Tohle není můj obor. Můžete mě to co píší v článku vysvětlit? Vozík na přepravu auta sám skoro nic neváží. Osobák má dvě tuny, vozík má dvě malé nápravy u sebe. To mě odhadem vychází tunu na nápravu. Jakým způsobem to ničí silnice když kamion má třeba 40 tun a typuji že nemá 40 náprav?
Silnici (vozovku) toto zatížení nejspíše skutečně neničí.
Přetížená souprava je nebezpečná jako taková svému okolí. Například brzdy nejsou na takové zatížení dimenzovány.
A schopnost zastavit, někdy i dost rychle, bývá celkem dobré.
Úrovňové křížení silnice s koridorovou tratí bylo při její modernizaci v roce 2001 ponecháno, jelikož za tratí byly v té době pouze zemědělské pozemky.
Skleníky vytápěné elektrárnou Dětmarovice zde jsou až po roce 2015.
Otázkou je, proč někdo dovolil stavbu za přejezdem a tím výrazně zvýšil množství přejezdů trati a především zcela jinými vozidly, než zemědělskou technikou.
Příčina je jinde než v řidiči.
Odpovědný dle zákona je řidič, možná zaměstnavatel.
Odpovědnost skutečnou řeší jiné než světské zákony. A potom tomu většinou říkáme osoud..
Nevěřím, že řidič mluvi pravdu. A pokud jezdi déle a neni to amatér,tak už podle oka v terénu musel vědět, nebo aspoň tušit, že se mu tam návěs "prověsí" a zachytí.... Jako mladý jsem si občas trasu napřed i prošel, než jsem s vlekem někam zajel a zjistil pak dodatečně ,že jsem v řiti. Toto se děje častěji a dokonce i řidičům autobusů,kdy se jim zadni čast busu na žel.přejezdu vyvěsí a drhne o vozovku ...
Vážený pane, doporučuji si zkusit sednout za volant takové soupravy.
A jet za tmy, bylo 5:40.
Chyby děláme každý. I v práci. Někteří více než moc chyb a i závažných a opakovaně. Jen při nich nemohou zemřít lidé.
Možná, že pan řidič věděl o nutnosti upravit výšku soupravy a "jen" opomenul toto před přejezdem provést.
Potom na to měl pár minut, pokud ne jen desítky sekund.
Upřímnou soustrast rodině strojvedoucího.
Neštěstí způsobil řidič firmy SPRO. Měl jsem před několika léty možnost s nimi řešit několik nadměrných přeprav.
Zde se něco moc nepovedlo a věřím, že majitelům SPRO z tohoto neštěstí není dobře.
Proč nebyla trasa předem projetá, jak je obyvklé, je otázkou. A nebo byla, možná tam již v minulosti vezli obdobný náklad, a jen řidič udělal chybu. Bohužel fatální a způsobil smrt.
Je to smutné, ale možná víc než soudit řidiče, si můžeme každý odnést poučení a zkušenost. A třeba příště sami zabránit takovému neštěstí.
Jedná se o přejezd na místní komunikaci " K Bezdínku" v obci Dolní Lutyně přes koridorovou trať. Podélný profil kominikace v prostoru přejezdu vylučuje přejetí dlouhou soupravou. Místo lze prohlédnout na Odkaz s použitím funkce Panorama.
Několik již dříve vzniklých zářezů z chycení "břichem" soupravy o komunikaci je patrné.
Komunikace je pro nákladní dopravu slepá, končí u nějakých skleníků. Proč byl ponechán na koridirivé trati tento přejezd je otázkou na Správu železnic. Pohled na historické fotky na Odkaz ukáže, že za přejezdem nebylo nic víc než pole, to byl asi i důvod.
Vrtnou soupravu vezli na nějakou stavbu. Zde se otevírá mnoho otázek. Například, kdo povolil stavby v místě, kam je přístup pouze přes přejezd na koridorové trati.
Hledejme příčinu dále než jen v souzení řidiče.
Skleníky využívají teplo z elektrárny Dětmarovice. Asi vlivný investor.
Neštěstí způsobil řidič slušné firmy SPRO. Měl jsem před několika léty možnost s nimi řešit několik nadměrných přeprav.
Zde se něco moc nepovedlo a věřím, že majitelům SPRO z tohoto neštěstí není dobře.
Proč nebyla trasa předem projetá, jak je obyvklé, je otázkou. A nebo byla, možná tam již v minulosti vezli obdobný náklad, a jen řidič udělal chybu. Bohužel fatální a způsobil smrt.
