Tak jsem nakoukl do datové kostky, na jejíž realizaci padly i mnou řádně odvedené daně. Výsledek? Excelentní, jak se dalo očekávat - u jednoho z mých aut je špatně datum první registrace v ČR, dokonce i počet míst, a chybí 31!!! technických parametrů, včetně alternativ a výjimek. Chybí i zcela základní věci jako rozměry, váhy nebo vůbec výrobce motoru, karoserie, atd. Přitom vše správně vyplněné vidím na stole v papírové verzi velkého TP. Takže, soudruzi a jejich potomci stále dělají chybu? Zase jsme o krok před "nimi"? A bude to "stačit"? 😄 Pokud je současná digitalitzace této země na takto výborné úrovni i v ostatních oblastech, asi je na čase hledání místa k žití v úplně jiné části světa.......
V jaké fázi života bych podle pana rádobyredaktora měl tuhle pojízdnou sterilní nudu a neosobní bezpohlavnost chtít? Nechám se rád poučit, ač jsem již na světě pár desítek let, pořád ještě jsem ještě v oblasti aut o vkus, elán, energii, vjem designu a technické neortodoxnosti nepřišel, tak třeba v důchodu, na dojíždění k doktorům? Neděste mě, že tak zoufale končí podle pana redaktora život člověka, že by měl přesednout do takové sterility, vychrlené koncernem v milionech stejnobezpohlavních kusů..... :-D
Jenom že, ty MTX jsou o něčem jiném, jelikož to nepřipravila továrna, ale Václav Král.
T613 coupe taktéž nepřipravila továrna, v ní nevzniklo, na to hoši nemeli, sice napsali do poptávky i 2D verzi, ale předem věděli že je to jen jedna věta napsaná na stroji, která nikdy reálu nedojde. Vyrobila ji přímo Vignalie v Itálii v rámci realizace prototypování a poslala ho sem spolu s ostatními prototypy sedanu podle zadání. Byl to naopak krok italu (stejně jako doporučení dohc rozvodu motoru s pohonem ozubenými řemeny kupř.), kteří naivně věřili, že by centrální hospodářství dokázalo takovou záležitost produkovat a prodávat. První "tovární" zásah na coupe proběhl až poté, co ze zbořeniny spatlali zpátky auto, už ale z plechariny pro sériově t613, takže se italský designový duch a styl nenavratne vytratil.... Článek je tedy zavádějící a nepravdivý, minimálně stran Tatry, ta nikdy kupé na bázi 613 do výroby, natož na prodej, nepripravovala, ani nezaváděla. Byl to jen prototyp možnosti, kterými se oslovena karosárna prezentovala zadavateli, tak jak to bývalo na západ od nas běžné, a nijak to nedopadlo ani nebylo využito, jak zase bylo tady a dál na vychod od nás běžné :-D
Nedávný neúspěch v medii až nepříčetně podporované dražbě (pojištěné minimální jistinou, aby nááhodou někdo tu věc v Lysé nekoupil za reálnou a ne zbožnou cenu).... teď tohle "Klaus" rádobypromo......předtím půjčování jiné T700 expertu "Pepovi".....tak nějak mi to přijde, že došli naivní a hloupí hejlové, co by jistým šmelinářům ochotně dávali ty bájné "tři mega" za tyhle dojeté ojeté potvory a tak je třeba v médiích zesílit přesvědčování o jedinečnosti "klenotu za ty správné peníze" 😄 Ale nemyslím si že by novináři tak náhle a z ničeho nic oprášili hrdost a vzpomínky na um tohoto národa, spíš v Praze zvýšili nájmy autodílnám.... 😄 😄 😄
Nejen na tom fasádním lešení (pardon, údajně bezpečnostním rámu 😄) je vidět, že pojem "designér" vůbec neznamená "konstruktér", natož "technicky erudovaný odborník". Tyhle ubohé nápady jak zaujmout pozornost tím, že ve 3D zmrším nějaké existující auto jsou dobré vlastně k čemu? K demonstraci toho, kam se posunula úroveň počítačové grafiky? Na to stačí jít do kina 😄 😄 😄
Další článeček na téma "PIT" neschválených rámů a předraženého "optimalizovaného" tendru na auta pro PčR, aby stádní občané hýkali blahem, jak šikovné a potřebné vybavení to naši policisté mají, a přestali se zajímat o pozadí toho všeho? Mě by zajímalo, kdo z MV či MD si to na Seznamu objednává a zadává 😄 😄 😄
Že by P.R. MV či MD? 😄 Sotva se na pozadí nejrůznějších zpráv a ptákovin objevuje chvíli jistý rozsáhlejší článek poukazující na podezřelé tendry nákupů aut pro četníky s těmihle zbytečnými a ohrožujícími nehomologovanými trubkami co neprošly zkušebnou (ale v americe to přeci mají!!! 😄), a ke kterým chybí reálné poklady, plný nezodpovězených a mocí ignorovaných otázek, na které mají daňoví poplatníci právo znát odpověď, bylo třeba honem vypustit článeček, kterak trubky konečně "pomohly" lapit neřáda a tím mají získat v očích veřejnosti plusový kredit a snížit zájem o odpovědi na otázky? To je tak ubohé a směšné, až to práská dveřma, kdopak je zadavatel článku, ten skutečný? 😄 Samozřejmě si schovávám printscreen obrazovky, kdyby se tu náhodou v dnešním zcela svobodném světě můj příspěvek ztratil.....
