A co na to neschopný Fiala a jeho vláda? Počítám že vyšle silný a přesný a cileny signál nad ztrátou tisíců pracovních míst .
To, že se to podělalo za Fialy je věc jedna. Ale v roce 2003 (premiér Vl. Špidla) prodal stát většinový podíl firmě LNM Holdings (předchůdce firmy ArcellorMittal). Neměl by to, alespoň částečně, řešit všehoschopný europoslanec, poradce premiérů a původce průseru Špidla?
Jasně, jen aby jste nemusil uznat, že dnes nejsme konkurence schopní v ničem. A víte proč? Protože jsme jen montovna, nic nevyvíjíme. Jsem textilák. A když si vzpomenu na naše bezvřetenové dopřádací stroje, nebo více prošlupové tkalcovské stavy, když jsme je z našeho výzkumáku z Ústí nad Orlicí dovezli do Brna na veletrh, mohu vám říct, že se i Japoncům narovnaly oči.
Když jste textilák, tak se nemontuje do motorek, kterým moc nerozumíte. Jawa i ČZ byly v háji už za vašich komunistů. Eso skončilo v 60. letech (mimochodem píše se s jedním S). Chtěl bych vidět jak by socialistický Favorit konkuroval světu, a ukažte mi dnes jedinou socialistickou automobilku, která bez západních technologií udělala díru do světa. Když jsem na veletrhu v Brně viděl Hondu vedle Jawy, tak jsme měli oči protažený všichni. A na tkalcovském stavu se blbě vyhrává mistrovství světa motocyklů.
Neobjektivní článek. Posuzovat Trabant dnešníma očima je hloupost autora. V době vzniku nabízel ve své kategorii mnohem víc než auta stejné třídy ze sousedního spolkového Německa. Lidové automobily Lloyd LP 400 měly také dvoudveřovou kastli, pod kapotou dvoutakt 386 ccm, karoserie byla dřevěná + plechové výlisky, zavazadlový prostor přístupný jen zevnitř. A tehdejší VW Brouk také nebyl žádná hitparáda - snad jedině, že to byl čtyřtakt, ale prostorem se mohl proti Trabantu stydět. Palubovka tehdejších lidových vozů byla opravdu jednoduchá, většinou jen tachometr. Mechanický ostřikovač měla i Škoda 1000 MB (možná i Škoda 100). A že měl kombík jenom jeden pár dveří, to měl Ford Escort Turnier ještě v roce 1990. To že to soudruzi z NDR dělali stejně 30 let je věc jiná. Od motoristického novináře (pokud je to možno říci) hodně hloupý článek.
Tak nechápete, mě je to naprosto jedno, co Vy chápete nebo nechápete.
Paní Formanová plně respektuji Váš názor. Ale dost to vypovídá o Vaší inteligenci: sociální inteligence je na nule, naprosto nedokážete ocenit úspěch a práci jiného. A pokud nejste schopna napsat svůj příspěvek bez gramatických chyb (mě naprosto nezajímá .....) i to svědčí o Vás. Přeji Vám hodně zdraví a ať Vám chutná,ale dovoluji si Vás požádat o odpověď: Proč se vyjadřujete k hokeji, když Vás zajímá grilovaná ryba a posezení s přáteli?
Myslím, že autor článku se dopustil nepřesnosti. U fotografie Theodor von Liebig na voze Benz Victoria. Na fotografii je s největší pravděpodobností vůz NW (tehdejší jméno kopřivnické automobilky, později Tatra) Wien. Vůz Ben Victoria vypadal naprosto jinak, což je patrno s dalších fotek a je také vystaven v NTM v Praze, kde si je možno vůz Bez Victoria barona Liebiga prohlédnout.
Podívejte se vy všichni krytici vlády do okolních států jaké jsou tam zákazy a jak se dodržují. Představte si, že by byl předseda vlády Fiala a ministr financí Kalousek, Kolik byste dostali na náhradách?
A kolik bychom dostali na náhradách za Fialy a Kalouska? To bych rád věděl.A ještě z jakých zdrojů čerpáte, nebo jen hloupě kecáte. Argument "já si pamatuji" je hodně slabý argument.
3
Sledujících
2
Sleduje
3
Sledujících
2
Sleduje
Ono jde o to, co je pro Vás důkazem velikosti. Počty mrtvých, upálených ( to husité dělali s oblibou v kostelích či stodolách), zničených měst, klášterů atd? A nebyly to boje obranné, bylo to drancování pod záminkou náboženské nesnášenlivosti. Nepřipomíná Vám to současné militantní muslimy? A to je velikost?
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pane Pavelka máte jistě naprostou pravdu. Ale protistrana své protivníky nezabíjela? Nemetala do kutnohorských dolů, nevypalovala města či vesnice? Nebo se to dokonce nedělo? Nebo Vám vadí násilí pouze u někoho? Jestliže tvrdím A, měl bych dodat i B. Jinak husité ( i když to byla pěkná sebranka) žádný zámek nevypálili - u nás zámky začaly vznikat až v 16. století