Je to smutné, ale možná víc než soudit řidiče, si můžeme každý odnést poučení a zkušenost. A třeba příště sami zabránit takovému neštěstí.
Jedná se o přejezd na místní komunikaci " K Bezdínku" v obci Dolní Lutyně přes koridorovou trať. Podélný profil kominikace v prostoru přejezdu vylučuje přejetí dlouhou soupravou. Místo lze prohlédnout na Mapy.cz s použitím funkce Panorama.
Několik již dříve vzniklých zářezů z chycení "břichem" soupravy o komunikaci je patrné.
Komunikace je pro nákladní dopravu slepá, končí u nějakých skleníků. Proč byl ponechán na koridirivé trati tento přejezd je otázkou na Správu železnic. Pohled na historické fotky na Mapy.cz ukáže, že za přejezdem nebylo nic víc než pole, to byl asi i důvod.
Vrtnou soupravu vezli na nějakou stavbu. Zde se otevírá mnoho otázek. Například, kdo povolil stavby v místě, kam je přístup pouze přes přejezd na koridorové trati.
Hledejme příčinu dále než jen v souzení řidiče.
Skleníky využívají teplo z elektrárny Dětmarovice. Asi vlivný investor.
Příčina tragických následků: Nekvalitní svodidla. Dnes se dělají jen z tenkého plechu a podélné napojení je řešeno tenkými šrouby, které se i po lehkém nárazu ulomí, svodidlo se rozpojí, zdeformuje, ohne a většinou se pak tvrdě zaboří hluboko do auta. Není to poprvé, co vidím podobné následky. Nejsou to už svodidla, ale jen smrtonosné zábradlí, které vás ani po bočním nárazu nikam neusměrní, ale spolehlivě zabijí. O lidské životy dnes nejde. Jde o to, aby zábradlí vypadalo jako svodidlo, a stálo co nejméně korun. Smutná realita současnosti.
Dobrý den, návrh svodidel je přesně popsán v předpiosu ŘSD TP114 viz odkaz Odkaz
Úroveň zadržení svodidla u PHS je dána tabulkou 7 na straně 25, kdy je dána úroveň zadržení N2.
Dle tabulky 3 na straně 19 musí svodidlo úrovně zadržení splnit test (nárazovou zkoušku) TB11 a TB32, viz tabulka 1 strana 18.
Test TB32 požaduje, aby svodidlo odolalo nárazu vozidla o hmotnosti 1500kg o rychlosti 110km/hod, kdy vozidlo narazí pod úhlem 20°.
Běžně se používají na dílnicích v krajnici svodidla úrovně zadržení H1 a H2, ve středovém dělícím pásu H2 a H3.
Svodidlo úrovně zdržení H4 je v ČR pouze na neolika málo místech.
Za normálních okolností by náraz do svodidel neměl být totálně devastující. Svodidla mají ochrannou funkci-ten náraz je obvykle z velice ostrého úhlu, kdy ho to prostě odhodí zpátky na silnici, takže ty okolnosti musely být něčím zvláštní.
Dobrý den, návrh svodidel je přesně popsán v předpiosu ŘSD TP114 viz odkaz Odkaz
Úroveň zadržení svodidla u PHS je dána tabulkou 7 na straně 25, kdy je dána úroveň zadržení N2.
Dle tabulky 3 na straně 19 musí svodidlo úrovně zadržení splnit test (nárazovou zkoušku) TB11 a TB32, viz tabulka 1 strana 18.
Test TB32 požaduje, aby svodidlo odolalo nárazu vozidla o hmotnosti 1500kg o rychlosti 110km/hod, kdy vozidlo narazí pod úhlem 20°.
Běžně se používají na dílnicích v krajnici svodidla úrovně zadržení H1 a H2, ve středovém dělícím pásu H2 a H3.
Svodidlo úrovně zdržení H4 je v ČR pouze na neolika málo místech.
Nevím zda jste si někdo všiml ale to svodilo projelo celý autem ....... tady se obávám že rychlost moc nehrála roli v případě úmrtí v případě nehody asi ano ale následek smrti bylo svodidlo které má vydržet naráz zde cituji Zkouší se, aby vydrželo svodidlo náraz jednak lehkým, jednak těžkým vozidlem. U těžkého vozidla, když to řeknu laicky, nesmí prorazit, u lehkého vozidla musí přesměrovat to vozidlo bezpečně od svodidla a nesmí ohrozit řidiče,"
Dobrý den, právě rychlost hrála největší roli a dále také úhle nárazua hmotnost vozidle.