Nezaostaval za nemeckyma je...kama vubec v nicem. Byl jen jibak pojaty.
volant s airbagem nebyl priplatkovy, byl standard, ale az od 92, v kombinaci s klasickymi budiky. Uz po druhy vidim clanek s touhle jeb...prekupnickou.
Koukám že na budějicku mají zajímavý kurz měny 😄 230k za tuhle "past" bez výbavy a s děsivou elektrikou dá jen jaguary nepolíbená naivní ovce. Holt se hledá "koloušek" 😄. Znalí lidé ví, že pro klid a dlouholeté pohodové ježdění s XJ40 je třeba hledat zásadně auta po vstupu Forda, kdy se markatně zvýšila kvalita i spolehlivost a byly překonstruovány dílčí uzly vozu, tedy modely od M.Y. 1992, a to motorizace 4.0 s adaptabilním řízením motoru, elektronicky řízenou převodovkou, bez niva zadní nápravy a hlavně s finální verzí elektroinstalace, bez digitální přístrojovky a systému ventilace/topení/klimatizace řízeném křišťálovou koulí (pardon, vlhkostí vzduchu 😄), tak jako je tomu u recenzovaného vozu. Vozy recenzované serie/generace lze doporučit jen opravdovým znalcům na spíše rozšíření stodolové sbírky, než na denní provoz. Jinak hrozí nejen úbytek vlasové pokrývky hlavy.... )
Kdyby to nestačilo, tak tohle už musí zabrat 🙂 Odkaz
Jste drobet mimo mísu - pokud jste si všiml modelu, o kterém je článek, tak vězte, že Vaše žehrání, odkaz i obrázek pana Doležala se netýkají modifikovaného IRS u řady XJ40. Je dobré se před psaním nesmyslných urážek a pomluv seznámit s realitou, bude se Vám žít lehčeji 😄
Je pěkné, jak se moderní "digitální" novináři vždy chopí tématu, aniž by si pohádky, zkazky a "legendy" co vyslechnou před uveřejněním také ověřovali. Kdyby se to dělo - a býval to základ slušné redaktorské práce - nečetli bychom tu potom takové bláboly. Tak jen namátkou - karoserie s prodlouženým rozvorem o 15 cm je tu od osmdesátých let (varianty "Speciál"), přes léta raná devadesátá (varianty "Long") až ku konci výroby OA (varianta T700). Prodloužený rozvor není výsadou ani novinkou tzv. "Modelu 95" o kterém je článek. Absence "větrací mřížky na C sloupku" byla zavedena taktéž již v osmdesátých letech, pro verze Speciál, přesunutím výdechových otvorů z kabiny za rozšířenou hranu okapové lišty bočního okna. Kůží obšitou přístrojovou desku s dřevěnými výplněmi nebyl problém mít už v "krátké" (standardní rozvor) i "dlouhé" 613-4Mi, tedy předchůdci popisovaného "modelu M95", když to člověk objednal a zaplatil. Totéž platí pro přední elektrické sedačky Recaro Ergomed, bodovky na čtení z aftermarketu Hella, ledničku, televizi, video, atd. Co se týká "k tanci" (opravdu fajn slovní spojení v recenzi automobilu, to je za 5 bludišťáků), pane redaktore vězte že "Verona" není značka autorádií, ale konkrétní model autorádia z produktové řady firmy Blaupunkt. A to úsměvné porovnávání ceny s tehdejším vrcholem "slepičí" nabídky z Boleslavi - vážně si myslíte, že lze tak jednoduše srovnávat bezpohlavní produkt pásové výroby nižší třídy na podvozku třídveřového FWD kompaktu s ručně "patlaným" autem "co kus to originál", s RWD V8, stavěným na zakázku a ve specifikaci přesně dle zákazníka?
