Někdo by měl myslivcům připomenout že nejsou pány v lese, ale že lesu slouží. Navíc už dlouhou dobu brečí že je odstřel zvěře drahý, chtěli by za každý kus finanční kompenzace a když od nich chcete koupit maso tak chtějí nehorázné peníze. Tak a teď se diví že za ně někdo dělá jejich práci, když v rámci výcviku střílejí policejní odstřelovači.
Dobrý den, můžete mi prosím sdělit, kolik myslivci chtějí za 1kg černé zvěře a kolik za 1kg vysoké.
Pan prezident Pavel sliboval před zvolením do funkce že bude sloužit všem lidem v ČR ale jak to tak sleduji on místo toho aby tyto infomace označil jako nepravdivé tak se snaží sám postarat aby jeho manželka dostávala měsíční příspěvky cca 100.000,- a tak si myslím že do funkce byl zvolen pouze její manžel a jí nikdo nevolil.To by brzy mohly mít nárok na podobné částky i manželky premiérů a třeba i ministrů.
Pane Štěrba nebojte, to příjde. Pavlová, je jen první vlaštovka. .
Proč děláte z cizinek Rusky? Přijde Vam normální měnit jména cizích žen jen proto, že je to "pohodlné"?
Pane Berte. Čeština má i patý pád, který ve spoustě jazyku chybí, nejsem si jistý, jetli čeština není jediná která ho má, Pokud byychom z cizinek dělali rusky, byla by koncovka ovová, my máme ová. Je to prostě náš krásný český jazyk. A pokud namítnete, že tím przníme někomu jméno, zamyslete se prosím, jak cizinci vyslovují naše česká příjmení a nikomu to nevadí. I jména naších měst vyslovují podle svého jazyka.
Autor je tak hloupý nebo naivní? NIKDO se při kontrolách policií na silnici nedostane do špatné situace nevědomky. STK-emise ti nikdy jen tak nenechají projít nevyhovující auto na emise. Proč by zadarmo riskovali. Nevyhovující auto na emise VŽDY projde úmyslně za všimné, a kdo potřebuje, dostane info kde auto projde, kam se obrátit. Představa že technik jen tak nechává projít kouřící auta je fakt hodně hloupá. Ano, někdy je měření na hraně, a auto by třeba těsně neprošlo, ale odhalené případy na silnici překračují limity běžně 10-ti násobně či ještě mnohem více. Oni často mají filtry vykuchaný prasata. Taky jsem chodil na emise tam, kde bych se domluvil, potřeba to naštěstí nebylo, jednou měření opakoval, musel jsem auto pořádně projet, ale byl jsem přímo svědkem šmeliny s emisemi.
Pane Korečku, s tím že se někdo dostane nevědomky do této situace, je myšleno tak, že si vozidlo koupíte někde v bazaru nebo od soukromé osoby. Vozidlo bude po STK např jeden měsíc, vše bude vypadat v pořádku a Vás třeba po třech měsících zastaví policie a provede kontrolní měření a neprojdete.
Německa vláda s tím souhlasí, ale pochybuji, že s něčím podobným souhlasila Kuba. Je totiž závislá na dolarech z turistického ruchu a prodeji tradičních výrobku. A Rusko je chudá země. Nemůže Kubu sanovat.
V pořádku, to nerozporuji, Ale poouze teoreticky, pokud by Kuba s Ruskem domluvila a umožnila rozmístění ruských raket na svém území, tak by to bylo stejně legitimní jako rozmiístění amerických raket v německu. Ale toho bych se opravdu něchtěl dožít.
Tvl zas důchody 😀 Ony v ČR žijí třeba i rodiny s dětmi, handicapovaní lidé, apod.. Tady si pořád někdo myslí, že důchodci jsou alfa-omega společenského žebříčku.
