policajti jsou obyčejní lidé, dělají do puntíku to, co mají nařízeno. Nikdy se s nimi nedohaduji. To platí na celém světě. Když by jste s přestupkem nesouhlasili, tak můžete to vyřešit na správním řízení. Jiná možnost není.
Jen nechápu náturu těch lidí, co se dají k policii.. to jen tak asi dělat každý nemůže...
Já mám FVE po obou revizích už více než 2 měsíce a čekám na povolení od ČEZu ji spustit. Myslím že letos se mi to asi už nepovede. První paralelní připojení dělá distributor, což je u mne polostátní ČEZ a ten má času na všechno dost. Nějaké termíny , koho v ČEZu něco takového trápí ? Výkupní cena přetoků se dnes v nabídce pohybuje okolo 0,50 Kč za kWh. Prodej je někde úplně jinde. I to bych oželel, ale takhle mám akorát zatíženou střechu k ničemu. Spustit to sám , dají mi pokutu. To je onen solární bum po česku. Na to stát vynakládá dotace ! Nikdo o nějaké soláry nestojí. Po zkušenosti už bych za ty peníze, co mne stála FVE, raději koupil pořádnou haldu uhlí. Tím mohu topit hned a ne až za 3 roky, nebo až si nějaký ouřada z ČEZu na mne někdy vzpomene. Dejte si na to všichni pozor, není to dnes až tak snadné. To papírování, revize a ví bůh co dalšího, není také rozhodně zdarma . Dnes Vám žádná firma , která by Vám FVE montovala nezaručí, že si FVE doopravdy spustíte a pokud, pak si řádně počkáte. Byl jsem informován , že prý i rok. Původně to mělo být do jednoho měsíce od provedené revize. Zlaté oči ježkovy.
na střeše je to k ničemu za ty prachy
Podle zákona to odnese řidič auta, o tom nelze pochybovat.
Ale podle nepsaného "zákona" je vinen řidič motorky. Protože na motorce NEJSI NIKDY na hlavní. Ten kdo jezdí na motorce na tohle musí myslet, jinak dlouho jezdit nebude. Na motorce musíte myslet i za ostatní. Velmi tak snížíte už tak veliké riziko havárie zaviněné jinou osobou...
je mi líto motorkáře...
Do normy Euro 3 jste relativně v klidu. Jsou to auto do roku cca 2000+- která nemají DPF a z výroby jsou homologována s takovou kouřivostí, že by muselo být vyloženě něco v motoru špatně, aby to neprošlo. Většinou jsou to ještě staré systémy vstřikování, maximálně common rail s nízkým vstřikovacím tlakem (na dnešní parametry) . Takový nafťák se dá udržovat za relativně malé peníze a bude jezdit, dokud motor nevypadne z kastle ven. Od Euro 5 je to už horší a limity jsou nastaveny tak, že to jen tak tak dokáže splnit tři roky staré auto na své první technické.
to bych úplně neřekl...
např: OCT II rv 2004-2006 E3 s kody motoru "A", s limitem kouřivosti 1,01, kterých jezdí ještě požehnaně dost, poctivě neprojde žádná.. Ani kdyby byla nová. Tam už byl spácháný podvod přímo výrobcem motoru. musí se trochu přivřít oči při měření. tzn pomaleji acc.
Už jste někdy viděl za tímto autem ,který řidí většinou nějaký důchodce, viditelný černý kouř?
To by ti chudáci už dávno chodili pěšky.
Každou druhou? Kde jezdíte? Paradoxně o černý dým by vůbec jít nemělo, protože jsou to částice, které tělo dokáže odfiltrovat, na rozdíl od těch viditelně "nekouřících" novějších vozů se systémem common rail, kterým leze z výfuku, díky poškozenému DPF hotová mňamka v podobě nanočástic, které se vám dokáží dostat v těle prakticky kamkoliv. Za takovým autem jedete, žádný viditelný kouř, žádný smrad...přitom by při měření emisí nemohlo normálně projít, protože má černou koncovku výfuku a to vozy s DPF prostě mít nemohou.
Ale projde. Protože ze zákona se měří u vznět. motorů je kouřivost, tedy obsah sazí(ppm) na jednu měrnou jednotku.
Ale už se neměří NOx. HC a spousty jiných jedovatých plynů.
Paradoxně pevné částice je to, co škodí nejméně...
