupují potraviny, na kterých má market malou nebo dokonce zápornou přirážku. Ti bohatší nakupují luxusnější výrobky s vyšší přirážkou a méně ve slevách, ti tak defakto dotují ty chudé.
Nevím jestli souhlasím s těmi chudými, spíš si říkám jestli naopak chudí na současném systému nejsou biti... oni si nemůžou dovolit koupit kazdou zakladni potravinu do zásoby na x týdnu než bude zas znovu v akci, takže i když třeba to mléko můžou koupit v akci klidně se zápornou marží ale taky pak musí koupit treba další platicko vajec které už je zrovna za šílenou cenu a prostě jíst musí tak to drahé v malém množství koupi... navíc nepomohou si ani moc tím že by šli do jiného řetězce, ty shopy mají podobné akce v podobná období... nevím jestli mám pravdu ale spíš si myslím že chudí jsou v tomto systému na tom hůř
Určitě, kuře za 80, mlíko za 20, vepřový za 200, šunka za 300, třicítka eidam za 250 ....
Ale nebojte, za chvíli si zvyknete.
Fakt si myslíte že se zákazem slev by u všeho zůstala ta vysoká cena? 😀 třeba na to mléko které dnes 3 týdny stojí 20kč a pak vždy jeden tyden pravidelná akce 11kč, tak můj odhad že cena by se ustalila třeba na 14 kč a takto plus mínus se vším
Jsem rád že se aspoň zavedla ta 30denni cena, jinak já bych byl pro aby se u potravin slevy, s výjimkou zboží před expiraci zakázali, chvíli by se na to zvykalo ale přijde mi to nejjednodušší 🙂 ... a rovnou bych zatrhl i zvýhodnovani skrz členství, jde akorát o sběr našich osobních dat a co pak se s těmito daty děje ani nechci domýšlet
To na čem záleží je výkon naší ekonomiky, zde máme díky vícero vládám problém, nerosteme, naše ekonomika je zasekla, to co fungovalo dřív být levná montovna, dělat subdodavatele, těžký průmysl, to už s naším "bohatstvím" nelze... nejsme už levná pracovní síla a chceme se mít zcela správně lépe, jenže když zaměstnanci budete zvyšovat mzdu a on dělat furt ten samý výrobek tak jen docílíte toho že výrobek bude muset zdražit aby bylo na mzdu -> plat x inflace, jediné řešení je výrobek co bude mít větší hodnotu, jenže to se u nás nedaří... je to hodně zjednodušený priklad ale celý problém leží v tomto jinak se jen přidávání lidem bude předhánět s inflací
Tak výrazné zdražování nejlevnějších modelů už dávno probíhá... oni si za to automobilky taky mohou trochu sami tím že chtěli přeskočit z klasického spalovaku přímo na EV... dnes když pominu čistě EV značky tak nejnižší produkci CO2 (kolem toho se právě zdražování točí) má Toyota díky svým hybridum... samozřejmě hybridní Fabie by byla dražší na druhou stranu ty náklady se vám zas vrátí za pár let skrz menší spotřebu
Jojo to by bylo hezké kdybychom měli rozjetou už dostavbu Temelína, která se cca deset let nazpět zařízla... rozjezd OZE se u nás taky totálně nepovedl a solárním baronum díky tomu připlacime doteď, s touto zkušenosti pak OZE u nás hodně zamrzlo... takže ve finále dlouhou dobu investice do výroby energie skoro 0, uhelky mezitím končí (a ze toto se vi uz dlouho), to se pak nedá divit že bude chybět elektrika -> výsledek práce našich politiků z různých vlád
Zase je to třeba brát minimálně v úspoře za pohonné hmoty. Elektrické auto jezdí za třetinu.
Za třetinu/za polovinu, já počítám že když vezmu podobně velký spalovak tak šetřím s EV tak lehce přes korunu na kilometr, s fotovoltaikou 2kc na km cca (pri hlavne nabíjení doma)... nemyslím že tohle by se v budoucnu příliš měnilo neb zdrazovat bude elektrina i benzín... levnější servis ruší zas dražší pojistka a je nutné započítat diskomfort nižšího dojezdu u levnějších EV a často i nízké maximalky... pak mi 700k přijde furt hodně, 500k by bylo fajn, 600k možná s fotovoltaikou ale víc ne... navíc problém taky je že když lidi budou mít na výběr dát méně peněz za koupi a více za provoz nebo více za koupi a méně za provoz, tak i když to za x let vyjde stejně tak jak psychologicky tak logicky budou lidi chtít zaplatit za koupi radši méně, i proto EV natáhne 🙂
Škoda Fabia stojí v porovnatelné výbavě 656 000 CZK... EV jsou stejně/podobně drahá jako jejich spalovací protějšky, problém je v tom, že spalovací auta lze pořídit ve verzích holobyt, zatímco EV jsou většinou na úrovni té nejvyšší verze spalováků... to EV ale pořád pojede o dost lépe a pohodlněji, bude zkrátka vždy lepším autem... to už ale kritici EV nevidí...
Měl jste rovnou i odpovědět proč EV nejsou ve verzi "holobyt" 😀 ... protože je to těžce prodelecne kvůli ceně baterií, takže musí do vyšších cenových hladin a vyššími vybavami kde EV alespoň s minimální marží nějak ekonomicky vyjde 🙂... EV v mnoha ohledech jezdí lépe, v tom souhlas, v jiných (třeba dojezdu) zas hůře, ale ve finále rozhoduje cena a lidi si nekupují Fabie za 656k jak píšete, většina lidí koupi Fabii lehce nad úrovní holobyt někde kolem 400-450k... lidi nejsou zas tak hloupý když jde o jejich penezenky, kdyby EV jim dalo ekonomicky smysl tak si ho (včetně mě) klidně koupi 🙂
za všechny prachy. Odkaz 1
Srovnání ceny s OZE je mimo... jinak trvám na tom, že zatímco u malých reaktorů když se jich prodá hodně, tak může nastat dostatečné zlevnění a dát to smysl (neříkám ze se to stane + musi legislativně vyřešit zabezpečení takového objektu) ale u těch velkých kam vstupuje ČEZ zlevnění nikdy nenastane, nikdy se jich nepostaví tolik a zas to bude u toho že každý projekt unikát a každá země bude chtít zapojení svých firem atdatd...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nemůžu si pomoci, ale jak průběžně sleduji ceníky Toyoty tak to skoro vypadá že spíš zdrazili než zlevnili 😀
1 odpověď