Dobrý den. Pane Kavalíre, každý starý člověk je důchodce, ale né každý důchodce je starý člověk. Důchodů máme celeou řadu počínaje sirotčím důchodem a konče starobním důchodem. To jen tak k Vašemu rozčílení se. Co se týká článku, doufám že vrtulníky zůstanou České armádě a budou sloužit pouze zájmům této republiky. Jak výhodné potom jsou smlouvy o nákupu a ůdržbě těchto strojů je na posouzení pouze kompetentním odborníkům a času, který ukáže výhodnost této transakce.
Takže jako u nás,tímto se omlouvám tem slušným a dobrým lékařům. A to je přesně to,co mě tady štve. Stále vytrvávají kolik chtějí peněz a nevím co ještě. Ano,zachraňují lidské životy a nejenom záchranáři,ale právě i obvodní lékaři,lékaři a sestry sloužící na pohotovosti či urgentu. Ale právě ne každý lékař a sestra,dělají svou práci zodpovědně. Takže,jakmile se zvedne plat lékařům a sestrám,což podotýkám je v pořádku,zaslouží si to,ale,,nastane i to,že ti lékaři a sestry co svoji práci nevykonávají zodpovědně a oprtd bych rád podotk,že jich není málo ,budou mít taktéž zvednutý plat a to už v pořádku není. Dále si myslím, že lékaři a sestry by měli nést plnou zodpovědnost za zpackaný zákrok nebo právě jako tady u pana Heribana špatný postup či ne dobře provedené vyšetření s následkem ublížení na zdraví či smrti. A ne že prostě se to stalo,měl smůlu. To myslím by se mělo pořádně doladit a včera už bylo pozdě. Chybujeme každý,to bezesporu,ale také za chyby neseme následky nebo vy když něco v práci rozbijete ,nemusíte to zaplatit?
Dobrý den, a víte co bylo na tom nejhorší? V članku to uvedeno není, ale když jej vezli záchranáři do nemocnice, tak mu měřili tlak na obou pažích a zjistili rozdíly naměřených hodnot. Při předávání p. Heribana lékařům v nemocnici , výslovně na toto upozornili a sdělili jim i podezření na akutní disekci aorty. Jenže Lékaři v nemocnici na to nebrali ohled..Toto bylo uvedeno loni v článcích na internetu.
Nepovažuji se za znalce ... Jen řídím od roku 1985 bez nehody .. teda zatím ... A navíc hodně času jezdím na motorce
Já nepochybuji, že jste skvělý řidič. Reagoval jsem pouze na ten Váš elevátor. Samozřejmě, že splést se může každý, i já se pletu, je to lidské, ale pokud chcete poučovat, mělo by to být aspoň správně. Přeji hezký zbytek víkendu , hodně šťastných kilometrů bez nehod a vždy kolečkama dolů. Jinak také sedlám moto starší BMW 1150 RT
Dejte daň z vydýchaného vzduchu. Kdo nezaplatí, nebude dýchat. 😛
Dobrý den, Váš příspěvek si uložte a za nějaký čas můžete o sobě prohlásit, že jste vědma. Já věřím, že nebude dlouho trvat a opravdu nám nějak zpoplatní to, že každý vypouštíme do ovzduší CO2. Takový osobní poplatek za Greendeal. Hloupí jsou na to dost.
Mohlo to být tak i tak, vzhledem k nedostatku informací můžeme jenom spekulovat, jak to bylo. Osobně se spíš kloním k tomu, že to bylo plánované a nastala chyba (nezvednutá závora). Čistě proto, že kdybych byla v takové situaci, tak by mě ani ve snu nenapadlo chtít použít technický sjezd, zastavit kvůli tomu na dálnici, volat ŘSD a doufat, že budou ochotni zvednout závoru a nechat mě projet. Logičtější by bylo risknout to na první sjezd v Polsku s tím, že to přinejhorším "ukecám".