A je něco důležitějšího než život a zdraví vlastního dítěte? Ráda si v tomto případě nechám poradit
Nechte si poradit od nějakého slovutného náhle vzniklého experta, pokud holt nejste schopna používat vlastní rozum a mozek, co jiného Vám doporučit .... leda Vás jemně upozornit, že dotyčnému expertovi je život a zdraví Vašeho dítěte naprosto u zadele, on už má děti odrostlé, lámat je do sedaček proti srsti jízdy nebude, ani je týrat hodinami beznadějného výhledu na vzorek čalounění opěradla a opěrky sedačky. On byl jen požádán o sepsání čehokoli, co mu zajistí výplatu další měsíc a vybral téma, které slabším jedincům správně psychicky zabrnká na nervy. Jak vidno, trefil se, své publikum má 😄 My ostatní rodiče s vlastním úsudkem a rozumem dopřejeme dětem v jejich nejdůležitějším období vývoje a vnímání při cestování raději pohled z okna/oken (dokud auta nějaká okna budou mít), umožníme reagování na podněty co vidí, budeme si s nimi povídat o tom co vidí, atd. A samozřejmě budeme jezdit tak, abychom dojeli, nebourali a nekravili. Je to přirozené, důležité a hlavně - takové ježdění a interakce nevytváří to co experti chtějí - izolované jedince bez názoru, vyvinuté v izolaci, co potřebují rady a návody, takové cestování naopak vytváří osobnosti s přehledem, znalostmi a názory...v dnešní době holt nechtěné. Ještě mě napadlo - také můžete své dítě zabalit do kufru, aby se mu něco nestalo, a nebo ho nechat doma, že.....
Až člověk zírá, na co všechno máme experty. Přímo národ expertů, ovšem v drtivé většině naprosto odtržených od reality a běžného života, jen s chorobnou potřebou se ke všemu rádobyzasvěceně vyjadřovat, bez odbornosti, vzdělání i zkušeností.... Ovšem kdyby lidi používali rozum, a to minimálně tzv. "selský", nebylo by tzv. expertů toliko potřeba. Dokud se bude drtivá část společnosti chovat jako ovce, vyžadovat návody, postupy a berličky i k elementárně primitivním úkonům a nebude ochotna být zodpovědná za své jednání, bude se to tu "experty" přímo hemžit klidně až do stavu, kdy bude mít každý "ovčan" svůj osobní team expertů 😄 Nicméně pořád ještě věřím tomu, že jsou mezi námi lidi s vlastním úsudkem, vzdělaní a nohama na zemi, kteří nepotřebují k životu podobné články jako je tento....
Slovutní odborníci čekali něco jiného? Když tu po roce a půl běsnění rádobyodborníků máme miliony poslušných pokusných oveček bez vlastního názoru, které byly schopny za hadr na ústech a nosu snad i vraždit, spát s ním, někteří i jíst a nevšimly si že nemají žádnou pořádnou imunitu? 😄 Teď se o ně pokouší "superviry"? Kdepak se vzaly, přijely z dovolené? A proč jsou super, a ne třeba speciál? Že by to byly spíš standardní a běžné respirační nemoci, které se ovšem na zmršené imunitě chronických chráničů teď mohou patřičně vyřádit? Neházel bych flintu do žita, "Fajzr" určitě vymyslí nějakou novou superšmakuládu, za ojra :-D
Přesně takovýhle lidé už nejsou a nikdy nebudou... a že by jich teď byla potřeba v nejrůznějších oborech celá tlupa, je bez debat víc než kdy dřív. Bohužel je to minulost, současná společnost globálního konzumu, schovaná za poskoky a dotace, centrální plánování a sebezničující solidaritu už o "koule" dávno přišla....
V bazénech se v ČR ročně utopí až 20 dětí. Možná není od věci to majitelům bazénů občas připomenout.
