To byl nesmyslný benefit. Praha nepotřebuje příval aut ze středočeského kraje, naopak. Nicméně nějaká podpora elektrifikace aut, které hodně jezdí po Praze dává smysl (taxíky, služebáky, rozvážky apod.).
Rozvážky? Taxíky? Ale notak, představte si že byste si objednal pizzu a týpek Vám ji přivezl až za 3 hodiny a studenou s tím že musel strávit 2h na nabíječce a předtím čekat hodinu na uvolnění místa na nabíječce.
Zde u B737 vytéká palivo z tkzv. Surge Tanku, což je malá nádrž na koncích křídel která funguje jako “přepad”. Palivo zachycené zde odtéká za normálních okolností zpátky do hlavní nádrže v křídle. Na konci Surge Tanku je fuel vent scoop kterým může přebytečné palivo vytékat ven jelikož se nachází na spodní straně křídla.
Ono se to málo ví, ale v Blance jsou 2 až 3 jízdní pruhy. Není tedy problém se za takovým vozem ploužit. Pokud ovšem nemáte podobné výkonný stroj, případně pokud si nechcete léčit mindráky na řidičích těhle vozů.
To je na tom to nejzajímavější, většinou nepotkávám jen jeden tenhle vergl, ale více, takže Blanka ucpaná v obou pruzích, ve stoupání od Tróji nahoru na Hradčanskou je Aixam schopnej jet dokonce 35kmh
15ti letí smradi si na tomto vozítku v provozu také dost koledují. Blokování předjíždění, podivné parkování na chodnících a jízda na červenou je jen malý výčet aktivit těchto prasátek na silnici. Chápu že frajer s koštětem na palici chce v 15ti zapůsobit na holky, ale navzdory svému přesvědčení není řidičem auta, ale pouze nebezpečné pasti která zdržuje normální provoz. Buď tomu dejte maximálku kolem 70ti nebo to zrušte. Absolvovat takový tunelový komplex Blanka kde je povolených (a měřených) 70 za tímto vozítkem je doslova radost.
17
Sledujících
3
Sleduje
17
Sledujících
3
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A proč nechcete, aby EV parkovala v podzemních garážích?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Protože případný požár EV v podzemní garáži je mnohem těžší uhasit a napáchá mnohem více škod než nepravděpodobný požár spalovacího auta.