Myslím, že autor článku se dopustil nepřesnosti. U fotografie Theodor von Liebig na voze Benz Victoria. Na fotografii je s největší pravděpodobností vůz NW (tehdejší jméno kopřivnické automobilky, později Tatra) Wien. Vůz Ben Victoria vypadal naprosto jinak, což je patrno s dalších fotek a je také vystaven v NTM v Praze, kde si je možno vůz Bez Victoria barona Liebiga prohlédnout.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Neobjektivní článek. Posuzovat Trabant dnešníma očima je hloupost autora. V době vzniku nabízel ve své kategorii mnohem víc než auta stejné třídy ze sousedního spolkového Německa. Lidové automobily Lloyd LP 400 měly také dvoudveřovou kastli, pod kapotou dvoutakt 386 ccm, karoserie byla dřevěná + plechové výlisky, zavazadlový prostor přístupný jen zevnitř. A tehdejší VW Brouk také nebyl žádná hitparáda - snad jedině, že to byl čtyřtakt, ale prostorem se mohl proti Trabantu stydět. Palubovka tehdejších lidových vozů byla opravdu jednoduchá, většinou jen tachometr. Mechanický ostřikovač měla i Škoda 1000 MB (možná i Škoda 100). A že měl kombík jenom jeden pár dveří, to měl Ford Escort Turnier ještě v roce 1990. To že to soudruzi z NDR dělali stejně 30 let je věc jiná. Od motoristického novináře (pokud je to možno říci) hodně hloupý článek.
1 odpověď