No chodit na jízdy když má někdo řidičák 20let je blbost, ale teoretické testy klidně.
To není o tom, že by neuměli po 20 letech pravidla, ale ignorují je a porušují, a zopakovat autoškolu, by byl trest, strašák, aby to nedělali. Nejen rok bez papírů, ale pak znovu zaplatit autoškolu. Prostě tak tvrdý postih, aby nikdo ani nepomyslel na to, že za jízdy bude telefonovat bez handsfree nebo psát dokonce sms.
Je to nesmysl, ten kdo se dosud nedíval do zrcátka a nerozhlédl, tak nebude používat holandský chvat ani nebude sledovat v zrcátku, jestli okolo jede cyklista, motorka nebo jiné auto. Je to o uvědomění a návyku řidiče, a když ani jedno nemá, tak se nic nezmění.
Raději bych se zaměřil na jiný nešvar, a to je telefon při řízení. Nejen telefonování bez handsfree, ale dokonce psaní SMS a podobně. Okamžitě, bez pardonu bych za to bral řidičské oprávnění! A po roce si hříšník může udělat znovu autoškolu, žádná žádost o navrácení řidičského oprávnění, ale zpátky do autoškoly. To by pomohlo víc k bezpečnostnosti v silničním provozu.
A je zvláštní, že se mluví o zvýšení spotřební daně o 1,50 Kč u nafty, ale protože benzín i nafta začíná na písmeno "N" Natural, tak jim to asi dává právo zvednout cenu i u benzínu, ať už Natural 95 nebo 98. Ale je to jedno, my stejně budeme dál jezdit, takže budeme tankovat, nic se nezmění, kartely budou dělat co chtějí. Amen
Ok motocykly a skútry provoz nebrzdí, ale když vezmeme ulice jako je Evropská, Bohdalecká a další vytížené tepny, kde levý pruh stojí v pravém pruhu jede cyklista a autobus nemá šanci ho objet předepsaných 1,5 m, proč tam ten cyklista má umožněno jet, když v 99 % neuhne a brzdí dopravu. Naproti tomu alternativní přeprava osob (uber, bolt) s pasažérem nesmí pruh používat, ačkoli je pruh pro urychlení přepravy osob a určitě by autobus MHD nebrzdil, celé to je šité horkou jehlou, anebo jdou piráti někomu na ruku...
Všichni naši sportovci, kteří se účastní OH, jsou až na výjimky profesionálové, čili buď zaměstnanci klubů nebo něco jako osvč. Mnozí z nich jsou milionáři a s nimi pojede ještě parta dobře honorovaných bafuňářů a profesionálních trenérů, masérů, fyzioterapeutů, psychologů a kdoví kdo ještě. Všichni ti dostávají v průběhu roku na svoje sportování nemalé sumy ze státního rozpočtu a určitě by měli na to, aby si cestu na cirkus, který má se sportem málo společného, zaplatili sami.
Aha, tak jo, tyhle zatrpklé řádky prosicené závistí ani komentovat nebudu, milionáři, Olympijský hry cirkus... tak to si musím pamatovat, až budu mít splín, přečtu si to abych se zase trochu zasmál. Hezký den Drahý Milane
Já chápu, že pro spoustu Sportovců je to vrchol kariéry a nebo sezony, ale je to i čest reprezentovat svojí vlast na Olympijských hrách, jenže pokud je to v zemi, kde panuje takový režim, taková krutost, tak se divím, že se ostatní Země nespojí a hry prostě nebudou bojkotovat. Nebylo by to poprvé, stejně jako to bylo kdysi na Olympijských hrách v Los Angeles a nebo potom v Moskvě.
Když se vlastní země (vláda) není schopna postarat o sportovce, kteří budou na olympijských hrách reprezentovat svou vlast, proč nezaložit transparentní účet na úhradu dopravy našich sportovců tam a zpět, ať se politici chytnou za nos, za mě to je ostuda, když se politika tahá do Olympiády, která vznikla za jinými principy....
Chápu očkování jako prevenci pro rizikové skupiny.
Ale nechápu proč očkovat děti a ostatní populaci, když se jedná o Virus a Vir bude mutovat, což je pro vir přirozené, je to jeho obrana, jak přežít!
To znamená, že každý rok přijde několik mutací a očkování bude časem zastaralý, neúčinné.
Je to prostě boj s větrnými mlýny a očkování mi nepřijde jako spásná věc, která by pomohla zbavit se covidu jednou provždy.
Osobně jsem pro, aby všichni museli mít platné testy. Jestli chceme zvýhodnění pro očkované,
ať mají testy zdarma a neočekávaní pouze 1 antigen a 1 PCR měsíčně.
Nejsem lékař ani jiný expert, ale nespoléhám jen na jeden zdroj a informace a zdroje si ověřuji.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nikdy jsem předtím Toyotu neměl a v roce 2020 jsem si koupil Corollu 1,8 Hybrid, za čtyři roky najeto 341 000 km, za tu dobu jen servis olej a filtry a co se týče spotřebního materiálu, výměna brzdových destiček vepředu 3x, zadní 1x, přední kotouč 1x, zadní kotouč původní, přední poloosy měněný ve 280 000 km, to znamená maximální spokojenost, ani nic jiného než Toyotu nechci, tím ale nikomu nic nevnucuji. Ať si každý jezdí čím chce
1 odpověď