Podle čichu mnohdy ne. Když dáte na EURO 4 auto univerzální katalyzátor (protože třeba origo už nejde koupit) tak za autem bude cítit víc než když mělo původní, ale emisema zcela legálně projde. Prostě se měří jen pár hodnot a ty senzorické zrovna ne.... Ale u té nafty je to zase jiné no 🙂
já dal na T5 origo, protože náhražka nevydržela ani 5000km a smrdí to jak sviň.... Ale mám za to, že tak smrděl vždycky. E4 nemá tolik omezený NOxy jenom saze...
Dobrý den,
jen taková technická otázka. Půjdou na STK a EMISE i vozy s ukrajinskými RZ nebo to zas bude bič jen na domácí české řidiče a majitele aut? Majitelé vozů s ukrajinskými RZ se nám budou jen smát. Do dneška jsem měření Emisí nepochopil, na základě jakého práva si mám nechat ničit svůj soukromý majetek nesmyslným vytáčením motoru? Pokud měření emisí, tak válcích v podmínkách aspoň podobných reálnému provozu. Tak jak to dělají v Německu a ostatních západních státech.
já si myslím, že právě nemusíte. Odmítnout měření na silnici z dúvodů obav z poškození motoru, je přece možné. Mě kdyby chytli a chtěli měřit, tak já jsem připraven odmítnout měření. I když vím, že bych prošel. Už jenom proto, že který policajt umí měřit emise, když umí sotva číst a psát...
může to být individualní. každý je jiný. zdravý člověk snadno může změnit životní styl, vyzkoušet dietu, nebo se více hýbat, nežrat tolik, omezit alkohol, dortíčky....
Ale musí člověk chtít. Já mám "štěstí" v neštěstí. Mám syna diabetika I. typ, víme to dva roky. Teď teprv člověk pozná jaký potraviny jsou šit a co je dobré jíst. Já jsem za dva roky sundal 5kg. Já vím je to málo. Ale já jsem nechtěl hubnout, nikdy jsem se nesnažil, jedl jsem vždycky co jsem chtěl. A pecivál tedy nejsem. Ale jak se doma začalo vařit prostě jinak, lépe, tak už to bylo znát.
Asi by ho tahali po soudech, ale pokud by se zjistilo, že šlo o skrytou vadu, tak ho nahánět nebudou. Něco jiného je, když je ta guma sjetá a zaměstnavatel nutí své řidiče jezdit s takovým obutím. Pak to bohužel půjde hlavně za řidičem, částečně pak za zaměstnavatelem, ale jen pokud se mu prokáže, že řidiče nějak nutil s tím dál jezdit, třeba pod pohrůžkou vyhazovem.
To už právě neplatí. Novela je od stejné doby , co zrušili osobu blízkou. Dneska má na bedrech vše provozovatel. A ten se pak musí obhajovat před případným soudem.předkládat důkazy o vině řidiče, nebo v tomto případě výrobce pneumatiky.
Řidiči jsou na tom dnes v těchto ohledech mnohem lépe než dřiv.
Ty jsi ale hlupák.Když tě bouchne přední pneu na náklaďáku nebo busu a budeš pevně držet volant tak ti volant tkáně ruce.V té rychlosti jsi rád že přibrzduješ ruční brzdou a to máš par tisícin vteřiny na reakci.Drž se raději svého řemesla a nemel hovadiny.
Hlupák si ty. Si přečti zákony o odpovědnosti provozovatele vozidla. Já jsem si je nevymyslel. A nebudu se tady s někým bůhví kým dohadovat jestli se dá ,nebo nedá udržet vozidlo při defektu přední pneu ve svém jízdním pruhu..
Pokud bouchne přední kolo, můžete mít ruce na volantu a stejně to nemusíte uřídit. Pokaždé než vyjedu obejdou kamion a zběžně kontroluji pneumatiky, celní lanko a mrknu na hadice za tahačem. Světě div se a přes to mi přední guma bouchla.. Málem mi to zlomilo ruce..Nic se nestalo. Jen velká klika... Kontrolujte u svého osobního vozu každý den pneu?
Ne! Ale vím, že jsem za to zodpovědný!!! Zvláště pokud jsem zároven i provozovatel vozidla
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mnohem,ale mnohem horší než komouši. Komouši by je nechali pověsit, ale tito "pravičáci" si je vezmou ještě do vlády...