M.Štětina: A třeba polévkou či rohlíkem se nešťastnou náhodou udusí přes 60 dospělých ročně.... možná by neškodilo zakázat pečivo k snídani a na víc jak jeden pecen chleba nebo tři rohlíky v pytlíku zavést něco jako zbojní pas 😄 Tyhle statistické argumentace jsou nesmysl a účelové kroucení informací které má odvést pozornost od toho, že např. vybudováním bazénu, na sebe jako zodpovědný rodič beru závazek výchovy a dozoru a krom jiného, závazek naučit vlastní potomky plavat a splývat, a to klidně dříve než začnou chodit. Jasně, pokud jako líný rodič čekáte až Vám dítě naučí plavat cizí lidi na základní škole, pak Vám zřejmě přemíra regulace, prevence a postihů vyhovuje, či ji dokonce potřebujete nutně k životu. A pokud mi tu začnete oponovat že těch dvacet dětí jsou kojenci a lezoucí batolata, odkáži Vás zpět na tu výchovu a zodpovědnost - dozor. Kde není přirozeností, ale pouze represí vynucenou věcí, nepomůže ani ostnatý drát, ani zámky či ploty, a jakkoli to může znít nepěkně - trest je pak pro takové pseudoročitě doživotní a nwejspíše zasloužený. Tak to prostě chodí. Základ je v tom hystericky nepřejímat a nevnucovat vysoce přehnaná a nesmyslná opatření rozumné a reálně fungující schopné většině lidí jen proto, že existují nezodpovědní, pohodlní a sobečtí lidé, který pro svůj beznadějný a fádní život potřebují regule nejlépe i vyměšování, a děti jsou pro ně spíše obtížnými tvory než parťáky..... jak už tu někdo psal - většinou i v té bazénové krizové situaci stačí zvednout pozadí ze židle a oči odlepit od matlafounu, a nic zásadního nemá čas se stát....
Nejlépe zabalit se do strečky, umístit doprostřed obýváku a hlavně!!! na zahradu ani nevycházet, pokud v ní nebude vše oplocené, ohraničené, zamčené, elektronicky sledované, a bezpečnostní komisí obecního úřadu schválené, papežem posvěcené..... přijde mi, že současná přeasistovaná doba už je tak defektní, že je třeba se živit hledáním a potíráním až absurdních pseudorizik v každém myslitelném oboru a ještě o tom psát rádobychytré články, namísto používání vlastního rozumu a přebírání zkušeností odpovědnou výchovou v rodině. Lidi degenerují a zřejmě do pár let už opravdu budeme společenství ovcí bez mozku, jinak si vůbec existenci a zbytečnost takovýhle výplodů autorů článků nedokáži vysvětlit....
Pokud vím, dvojková Fabie dostala velmi brzy po svém představení legendární přezdívku "pařez" právě proto, jak nešťastně vypadá - krátká, vysoká a úzká, se zapadlýma kolama do podběhů a oteklou překypějící zádí (což je ovšem designový poznávací směr snad všech modelů škodovek a nesmyslné touze o obrovské kufry, které skoro nikdo nevyužívá). Svým způsobem "nadsázce" obyvatel rozumím, protože zejména z některých úhlů se na tuhle verzi Fabie opravdu s klidným žaludkem koukat nedá, na druhou stranu je to prostě tuctové, chladné malé auto bez emocí, určené pro masovou přepravu, s dobrým podvozkem (ale ne tak dobrým jako u F I) a ještě relativně rozumnou paletou motorů, a nic jiného v tom není třeba hledat. Určitě si to lidi nekupovali jen kvůli designu, ale spíš proto že jim dosloužily Favority, Felicie .... Koneckonců nástupce - Fabie III - jednoznačně potvrdila, že prapodivný design dvojky nebyl výhra, to je neoddiskutovatelná věc.....
A já se bál, jak hořčíková a hliníková krize ohrozí hlavně smysluplný sektor, jako je kupříkladu výroba zdravotnických přístrojů, operačních robotů, pomůcek pro invalidy, výroba kloubních náhrad, atd... a ono se pořád dokola bude jen omílat, jak ta krize drtí fabriky na chrlení konzumních přeasistovaných předražených přibližovadel.... Onehdy jsem někde četl, že vrchol produkce montoven v této zemi je 1 auto každých 23 vteřin, denně, sedm dní v týdnu. Možná by neškodilo se zamyslet, jak zbytečné a nesmyslné drancování surovin to vlastně je, a že i 10 let "staré" auto nabízí potřebnou mobilitu úplně stejně, jako ob rok kupovaný nový "stejný" mokrý sen....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak se germánští nájezdníci rozloučili s vnucenou implantací svého koncernového přetechnizovaného hebla, které dvě dekády dehonestovalo odkaz značky, a zase se vrací konfigurace V8. Hurááá. Alespoň na papíře v prospektech a v počtu válců budou zase Bentleye o něco více Bentleyi, i když už to nebude legendární "6.75 litre", ale nějaký hybrid....