Správně jste to vystihl, štve Vás to, a to protože ho sledujete a řešíte věc se kterou nic neuděláte. Pak to ve vás vře a k sešlápnutí brzdy, jako výchovný prostředek, aby jste mu to dal najevo, že vás to štve je jen krůček. Labilní řidiči to udělají, ty co jsou méně hloupí jen rozsvítí brzdová světla, ty druzí i přibrzdí.
Potom začne intenzivní brždění v celém vláčku. Každý samozřejmě s větší intenzitou, takže cca 3 auto to schytá zezadu a vy jako viník a nyní i vybrždˇovač odjede v klidu pryč.
Pokud samozřejmě nechcete mít rozbitý auto, to nechce asi nikdo, musel by ste se chovat takto vlastně všude. Máte zelenou, ale raději dáte přednost co kdyby tam jel někdo kdo ji nedodrží, to samé s hlavní a vedlejší silnicí. A co kdyby s příkopu vyběhl třeba pes ? Nebudeme jezdit tedy 90 ani 50 ale raději 20, aby to šlo vždy zastavit. No děkuji nechci. Jenom informace a zprávy nás stále masírují o nebezpečnosti na silnicích. Je to samozřejmě horší než před 10 lety, ale stále jezdím a za 30 let ježdění jsem se dostal vždy domů. Bez zaviněných nehod. Jo a těch vážnějších nehod co jsem viděl bylo snad jen 5 nebo 6. NAPROSTO NEKOMPROMISNĚ BYCH POSTIHOVAL TELEFONOVÁNÍ A VŮBEC JAKOUKOLIV MANIPULACI S MOBILNÍM TELEFONEM. To je problém, který zvyšuje rizikové situace které vedou k nehodám.
Jo, máte pravdu, byť to vyháníte ad absurdum, nebudeme jezdit 20...co kdyby náhodou... A jak říkáte, manipulace s mobilem, cpaní se bagetou, kouření, nadstandartní věnování se spolujezdkyni... Hele...jezdím kopu let mj i na motorce, bez nehody, bo se snažím předvídat a mnohokrát se mi to vyplatilo. Není potřeba jezdit 20. 50/90/130 je ok, akorát člověk musí mít oči na vrch hlavy a myslet za druhý.
To je výmluva, toho vzadu nemusíte vůbec sledovat, proč ? Stejně s ním nic neuděláte, jen se znervozňujete a berete si nějakou imaginární odpovědnost.
Je to jeho problém. A i když ho budete neustále sledovat a bude nutné náhle zpomalit nebo zabrzdit tak co ? Jak mu to dáte najevo ? Problém vidím spíše ve sledování provozu a pozornosti. U dost videí vlítne řidič do stojících vozidel klidně i 10 sekund po nehodě. Takže rozestup 50m nebo 3 sekundy určitě dodržel.
To není o zodpovědnosti. Je to jeho problém, to bez debat. Ale ...nechcete mít rozbitý auto. Podvědomě ho sledujete. Štve vás... Najevo mu to nedáte, budete se snažit brzdit mírněji a pak to nevyjde. Narvete to do toho před sebou. Ale viníkem jste vy. A podvědomě se to snažíte hodit na něj, ale není jak. Ježdění po silnicích je mimo jiné i o respektování jiných, ale to se nějak vytratilo. A pokud někdo vlítne do nehody 10sec po vzniku, nesleduje dění před sebou.
Je dobře, že jste se přiznal, protože kvůli takovým nemehlům, co nemají za volantem co dělat vznikají tyto situace ze kterých vznikají tyto nebezpečné nehody.
Nyní se takových" skorořidičů " ptám co je k tomu vede ?
Pokud se na vás někdo nalepí je to jeho problém a on porušuje předpisy ( o tomto chování jestli je to přestupek nebo ne může rozhodovat jen policie - Vy nikoliv ) Pokud začnete ubírat a přidávat nebo jako většina Vám podobných lidí brzdit = chováte se naprosto nepředvidatelně a ohrožujete tím plynulost provozu.
Kde berete tu drzost takovými manévry někoho vychovávat ? Až se potkáme a tohle se stane , pojedu za Vámi klidně až domů, abyste mě to vysvětlil. Nebo odpovězte zde.
Jo...je to problém a přestupek toho vzadu, ale pokud vy jste najednou nutný náhle zpomalit, máto ho na 100% v kufru...zbytečně... Problém je na tom to, že když se na vás někdo takhle lepí, sledujete nejen provoz před sebou, ale i toho bl ba za sebou a doufáte, že nebudete muset náhle zpomalit, protože víte, že to ubrzdíte, ale zároveň víte, že stejně budete mít rozflákaný auto díky tupounovi za vámi.....
