Hele, za přetížení se platí dost.. Já platil za 126kg na jedné nápravě (celková v poho) 20tis pokuty a příspěvek kraji na obnovu komunikací, na podporu sekretariatu příslušné obce- nebudu jmenovat. Řidič dostal 1500kč na místě. Upozorňuji, že nikdo ani řidič při nakl. není schopen odhadnout rozložení nákladu.
Takže dopravci velmi přispívají státu. Horší je to s cizincema, na ty nemají páku. Vím třeba,že Poláci jezděj přetížení třeba o 20,30 tun i víc.... myslim ti, co vozí dřevo. A co, ksyž je chytí , vytáhnou kilo keš a fízly jim ještě zasalutují a jedou vesele dál... místo 48t povolených mají 80 a policajti je nechají jet....
mám nové ,nebo tedy už jeté auto a bez starého auta ,co je připravené kdykoliv jet, bych byl nemobilní, protože ten novej krám narvanej elektronikou až po střechu má každou chvíli nějakej problém .Je problém i s dodávkou dílů- čeká se.. A když člověk bydlí na vsi a chodí do práce, děti do školy, tak bez aspoń třech aut to prostě nejde...
Moc Co2 v atmosfěře? No moc tomu nevěřím, ale dobře, dám na vědce...
Nicméně v dopravě bych ten problém nehledal. Zárodek všeho je přelidněná planeta. To ovlivní naprosto všechny obory na světě...
Současná technologie EV může mít výhodu pouze v jedné věci a to jest výrazné snížení počtu vozidel... Rozhodně nepřispějí ke snížení nějakých skleníkových plynů...
to není o tom, že lidé nemají peníze. staré stroje (auta, nákladní, autobusy, bagry a jiné mašiny) jsou prostě lepší a spolehlivější, než ty nové. Provozuju auta a bagry, mám staré i nové. Ty nové stroje nejen že každou chvíli nějaký problém, ale stojí to celé dny, než se to opraví, čeká se na díly, na servis.... je to úplně zvrácený. Stará mašina ,nebo auto , když už se něco stane, tak jsou opraveny defacto hned ve srovnání s těmi novými..
Já jsem natankoval na ONU a zamrzla předevčírem a bylo kolem 0. Auto normálně nastartovalo, ujelo zhruba 100m a konec, na křižovatce ,uprostřed města. Lidi troubí jak o život ,ale tlačit nikdo nechce. Je to automat, takže odtáhnout nešlo, museli jsme to řešit na místě. Naštěstí stačilo vyměnit filtr a dolit naftu a aditiva..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
I bus řídí člověk,který může udělat chybu. Lidi si prostě musí uvědomovat,že nejsou nesmrtelní a podle toho se chovat ... i na přechodech.