Sice asi v té době zastaralá ale pro mě krásná.Nejvíc se mi líbí chromka ale tahle je také pěkná.Kdysi ve světě motoru byl test této tatry a dost jsem obdivoval maximálku 230 km/h bylo dost dobrý.Motor v zádi nad nápravou prý byl výhoda.A ta obrovská deformační zona v předu.Tenkrát ukazovali nějakou nehodu T 613 a Avie čelně. A ta Avie byla pěkně rozstřelená.Tatra celý předek.
To jsou ale žvásty.Redaktor je zřejmě automobilový negramot.Třeba Euro 4 bylo zavedeno už v roce 2005.Automobily už po roce 2000 udělali velký pokrok v bezpečnosti ano jsou vyjímky ale bylo jich málo.ABS mělo už před 15ti lety vědšina aut.Já mám Golfa 4 a má ABS i airbagy rok 01.Mimochodem to měl i náš předešlý Golf 3 rok 97.A katalyzátory jsou tady s námi už přez 30 let.Myslím ted v čechách třeba už v některých Favoritech.Na západě mnohem dřív Kapišto?Prosím vás nepište už takové bláboly akorát jste u lidí co alespon maličko něco vědí o autech uplné střevo.
Milí evropští europosranci.Vaše myšlenky mam tam kde slunce nesvítí.Já mám kotel na dřevo a vyřazovat ho kvuli vám rozhodně nebudu i proto že mam zatím euro 3.Asi jste chudáci a nepoznali jste jak to dřevo krásně hřeje možná i proto že jste všichni studený jak kus ledu,žijete si v nějakém svém světě,který je já nevím odkud a je mi to jedno.Vy se tam asi musíte fakt hodně nudit že na lidi vymýšlíte takovéhle lejna.
Moje první auto s papírama a s platnou stk.To byl Waran 353.Před ním byl Traboš 601 kombi bez papíru.Ale vartburg byl jak stíhačka,jezdil opravdu skvěle.Měl jsem verzi s dvoukomorovvým karburátorem a už měl i náporové chlazení a řazení na podlaze.Děda měl škodu 105L se kterou jsem také jezdil.Motorově nesrovnatelné.Tam kde Waran do kopce letěl 100 táhla se šáde jen 60.Jo a ten muj po zahřátí vubec nekouřil.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Cesta do pravěku.