Já tedy nevím, o kterém Německu se tady ve článcích neustále píše. Přes to Německo, co je na západ od nás najedu měsíčně cca 2500km a upřímně, nepoznám na kvalitě řidičů rozdíl. Je fajn, že řidič busu trasy Pha - Ml. B. hodnotí Německou dálnici, ale pouze teoreticky. Realita je taková, že odstup 10m naprosto běžný, když je 4+4 pruhy, tak všichni v těch dvou vlevo (i v neděli kdy nejezdí kamiony), zrcátka taky moc nepoužívají, blinkry už se do aut nemontují ani tam.... Jediný rozdíl co tam je, jsou neomezené úseky, kde se lítá fest, hlavně v noci, kdy je slabší provoz. A policajty potkám na přejezdu ČR - BEL tak troje, z toho jedny hned za čárou na Rozvadově.
Chyba je jinde, při 70 km/h nemá co dělat v levém, tedy rychlém pruhu. Toto je opravdový nešvar na jižní spojce a nejenom tam. V autoškole mě učili, že levý pruh je pro rychleji jedoucí vozidla a já jsem povinen sledovat zrcátka a rychleji jedoucímu vozidlu ačkoli jede očividně rychleji než je v danném místě povoleno uvolnit tento levý pruh. Ono je to i zcela logické a naprosto stejné jako když se na dálnici předjíždí osm kilometrů dva kamiony a vám za nimi nezbývá než jen nadávat. Paní se chová naprosto stejně. Odebíral bych za toto řidičský průkaz, protože úmyslně brání plynulosti provozu!
Nějak Vám uniklo že tlusťoch jel v zákazu.....
Je pravda, že za volanty všemožných druhů "pohybovadel" na cestách, silnicích a vůbec "dopravních tepnách" sedávají lidé různé. Ovšem tady v tomhle článku nebyl tím "různým" řidič kamiónu, ale sama řidička. Jižní spojka je označená jako silnice pro motorová vozidla, na kterou mohou vjet pouze auta a motocykly, které mají konstrukční rychlost vyšší než 80 km/h a je na ni povolená rychlost 110 km/h. Pokud je v některém místě tato rychlost omezená na 80 km/h, měla řidička jet touto rychlostí, která je rovněž nejnižší povolená na takovém typu cest. Jinak se dopouští přestupku bezdůvodně pomalé jízdy!!! A ne že podle článku "jela sedmdesát a nechtěla jet rychleji". Nebudu tady citovat přesné paragrafové znění podle zákona o provozu na pozemních komunikacích, které by měl (a má i povinnost!) znát každý držitel řidičského oprávnění - ŘP.
Jste King of the road který mi vozí rohlíky abych nepošel hlady, soudím podle reakce. Vydejchejte se, upřesním ten Váš blábol. Na silnici pro motorová vozidla je sice povolená max. rychlost 110km/h, ale jižní spojka je v Praze, neboli v obci a tam je tato rychlost snížena na 80 km/h, pokud není místní úpravou rychlost jiná, což nikde není, alespoň ne vyšší. Dále tato rychlost (80) není nejnižší povolenou rychlostí, ale konstrukční limitní rychlost, jinak nevím jak by to dělali naložené auta v kopcích, kde 80 rozhodně nejedou. Za další, pokud někdo jede na takovémto úseku 70, rozhodně to není jak tvrdíte bezdůvodně pomalá jízda. A pokud budeme věřit všemu co paní napsala, tak je v podle Vás v pořádku, že spocenej tlustej blb jel v zákazu, dále asi nemůžeme mluvit o nějaké bezpečné vzdálenosti od před ním jedoucího vozidla, dále troubení....Prostě King of the road na 100% . A na závěr dodávám že ostatní nejezdí bez chyb.... Ale obhajovat lopatu...sorry jako...
To jako měl zastavit, a počkat, až ho někdo pustí do pravého pruhu? Měl jedinou možnost předjet ten náklaďák a zařadit se do pravého. Jak by jste to vyřešil vy?
To omezení co je na fotce je jen jedna z několika značek, která na to omezení upozorňuje. Této značce předchází několik dalších s uvedenou vzdáleností k danénu místu, kde je omezení. Stačí sledovat provoz a dopravní značení. Tak toho tlustého spocenného blba neobhajujte, protože to je jen další degeš, co je King of the road a nikdo více není... A vlastně mi do obchodu veze ty rohlíky, jinak bych chcípl hlady, tak tom má vlastně povolený.....
ROSS nezkrachovaly ani tak díky armádním škrtům.
Dělali se i civilní verze.
Ale promiň, kdo si z dopravců koupí auto, u kterého nemá zajištěný servis minimálně v Evropě. Kabina Renault Midliner, motor Man, elektrika zbastlená v Roudnici.
A proč „ kočkopes " ?
Pragovácká převodovka a nápravy vydržely asi 3 000 km.
Osobně mám pocit, že armáda Izraele má daleko lepší požadavky na nákup vojenských vozidel.
Nevím o tom,že by kupoval Tatry, ale podobné vozy od firmy Terrex koupil.
P.S. Ještě stojí ve výzkumáku ve Vyškově ty vyprošťovací Tatry, které Armáda ČR několik let odmítala převzít?