Energie nárazuje: E=1/2 x hmotnost x rychlost na druhou (E=1/2*m*v2).
Energie nárazu je při 150km/h o 86% vyšší než pro 110km/h.
Návrh svodidel je přesně popsán v předpiosu ŘSD TP114 viz odkaz Odkaz .
Úroveň zadržení svodidla u PHS je dána tabulkou 7 na straně 25, kdy je dána úroveň zadržení N2.
Dle tabulky 3 na straně 19 musí svodidlo úrovně zadržení splnit test (nárazovou zkoušku) TB11 a TB32, viz tabulka 1 strana 18.
Test TB32 požaduje, aby svodidlo odolalo nárazu vozidla o hmotnosti 1500kg o rychlosti 110km/hod, kdy vozidlo narazí pod úhlem 20°.
Běžně se používají na dílnicích v krajnici svodidla úrovně zadržení H1 a H2, ve středovém dělícím pásu H2 a H3.
Svodidlo úrovně zdržení H4 je v ČR pouze na neolika málo místech.
Jeden by si řekl, že svodidla mají snižovat následky nehody. Tady jsou evidentně zvláštně provedené, že spíš následek nehody zhoršily.
Dobrý den, návrh svodidel je přesně popsán v předpiosu ŘSD TP114 viz odkaz Odkaz .
Úroveň zadržení svodidla u PHS je dána tabulkou 7 na straně 25, kdy je dána úroveň zadržení N2.
Dle tabulky 3 na straně 19 musí svodidlo úrovně zadržení splnit test (nárazovou zkoušku) TB11 a TB32, viz tabulka 1 strana 18.
Test TB32 požaduje, aby svodidlo odolalo nárazu vozidla o hmotnosti 1500kg o rychlosti 110km/hod, kdy vozidlo narazí pod úhlem 20°.
Běžně se používají na dílnicích v krajnici svodidla úrovně zadržení H1 a H2, ve středovém dělícím pásu H2 a H3.
Svodidlo úrovně zdržení H4 je v ČR pouze na neolika málo místech.
Nechápu, jak se může taková nehoda stát?
Nejsou svodidla instalována kvůli bezpečnosti?
Auto by měla svést pryč od nebezpečného místa.
Tady se evidentně chovala špatně a auto úplně sešrotovala...
Něco je tady špatně.
Dobrý den, návrh svodidel je přesně popsán v předpiosu ŘSD TP114 viz odkaz Odkaz .
Úroveň zadržení svodidla u PHS je dána tabulkou 7 na straně 25, kdy je dána úroveň zadržení N2.
Dle tabulky 3 na straně 19 musí svodidlo úrovně zadržení splnit test (nárazovou zkoušku) TB11 a TB32, viz tabulka 1 strana 18.
Test TB32 požaduje, aby svodidlo odolalo nárazu vozidla o hmotnosti 1500kg o rychlosti 110km/hod, kdy vozidlo narazí pod úhlem 20°.
Běžně se používají na dílnicích v krajnici svodidla úrovně zadržení H1 a H2, ve středovém dělícím pásu H2 a H3.
Svodidlo úrovně zdržení H4 je v ČR pouze na neolika málo místech.
Není to zdaleka prvni případ,kdy se při nehodě stane,že vozidlo prorazí svodidla.Když se to stane 20.t kamionu(ale taky by nemělo) se dá popchopit.Ale když je to osobák,pak je něco špatně.
Dobrý den, návrh svodidel je přesně popsán v předpiosu ŘSD TP114 viz odkaz Odkaz .
Úroveň zadržení svodidla u PHS je dána tabulkou 7 na straně 25, kdy je dána úroveň zadržení N2.
Dle tabulky 3 na straně 19 musí svodidlo úrovně zadržení splnit test (nárazovou zkoušku) TB11 a TB32, viz tabulka 1 strana 18.
Test TB32 požaduje, aby svodidlo odolalo nárazu vozidla o hmotnosti 1500kg o rychlosti 110km/hod, kdy vozidlo narazí pod úhlem 20°.
Běžně se používají na dílnicích v krajnici svodidla úrovně zadržení H1 a H2, ve středovém dělícím pásu H2 a H3.
Svodidlo úrovně zdržení H4 je v ČR pouze na neolika málo místech.
Název článku byl , že auto narazilo do kolony. S ohledem na poškození zadní části auta, jak se též v článku píše, to moc pravděpodobné není. Spíše narazil Pandur do auta a další "Panduři" do sebe.
