A Vy jste si nevšiml, že je na 100% jasné, že chodec vstoupil do vozovky v místě, kde mu zákon přecházení ZAKAZUJE! Je Vám to jasné? To, že řidič ujel, bez poskytnutí pomoci je sviňárna, ale ten chodec k tomu přispěl největší měrou.
Můžete být více konkrétní, čím si za to chodec může 100% sám? Přechod se zdá být cca 50 m daleko.
To je tím,že většina lidí neumí řídit ať už se bavíme o autech,kamionech a cyklistech. Nevím co se tam stalo ale když někdy vidím co jsou schopni udělat lidi na kolech.... semafor pro ně neplatí, z chodníku šup do silnice před auto, v protisměru atd. Z palubní kamery mám takových zážitků plnej harddisk
To je tím,že většina lidí neumí řídit ať už se bavíme o autech,kamionech a cyklistech. Nevím co se tam stalo ale když někdy vidím co jsou schopni udělat lidi za volantem.... oranžová před červenou pro ně neplatí, z výjezdu šup do silnice před auto, v protisměru na dálnici atd. Z palubní kamery je takových zážitků plnej internet.
Já vůbec nechci vinu házet pouze na cyklisty.
Na silnici jezdím. Většina cyklistů vyhlášky nedodržuje, to je realita. Řidič vozu má ovšem za každé situace předvídat s proto PČR často určí jako viníka automaticky řidiče.
Každopádně si vůbec nemusíme nalhávat, že spousta řidičů jako hovada také jezdí.
Každopádně cyklista se má držet u kraje vozovky, to nedělají.
Nemají jezdit vedle sebe, nedodržují.
Nemají jezdit po chodníku, předjíždět stojící kolony, mají dávat přednost sanitkam atd...
Jiné to je v tom, že pokud jedu 15 km/h na úseku kde je 90 km/h, budu zrovna za nepřehlednou zatáčkou a nepojedu u krajnice a nebo více cyklistů u sebe, tak zemřu. Samozřejmě to bude ve výsledku vina řidiče.
Musel by mít kameru.
proč pokaždé podobní hotentoti jako jste vy začnete výčtem toho, co cyklisté nedodržují? Proč sem rovnou nenapíšete i to co nedodržují řidiči motorových vozidel?!
Jakou má věta "Většina cyklistů vyhlášky nedodržuje, to je realita." výpovědní hodnotu? Není to stejné pro všechny účastníky silničního provozu? Proboha proberte se!
"Jiné to je v tom, že pokud jedu 15 km/h na úseku kde je 90 km/h, budu zrovna za nepřehlednou zatáčkou a nepojedu u krajnice a nebo více cyklistů u sebe, tak zemřu. Samozřejmě to bude ve výsledku vina řidiče." - to nebude ve výsledku, to je prostě vina řidiče, jestli že jede tak, že není schopen zareagovat na vzdálenost na kterou má rozhled, tak hrubě porušil své povinnosti!
Achjo, pryč s takovými jako jste vy ze silnic.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
jak jako nedalo nic dělat? Co třeba zpomalit a počkat až budu moct bezpečně předjet? Jaký je rozdíl v tom jestli jely vedle sebe nebo za sebou? Tak jako tak musím jako řidič auta počkat až protijedoucí auto projede a já budu moc zahájit bezpečný manévr tak, abych je neohrozil. Ani s jedním cyklistou se nedá vejít mezi protijedoucí auto a cyklistu, tak abych mu zachoval bezpečí. Ani se nemůžeme divit, že je tolik smrtelných nehod na silnici, když jsou lidé jako Lávičková, co jsou schopný říct, že když mám ve svém pruhu pomalejší vozidlo, tak se nedá nic dělat, ale museli ho srazit. Já žasnu
Připomenme si několik slavných pirátských výroků. Rok 2022. Soudruh Lipavský- Evropa ruský plyn nepotřebuje. Opravdu ? A proč jej tedy naprostá většina evropských států ochotně odebírá ?