Už jsem tam asi dva roky nebyl, ale na severní straně těch Tatrovek už byl celkem solidní lišejník.
Ross lehnul primárně díky armádě. Zaplatili vývoj, postavili linku s vizí, že od nich armáda odebere 1000 aut a že se jim to zaplatí. Ne 35 aut.....
jo a v civilu se možná opravuje kvalitně, ale armáda bere pouze nejnižší cenu, takže výsledek je třeba serie tater po go z civilu, kde byly namontované staré spouštěče namísto zaplacených nových,takto se dnes hospodaří
Pokud po GO Tatry zjistíte, že na faktuře máte nový ND a namontovaný starý, je to jen Váš problém, je třeba řádně přebírat a v případě že to je pravda tak reklamovat. Co se týká cen, při zadávání zakázky stačí napsat že požadujete opravu pomocí nových a originálních dílů a pak už jen rozhoduje hodinová sazba za práci. Vše je to jen o tom kdo a jak vypisuje zakázku. Civilní sektor je plný dílů, kvalitních servisů, jde je o to jak se vypíše zakázka. Pokud něco objednáte a čekáte na to týdny, není problém v dodavateli, ale v logistovi nebo jinde u útvaru.
jenže to by to musel někdo opravit, nejsou díly ani kapacity,auta z roku 86- což je běžné stáří starých 815 jsou v rozkladu,objedná se díl a čeká se třeba týdny,podniky aoz zrušeny,kapacity útvarových dílen nestačí
Díly jsou. Kapacity útvarových opraven jsou malé, nikdo to už na útvarech neumí, ale díky stále velkému počtu těhle aut i v civilu je dílů dostatek a taky je umí spousta firem i kvalitně opravit. Nikdy jsem za celou mnohaletou službu u Tater neměl problém je opravit nebo nechat opravit.
Kolik platí Strnad za tyto reklamy?
Byl jsem u zrodu T 810.
Ne tedy jako zaměstnanec Tatry.
Pokud si dobře pamatuji, tak Tatra tam při výrobě funkčního vzoru dodala jenom znak na kabinu, a ani ten tam nebyly schopni namontovat.
Bohužel tady nemůžu napsat všechno, co o tom projektu vím, protože nemám důkazy a nechci běhat po soudech.
Ale je snad běžně dohledatelné na netu, že Tatra v době před zahájením projektu T - 810 patřila US firmě Terrex.
Jenže nastal problém, v kvalifikaci Tatry na „ zbrojovku ", aby sa dalo obejít nutnost výběrového řízení. Majitele „ zbrojovky " musí prověřit BIS, a te nemůže prověřovat cizí státní příslušníky.
Takže Terrex odešel. A u nás se vyrobil „ kočkopes "
Rám od firmy ROST, tedy upravený typ rámu Renaut Midliner, kabina a motor Renault Midlum, nápravy a převodovka bohužel Praga, brzdy Wabco,.. .
Mimo jiné jsem pár let vzniku tohoto „ kočkopsa " četl, že srovnatelné automobily dodala firma Terrex pro armádu v Izraeli.
A tam si opravdu vybírají to nejlepší z nejlepšího, ne Pragováckou převodovku z padesátých let.
Proč kočkopes? Ano, díky armádním škrtům zkrachoval ROSS, původní autor projektu později přejmenovaného na T-810. Stihli dodat armádě 35 ks vozidel, poslední z nich se nedávno odprodalo. Pak celou linku koupila Tatra, upravila na současné podmínky a vyšla z toho 810. A kočkopes...jo, motor, rám, bouda je Renault, ale proč ne, používat různé komponenty je běžné. A dnes z této řady vychází Tatra Tactic, má už vlastní boudu a Tatrovácký motor..
Pane pisálku Jane Majurníku, před vydáním nějakého článku by bylo vhodné si ho po sobě přečíst a porovnat s fotkami, které k němu přikládáte. Protože tam máte spoustu nesmyslů. Pancéřová kabina - ano, Tatra ji umí, ale není to ta na Tatře o které píšete. stejně jako ono pneumatické otevírání dveří. Dále tam není to hydraulické čelo, jím disponuje jiný kus. Taky je zcela váš výmysl o elektricky nastavitelných zrcátkách a vyhřívaných bočních oknech. Pak nějak nemůžu najít ty další dvoje dveře .... Ano, vše co píšete je, ale ne na voze, který popisujete a ukazujete na fotkách. A pan zkušený rotmistr, kterému nešlo řadit v klasické 815 jistě ví, když je tak zkušený, že pro to, aby šlo řazení tak jak má, stačí vyměnit opotřebované synchronizační kroužky a pak půjde řadit jako v osobáku, bez meziplynu a dvojitého vyšlapování spojky.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Jde o to kolik ho mastil
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Letěl minimálně 200, soudě podle toho, že motorka leží prakticky hned vedle auta....