Otázkou je, zda di auta narazil první Pandur v koloně a nebo se auto zařadilo do kolony při jejím předjíždění.
Potom může být na vině řidič auta, jelikož do kolony vojenských vozidel na běžných silnicích se nesmí zařazovat auta. Jde o přestupek, za který řidiči na místě hrozí pokuta do dvou tisíc korun. Auta mohou pouze předjet celou kolonu.
Též se auto mohlo do kolony zařadit z připojovacího pruhu a to zleva. I zde by byl vinen řidič(ka) auta.
Název článku ještě před pár minutami byl "Auto na D6 narazilo do vojenské kolony Pandurů"
Přitom se v článku píše, že auto je poškozené ze zadu.
Pisílek asi včera večer dlouho kalil.
Nebo to snad Audina za Pandurama otočila zadkem na před a srazila tři Pandury k sobě?
Tolerance průměrnosti a a blbosti všeobecně, vede k nehezkým koncům.
Již mnoho řidičů odbočujících vlevo bylo potrestáno za způsobení škody vozidlu (motorce), které je předjíždělo zleva vysokou rychlostí.
Obhajoba traktoristy obsahuje zásadní vadu.
Lépe měl uvést "Přesvědčil jsem se, že mne nikdo ze zadu neobjíždí, před sebou neměl též žádné vozidlo a zahájil jsem odbočení."
Naštěstí soudkyně pojala nehodu objektivně a nepodílela se na potrestání nevinného, jak si přála zceli zjevně dopravní policisté podporovaní následně prokuraturou.
Jelikož Policie i prokuratura zjevně jednaly v rozporu se zákony a zcela chybně vyhodnotily příčiny havárie, bylo více než vhodné zahájit s nimi kárné řízení a traktoristovi vyplatit odškodné za ušlou újmu vzniklou čtyřletým procesem.
Trakotorista jistě nebyl bezdůvodně na neschopence, aby uhrál za pomoci dopravních policistů a kamarádů z prokuratury odškodné.
Děkuji soudkyni za objektivnost a odvahu jít proti zvovůli Policie a prokuratury.
Na jednu stranu dobře pro traktoristu,. Ale trvalo to čtyři roky. Vpodstatě jednoduchá nehoda.
Jednoduchá nehoda možná za předpokladu neúčasti Policie.
Již mnoho řidičů odbočujících vlevo bylo potrestáno za způsobení škody vozidlu (motorce), které je předjíždělo zleva vysokou rychlostí.
Obhajoba traktoristy obsahuje zásadní vadu.
Lépe měl uvést "Přesvědčil jsem se, že mne nikdo ze zadu neobjíždí, před sebou neměl též žádné vozidlo a zahájil jsem odbočení."
Naštěstí soudkyně pojala nehodu objektivně a nepodílela se na potrestání nevinného, jak si přála zceli zjevně dopravní policisté podporovaní následně prokuraturou.
Jelikož Policie i prokuratura zjevně jednaly v rozporu se zákony a zcela chybně vyhodnotily příčiny havárie, bylo více než vhodné zahájit s nimi kárné řízení a traktoristovi vyplatit odškodné za ušlou újmu vzniklou čtyřletým procesem.
Trakotorista jistě nebyl bezdůvodně na neschopence, aby uhrál za pomoci dopravních policistů a kamarádů z prokuratury odškodné.
Děkuji soudkyni za objektivnost a odvahu jít proti zvovůli Policie a prokuratury.
Brusel je hlavním evropským městem? Od kdy?
Lež stačí hodněkrát opakovat a stane se pravdou.
Chování a zvyky obyvatel města mění především a pouze ti, co do něho přivandrovali za paníze všech obyvatel EU, a kryjí svou pseudo prací plány ELIT.
Citace: "Hrozba terorismu, která nad hlavním evropským městem visí, mění i chování a zvyky jeho obyvatel."
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jelikož to dělají Češi (Metrostav), Slováci (Doprastav) a Maďaři (Duna) tak to určitě udělal špatně nějaký Dežo 🙂
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobrý den,
proč sem cokoliv píšete, když nevíte, kdo je dodavatel stavby.
Češi to dělají, ale ani jedna z Vámi uvedených firem.
Jak je vidět, ani pět let výstavby nestačilo, aby jste zjistil, kdo stavbu provádí.
Nejlépe ještě o nějaký ten měsíc prodloužit doby výstavby, aby jste to stihl.
1 odpověď