Každá FVE by měla být dálkově odpojitelná od sítě, aby přetoky nedělaly problémy, nemusely se naddimenzovávat sítě a toto musí být i v zákoně a vyhláškách, že to ČEPS může odpojit. (Sám mám FVE).
Příští rok bude výkup prebytků 00 prd.
Tedy nebude důvod dodávat do sítě. Trh se sám ureguluje. Kdo na tom vydělá je ČEZ, který si náměstí za distribuci.
Defenzivní styl měl vyznávat hlavně ten zleva. Ne cihla na plynu a "já to stihnu". Kdyby měl člověk brzdit pokaždé kdy se někdo řítí po vedlejší, a nechat ho projet, platil by na silnicích brzo zákon džungle. Silnější, drzejší, jede značky neznačky. Velikou většinou to ten na vedlejší šlajfne a zastaví +-jak má. Sice jede rychle, ale je si vědom své povinnosti.
Pokud se přijíždějící auto skrylo za sloupek řidiči s kamerou, mohlo se skrýt i tomu zleva. Ale ten měl zpomalit a ověřit si zda může jet. Tím spíš že auta zprava zastavovala. Už to by mělo řidiče ťuknout.
člověk nemusí hned brzdit. Stačí jen přemístit nohu na brzdu a být připraven.
A co jako? ten co jel zleva tam měl na tyči takový trojúhelník špičkou dolů. Tedy pravděpodobně "dej přednost v jízdě". Ten co se koulel ho vidět mohl, ale asi předpokládal, že ten zleva dodrží příkaz té značky. I kdyby sám byl na vedlejší, tak by to byla přednost z prava. Ale auto napravo stojí, takže přímý směr z pohledu kamery je pravděpodobně hlavní.
Říká se tomu defenzivní styl jízdy. Tedy i když jste na hlavní, počítáte s nějakým problémem.
Obzvlášť, když na tom stejném místě jste měl den nazpět málem nehodu.
Podle tachometru měl nohu na plynu –takže bez šance s tím něco udělat.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
To je sice pravda, ale uz jen to, ze tam je muze byt duvid ke strehu 🙂
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Rozkaz zněl jasně: musíme proinvestovat jednu miliardu. Z rozšíření kolejí se stala mega stavba.
Tam kde dříve byly jen značky teď stojí inteligentní semafory.
1 odpověď