Chápu frustraci dopravců a řidičů, ale vždyť jezdit po D1 není povinné! Kdo je nutí? Všichni, všichni vědí, jak to tam vypadá, přesto tam opět všichni jedou jak lumíci naskákat z útesu do moře. Jejich věc přece. A mýtné pro tranzit bych zvedl klidně na 50násobek. Mě to taky nebaví kvůli tupanům, kteří neumí jet jinudy, stát furt v kolonách. Tak ať stát z toho aspoň něco má. Řešení jsou tuny, jenže když z toho nekoukají úplatky, tak nikdo nehne prstem. Tím spíš je na řidičích a dopravcích, aby jezdili jinudy.
Vzhledem k tomu, že jenom Česko poslalo za jediný rok Rusku 100 miliard korun za ropu a plyn, tak 1400 miliard je jako uprdnutí v lese. I kdyby to bylo 14 bilionů, nijak zvlášť by je to nebolelo. Bohužel. Astronomicky vysoké škody by byly dejme tomu od 100 bilionů korun nahoru. 🙁 Takovýmto nadpisům a článkům se říká lidově "lhát si do kapsy". Úplně moc nerozumím tomu, k čemu je to dobré.
My holt nejsme cílovka. Pan sice říká "lidi", ale zcela jistě nemá na mysli všechny, pouze ty, kteří na to mají. Ty ceny si může dovolit řekněme třetina populace, pro zbytek je foodora služba k ničemu. Samozřejmě že by si každý chtěl nechat vozit véču domů, to nemusí nikoho učit, jedinou překážkou jsou peníze. Vůbec proto nechápu, co chce koho učit. To jeho tlachání nedává žádný smysl, nemá to žádnou logiku.
„Bio je v České republice opravdu popelka. Jsme trošku nešťastní z toho, že je podpora bioprodukce tak nízká,“ říká v rozhovoru pro SZ Byznys spolumajitel firmy Michal Čižmár - Jak to myslí s tou podporu? Jako dotace?! Nebo nějak jinak. Každá dotace je zlo. Takže jestli se to nedotuje, je to jen dobře!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Otázka je, jak budou byty vypadat po roce obývání skupinou obyvatelstva, která může být znevýhodněna například při získávání úvěrů v bankovním sektoru. Za rok článek aktualizujte o v té době aktuální fotky a informace.