Velmi pěkně napsané i pro nás na opačném břehu. Už pomalu začínám chápat proč nás má většina lidí za "nenormální". V tomto terénu běhám ultratraily o délkách kolem 100km. Vždy je nutné mít velký respekt k horám a hlavně vybavení. Když vidím některé lidi v čem chodí po horách obutí a oblečení, tak jen nevěřícně kroutím hlavou.
V případě I-Pacu se firma dlouhodobě neúspěšně potýká s případy jeho spontánního vzplanutí. Naposledy v srpnu vzkázal Jaguar majitelům, ať vůz raději neparkují doma. A toto nastalo po třech předchozích svolávacích akcích, které měly problémy s požáry vyřešit. Nestalo se, a tak automobilka kapitulovala a rozhodla se tato auta raději vykoupit od lidí zpátky jako neopravitelná dřív, než dojde k nenapravitelnému neštěstí.
Pikantní je, že když se věc pokusíte ověřit u Jaguaru, část lidí z firmy o tom vůbec neví a označuje to za vymyšlenou zprávu. Není tomu tak. Stojí to přímo v dokumentech zaslaných americké NHTSA, ve kterých sama automobilka jasně praví, že „jako poslední nápravu vykoupí zpátky vozidla od dotčených zákazníků”. Netýká se to všech vozů, v rámci velmi omezené produkce je ale i 2 760 aut staršího data výroby hodně aut.
Já nevím, ale když si čtu některé komentáře u 4x4 spotřeba 4,2, neskutečné zrychlení, rakev na střeše a plně naložené auto 150-160 k/h není žádný problém...
Ale především nejen v kopcích vidím se svou XC60 něco jiného. Toť realita. Jinak nový Duster z venku vypadá pěkně, ale motory i interiér je jedna katastrofa. 3 hvězdičky Euro NCAP není žádná sláva. Ale pro nenáročného uživatele to bude slušná volba. Všemu odpovídá i cena.
Těžko se mi píše tento komentář, protože jsem v sobotu běžel ultra tím místem kde se stalo toto neštěstí. Trasa byla cca 102 km a vedla i velmi hustým lesem. Každopádně jsem věděl, že toto nebezpečí hrozí, ale cestou jsem nenarazil na nic co by nasvědčovalo přítomnosti medvědů. Ba naopak jsem byl napaden smečkou pasteveckých psů když jsem se přiblížil ke stádu. Každopádně i z RO tisku vyplynulo, že si ji vyhlédl, sledoval a útočil cíleně, což je zvláštní. Docela jsem byl překvapen, že spousta turistů chodí do lesů se psem.
V těchto zemích jezdím velmi rád (i když v IT se pravidla silničního provozu docela dodržují) , vždy se přizpůsobím a za místníma nikdy nezaostávám. Semafor je doplněk silnice a většinou platí kdo je první v křižovatce má přednost. Naopak u nás ještě spoustu řidičů dodnes třeba nechápe pravidlo pravé ruky nebo zipování.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nepřežírat se a sportovat.
1 odpověď