Dobrý den, jezdím denně 160km, měl jsem také LPG vozidla. Nechtěl jsem předělávat auto s primovstřikem a turbem z důvodu složitosti systému a ceny přestavby cca 40tis a více. Takže nakonec jsem si nechal přestavět na LPG hybrida-Toyota Auris😀Motor je atmosféra, ne primovstřikem, bez turba. A spokojenost-nadrž 55L LPG, přepnutí na LPG hned třeba po 0,5-1km.Dojezd obě nádrže 1700km.
Kde jste si nechal přestavět a jaký systém máte jhestlu se muzu zeptat. A která generace aurise hybrid to je, protože o poslední jsem se dočetl ze ma oba druhy vstřikování...
A co se týká závad, tak mohu napsat nula, kromě běžného servisu po 15 tis. km vůbec nic. Na elektřinu se dá jezdit do 80 km/hod, malý servis po 15, 45, 75 a 105 stojí kolem 5 tisíc, velký po 30, 60, 90 cca 7-8 tisíc. A kapacita baterie zatím úplně pohoda, každých 15 tisíc absolvují za litr test baterie, tím pádem je záruka na baterii až 10 let. Jsem plne spokojen, pro člověka, který nechce naftu, je to super alternativa k úvaze. Po 3,5 letech provozu budu dávat auto protiuctem za novou corollu, prodejce mi za auto nabídl 340 tisíc, což odpovídá, protože tahle auta s mým ročníkem a nájezdem jsou k mání za ceny kolem 400 tisíc, takže pokles hodnoty si myslím v pohodě. Kdyžtak se ptejte, kdyby vás něco zajímalo.
pekne to bych koupil
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
zajimalo by mne co vsechnio se menilo , brzdy ,rozvody, spojka, setrvacnik apod. na dalsi pokracovani se tesim