Úrovňové křížení silnice s koridorovou tratí bylo při její modernizaci v roce 2001 ponecháno, jelikož za tratí byly v té době pouze zemědělské pozemky.
Skleníky vytápěné elektrárnou Dětmarovice zde jsou až po roce 2015.
Otázkou je, proč někdo dovolil stavbu za přejezdem a tím výrazně zvýšil množství přejezdů trati a především zcela jinými vozidly, než zemědělskou technikou.
Příčina je jinde než v řidiči.
Odpovědný dle zákona je řidič, možná zaměstnavatel.
Odpovědnost skutečnou řeší jiné než světské zákony. A potom tomu většinou říkáme osoud..
Neštěstí způsobil řidič firmy SPRO. Měl jsem před několika léty možnost s nimi řešit několik nadměrných přeprav.
Zde se něco moc nepovedlo a věřím, že majitelům SPRO z tohoto neštěstí není dobře.
Proč nebyla trasa předem projetá, jak je obyvklé, je otázkou. A nebo byla, možná tam již v minulosti vezli obdobný náklad, a jen řidič udělal chybu. Bohužel fatální a způsobil smrt.
Je to smutné, ale možná víc než soudit řidiče, si můžeme každý odnést poučení a zkušenost. A třeba příště sami zabránit takovému neštěstí.
Jedná se o přejezd na místní komunikaci " K Bezdínku" v obci Dolní Lutyně přes koridorovou trať. Podélný profil kominikace v prostoru přejezdu vylučuje přejetí dlouhou soupravou. Místo lze prohlédnout na Odkaz s použitím funkce Panorama.
Několik již dříve vzniklých zářezů z chycení "břichem" soupravy o komunikaci je patrné.
Komunikace je pro nákladní dopravu slepá, končí u nějakých skleníků. Proč byl ponechán na koridirivé trati tento přejezd je otázkou na Správu železnic. Pohled na historické fotky na Odkaz ukáže, že za přejezdem nebylo nic víc než pole, to byl asi i důvod.
Vrtnou soupravu vezli na nějakou stavbu. Zde se otevírá mnoho otázek. Například, kdo povolil stavby v místě, kam je přístup pouze přes přejezd na koridorové trati.
Hledejme příčinu dále než jen v souzení řidiče.
Skleníky využívají teplo z elektrárny Dětmarovice. Asi vlivný investor.
Neštěstí způsobil řidič slušné firmy SPRO. Měl jsem před několika léty možnost s nimi řešit několik nadměrných přeprav.
Zde se něco moc nepovedlo a věřím, že majitelům SPRO z tohoto neštěstí není dobře.
Proč nebyla trasa předem projetá, jak je obyvklé, je otázkou. A nebo byla, možná tam již v minulosti vezli obdobný náklad, a jen řidič udělal chybu. Bohužel fatální a způsobil smrt.
Je to smutné, ale možná víc než soudit řidiče, si můžeme každý odnést poučení a zkušenost. A třeba příště sami zabránit takovému neštěstí.
Jedná se o přejezd na místní komunikaci " K Bezdínku" v obci Dolní Lutyně přes koridorovou trať. Podélný profil kominikace v prostoru přejezdu vylučuje přejetí dlouhou soupravou. Místo lze prohlédnout na Mapy.cz s použitím funkce Panorama.
Několik již dříve vzniklých zářezů z chycení "břichem" soupravy o komunikaci je patrné.
Komunikace je pro nákladní dopravu slepá, končí u nějakých skleníků. Proč byl ponechán na koridirivé trati tento přejezd je otázkou na Správu železnic. Pohled na historické fotky na Mapy.cz ukáže, že za přejezdem nebylo nic víc než pole, to byl asi i důvod.
Vrtnou soupravu vezli na nějakou stavbu. Zde se otevírá mnoho otázek. Například, kdo povolil stavby v místě, kam je přístup pouze přes přejezd na koridorové trati.
Hledejme příčinu dále než jen v souzení řidiče.
Skleníky využívají teplo z elektrárny Dětmarovice. Asi vlivný investor.
Název článku byl , že auto narazilo do kolony. S ohledem na poškození zadní části auta, jak se též v článku píše, to moc pravděpodobné není. Spíše narazil Pandur do auta a další "Panduři" do sebe.
Otázkou je, zda di auta narazil první Pandur v koloně a nebo se auto zařadilo do kolony při jejím předjíždění.
Potom může být na vině řidič auta, jelikož do kolony vojenských vozidel na běžných silnicích se nesmí zařazovat auta. Jde o přestupek, za který řidiči na místě hrozí pokuta do dvou tisíc korun. Auta mohou pouze předjet celou kolonu.
Též se auto mohlo do kolony zařadit z připojovacího pruhu a to zleva. I zde by byl vinen řidič(ka) auta.
Název článku ještě před pár minutami byl "Auto na D6 narazilo do vojenské kolony Pandurů"
Přitom se v článku píše, že auto je poškozené ze zadu.
Pisílek asi včera večer dlouho kalil.
Nebo to snad Audina za Pandurama otočila zadkem na před a srazila tři Pandury k sobě?
Tolerance průměrnosti a a blbosti všeobecně, vede k nehezkým koncům.
Již mnoho řidičů odbočujících vlevo bylo potrestáno za způsobení škody vozidlu (motorce), které je předjíždělo zleva vysokou rychlostí.
Obhajoba traktoristy obsahuje zásadní vadu.
Lépe měl uvést "Přesvědčil jsem se, že mne nikdo ze zadu neobjíždí, před sebou neměl též žádné vozidlo a zahájil jsem odbočení."
Naštěstí soudkyně pojala nehodu objektivně a nepodílela se na potrestání nevinného, jak si přála zceli zjevně dopravní policisté podporovaní následně prokuraturou.
Jelikož Policie i prokuratura zjevně jednaly v rozporu se zákony a zcela chybně vyhodnotily příčiny havárie, bylo více než vhodné zahájit s nimi kárné řízení a traktoristovi vyplatit odškodné za ušlou újmu vzniklou čtyřletým procesem.
Trakotorista jistě nebyl bezdůvodně na neschopence, aby uhrál za pomoci dopravních policistů a kamarádů z prokuratury odškodné.
Děkuji soudkyni za objektivnost a odvahu jít proti zvovůli Policie a prokuratury.
Brusel je hlavním evropským městem? Od kdy?
Lež stačí hodněkrát opakovat a stane se pravdou.
Chování a zvyky obyvatel města mění především a pouze ti, co do něho přivandrovali za paníze všech obyvatel EU, a kryjí svou pseudo prací plány ELIT.
Citace: "Hrozba terorismu, která nad hlavním evropským městem visí, mění i chování a zvyky jeho obyvatel."
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Policejní Géniové vyrazili na cesty. Asi jim někdo poradil.
To jako fakt máme jásat nad tím, že konečně konají svou práci?
Denně takových souprav projede přes republiku mnoho. A oni jich chytili.