No, ono to auto nebude tak drahé .... jako ten řidič. Za pět let bude cena auta asi 1-1,2 mega. Výdaje na řidiče budou asi 4-5 mega. A využitelnost obojího asi 30% pracovní doby? Proč to nemůže řídit nějaký asistent? Který v pracovní době buď řídí auto nebo organizuje schlzky, dělá agendu ..... a nebo po vzoru Prahy nějaká sličná asistentka ....ale to by se asi prodražilo mnohem více ... 😉
No, ono s tím řidičem a jeho platem to tak žhavé nebude. Řidiči úřadu jsou v tabulkových platech a to v těch nejnižších, kdy nemají zdaleka ani 30tis čistého. Jinak předchůdci Macury se toho taky nebáli a vozili si pupky kočáry s Ingolstadtu po republice, večírcích, atd.. Snad jen Macura jezdil svým starým Volvem v Cabriu do práce a někdy i vlakem do Práglu.😁
Zdravím, kombinovaně.😉 Někdy svým autem, někdy autem společně s kolegou, jelikož z Ostravska nás je tam více, někdy busem( který mám zdarma)ale špatně navazuje a cesta je o dost delší. No a dost často vlakem, kde mám taky nějakou slevu, protože vlak je nejrychlejší a i když třeba někdo tvrdí že ne, já jsem spokojen se službami ČD.🤔
To je to jak u Flix Busu přetěžují řidiče !! Neříkám že nedodržují povinné přestávky to by si nikdo nedovolil a neříkal bych pravdu ale je otázka kde ty přestávky tráví někde v podpalubí zalezlý jak krysa domu se podívají jen v "úterý a v dubnu " a prostě ty řidiči to nedávají jsou utahaný
Ve firmě kde nastupuju na linku a jezdí tam i můj kamarád, mají po dojezdu vždy hotel, nebo služební byt. Co se turnusů týče, jsou 6/4 6/2 4/4 jaký komu vyhovuje. Pod flixbusem jezdí více dopravních firem, je tedy možné, že některé z nich řidičům ubytování neplatí, osobně bych do takové nešel. A to mám odchov 15 let na kamionech.
Tady (ze své zkušenosti) nezbývá než souhlasit.. Dostali jsme se do stádia, kdy v TV přepíname, nebo vypináme zprávy a čím dál více lidí kolem jsou na tom stejně, aby si náhodou nezkur... večer🙄 Pohled na naše vládní činitel, jejich chování a komunikaci, hlavně směrem k obyčejným lidem, často vyvolává psych.potíže a zvracení🙄🙈
Tyto vlaky co má fa Biofer (návěs+ vlek, nebo sólo + návěs) mají 25m a jsou povoleny i u nás. Naše firma jeden provozuje taky, pro změnu mezi sklady DHL např Brno-Ostrava. Sám jsem s ním jezdil.
Ještě k té rychlosti, 89 max, pak je omezovač.Na 110 leda tak spustit z kopce, což je velmi na pováženou, obzvláště při naložené soupravě..
Nebydlíte někde u protinožců? Tam jsou "autovlaky" zcela běžné a 110km/h klidně možná mohou jezdit. Ale maximální povolená délka soupravy v Evropě je 18,75m, pokud se jedná o nákladní vozidlo s vlekem. U návěsu to je 16,5m. Pokud vám ukazuje v autě tachometr 100km/h, v reálu můžete jet třeba 90km/h. Tachometr v oa je jen orientační a může dost proměřovat. U nákladních automobilů se každé dva roky musí kalibrovat.
Tyto vlaky co má fa Biofer (návěs+ vlek, nebo sólo + návěs) mají 25m a jsou povoleny i u nás. Naše firma jeden provozuje taky, pro změnu mezi sklady DHL např Brno-Ostrava. Sám jsem s ním jezdil.
No já bych o tom vytažení telefonu věděla své, manžel jezdí Bolt taky a kdybyste věděli, kolik věcí lidi v autě nechají, zvlášť, když jedou z restaurace? Telefony běžně, rukavice, čepice, batohy. A pak od brzkého rána, když to zjistí vyvolávají manželovi, který šel právě spát, aby za nimi přijel a věc jim přivezl? A věříte, že většinou neumí ani poděkovat natož přidat na benzín?
Kdysi jsem taxikařil, nebyly bolty atd, byl to zajímavý svět vip klientů, podnikatelů, atd..Problemisti se našli občas u hospod , ale zákazníci uměli ocenit poctivost, hlavně vrácení v autě vytracených os.věcí. Jsem rád že už jsem jinde.Už bych to asi nedělal.Doba ke hnusná
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Když jsem jezdil jako řidič linkovým FlixBusem, měli jsme v pravidlech se přesvědčit, že máme po pauze všechny cestující. Byl jsem ten "hodný" co počkal, ale jsou kolegové, kteří prostě po uplynutí času zavřou a jedou. Takoví cestující je pak naháněli taxíkem😁 Nyní vozím po Evropě Asiaty a ti naopak čekají vždy v řadě na čas, i na mě🤣😉
2 odpovědi