S kamiony jsem jezdil a proto vím, že když je něco takového plánovano, tak je to i dostatečně zabezpečeno, aspoň já to tak měl. A dávám Vám za pravdu, že s tím Polskem bych to udělal také tak. Prostě bych tam zajel, bezpečně se otočil a mazal bych zase zpět. jenže já to tady znám, vím kde se tu obrátit a kde sjet a také vím, že tam polska policie nikde nestojí. Ti stojí až kousek dál za prvním sjezdem v Polsku a tam by už nedojeli. Pokud ale nebyli místní, tak to řešili tímto způsobem.
Ano, také na mostě nevidím žádné omezení hmotnosti, což ale nevylučuje teorii, že se jednalo o plánovanou trasu - ukazuje na to i zmínka v článku, že čekali na zvednutí závory. Pokud zapomenete odbočit, těžko budete očekávat, že Vám někdo zvedne závoru na technickém sjezdu ŘSD. A důvod takové trasy mohl být čistě byrokratický - vjezd s tankem na polské území, byť na pár set metrů, mohl vyžadovat nějaké papírování, kterému se chtěli vyhnout.
Ano chápu, Ale jak by se dostali na dálnici po ukončení akce? Museli by po tom mostě stejně přejet. Spíš přejeli sjezd, neměli povolení do Polska. A proto zastavili u té točny volali na údržbu dálnic, domluvili se a čekali, až jim někdo přijede tu závoru otevřít. Kdyby to bylo plánované, tak by to byl zabezpečeno na minuty a na nikoho by nečekali. Mohli na Eurooilu zastavit, počkat až nastane plánovaná doba otevření závory a bez problému se otočit. A i údržba by jim uzavřela jízdní pruh dopředu, aby nedošlo k nějakému neštěstí. Takto to vypadá, že to plánované nebylo a situaci řešili až nastal problém minutím sjezdu. A dopadlo jak to dopadlo.
Nemusí to být pravda, ale tady v diskusi se objevil příspěk, který to zastavení vysvětloval jako plánovanou součást trasy - s takovým tahačem a nákladem neprojedete všude, proto měli z dálnice sjet na tomto technickém sjezdu. Ale závora nebyla zvednutá (to bylo to prvotní pochybení?), proto zastavili. Nemohli zastavit v odstavném pruhu, protože by to pak na tom malém sjezdu tahač nevytočil.
Četl jsem to, ale ten tank není moc těžký, a ten most přes dálnici směr Šunychl - Kopytov, přes který měli jet, nemá žádné omezení. Tedy není tam omezující tonáž. Při cestě zpět by po něm stejně museli přejet, páč jinou cestou by se na dálnici nedostali. .
jasně... je třeba rozlišit borce, kterýmu v nepřehledný zatáčce chcípne auto a zůstane stát a následně tam dojde ke smrtelný nehodě od neštastníka, který se někde zamotá a potom se blbě rozhodne a zastaví nebezpečně a potom tam dojde ke smrtelný nehodě...
Já plně rozumím tomu, o co Vám jde, ale věřte mi, že ten úsek je plně přehledný. Nebylo to v nepřehledné zatáčce. Chápu, že tam neměli co zastavit, pokud to nebylo zastavení vozidla ( nezávislé na vůli řidiče ) . Je velice nebezpečné zastavit na dálnici. A pokud se dobře člověk podívá na fotku z nehody, tak vůbec nestáli v odstavném pruhu, ale zastavili v přímo v jízdním pruhu na dálnici. A jelikož to neznali, tak udělali to co udělali. Paradoxně, kdyby pokračovali do Polska, tak za cca 1,5 km je sjezd, na kterém by se pohodlně a bezpečně otočili, a vrátili by se do Česka. Za celé by jim to trvalo asi 5-10 min. A navíc první sjezd zpět na našem území je na Kopytov, a právě tam mířili.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nemůže, Byl by za pitomce kdyby napsal nehorázných 35kč/kg prasete a 65kg za vysokou🤣🤣
Potřeboval si jen odblinknout.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Také si to myslím. Já mám sice 50kč za černou a 70kč za vysokou po vyvržení, ale i tak si to občas koupím.