Soudruh Peksa- Nepotřebujeme energetickou nezávislost- elektřinu budeme dovážet. Tak neskutečně hloupé, že to snad ani nelze komentovat.
Soudružka Richterová- Není správné obecní byty přidělovat českým rodinám. Češi si na byty mohou vydělat. Správné je přidělovat obecní byty migrantům. Tak to je -- úplně bez komentáře.
Když ta tvrzení zkopíruji a vložím do vyhledávače, tak mi to nic nenajde, čím to?
Turistické značení je primárně pro turisty, na spoustě z nich je jízda cyklistům zakázána. A konkrétně červená stezka kolem Ostravice je v některých místech velmi nebezpečná, lemována skalami a i pro pěší velmi uzoučká. Cyklista riskoval a doplatil na to.
Ne, turistické značení je, ještě jednou, pouze značení trasy, aby uživatelé věděli, odkud kam se dostanou. O jejich využití to vůbec nic neříká, ty stezky nebyly vytvořeny KČP, oni pouze vytvořili to značení.
Nicméně všichni jejich uživatele by se k sobě měli chovat obezřetně.
To, kdo může jít po chodníku je naprosto jasně specifikované, na to se nic měnit nemusí. Žádný cyklista, e-cysklista, e-koloběžkář, atd. tam nemá co pohledávat. Jediné co chybí, aby městská policie vyrazila do ulic a začala to řešit.
No vy jste skvělý, gratuluji, vybral jste ze seznamu jediné dva prostředky, které v zákoně zmíněné jsou, a jádro problémů jste absolutně nepochopil. Jestli i ve vládě všichni přemýšlí stejným způsobem, tak se není čemu divit.
Pokud jste i řidič, jak zareagujete na obsílku: Automatické záznamové zařízení zadokumentovalo váš přestupek podle § ... atd. Zaplaťte částku ... na účet ... nebo se můžete odvolat ke správnímu řízení po předchozím zaplacení nevratného poplatku ... (2x vyššího).
Nevím nic o případu o kterém píšete. Jak to mám vědět. Obraťte se na nějakého právníka. To že byste musel něco platit, za to že nesouhlasíte s přestupkem, se mi teda nezdá.
Přes plnou čáru se nesmí, ale je to ta lepší ze dvou špatných možností. Nedodržet odstup od cyklisty a riskovat střet s ním a nebo držet se od něj dál a přejet čáru při jinak volném protisměru.
Čára není zeď, neublíží nikomu, pokud ovšem automatické záznamové zařízení nezadokumentovalo tento přestupek. Tak o co tu jde? O bezpečnost nebo o peníze do obecní pokladny?
Tak znovu, po přidání povinného odstupu od cyklistů při předjíždění 1 a 1,5 metru se povolilo jejich předjíždění přes plnou čáru. Zaznamenávejte si co chcete. Žádná špatná možnost to není, naopak je správná.
Hlavně že každý rok aktualizují bodový systém, ale aby konečně po nástupu všech možných nových jezdítek ať už poháněné baterií nebo vlastní silou (skateboard, e-skateboard, segway, koloběžka, e-koloběžka, různé ty mono e-kolky) udělali pořádek v jejich klasifikaci a upřesněním, kde se s tím smí nebo nesmí jezdit to ne. Skateboard snad existuje už několik desítek let, ale pořád o něm není v silničním zákonu ani zmínka.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Chodcům zákon zjednodušeně stanoví povinnost přecházet po přechodu pro chodce, je-li do vzdálenosti 50 m od místa přecházení, po přechodu pro chodce sechodí vpravo. Mimo přechod pro chodce se přechází jen kolmo, před vstupem na vozovku se chodec musí přesvědčit, zda přecházením neohrozí sebe i ostatní účastníky provozu a přecházet nesmí, pokud by donutil přijíždějící řidiče k náhlé změně směru nebo rychlosti jízdy.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zkopíroval jste to skvěle. Tak si to i zkuste přečíst a zjistíte, že o omezení řidiče tam není ani slovo.