Tak to by bylo fajn. Protože je mi smutno, z reakcí některých přispěvatelů. Než sem Ukrajinky přišly, bylo na trhu práce 300 000 volných míst, které nikdo nechtěl. A teď budou titíž lidé, kterým tato práce nevoněla, hudrovat, že jim ji někdo bere? Já bych hnedle snížila jakékoliv příspěvky lidem, kteří bezdůvodně nepracují. Máme v sousedství rodinu o které vím, že nikdo z dospělých nedělá. Jsou vysmátí, vyspaní, napapaní, nevystresovaní, spokojení. Nic je nenutí, si hledat práci. Mají se bez ní lépe, než kdyby chodili do práce.
A proč lidé nechtěli tu práci? Že by kvůli tomu jak byla placená?
Někteří zaměstnavatelé si totiz mysli,že finančně ohodnocení za danou činnost je asi dostačující.
Jinak řečeno,nejraději by byli,aby lidé dělali za minimální mzdu.
Pomáhat lidem v nouzi je v pořádku, ale nejsem ,,Matka Tereza´´, nechci přijít o vše co jsem půl života budoval jen proto, aby mě vláda které jsem u zadele ožebračovala na úkor někoho kdo je na tom v mnoha případech lépe než já.
Denně se setkávám s Ukrajinci a jejich mentalita nemá slovo pomáhat druhým ve svém slovníku a hláška ,,bojujeme i za vás´´ je jen vypočítavost. Jestli za někoho bojují, já to tedy nejsem.
Jo přesně tak..👍
Zase je to tady samy odborník na kdeco..
Podívejte se na YouTube,jak se vozí dřevo například ve Skandinávii.
Mají stejné,nebo ještě větší soupravy
Jejich celková hmotnost pak je vyšší než 55-60 tun. I v Dánsku nebo Holandsku jezdí stejne soupravy a přibyly a vozovkami nemají. Zdejší silnice se stavějí nebo opravují stylem má 5-10let to stačí a pak to zase někdo zaplatí. Ať už rekonstrukce nebo opravy.
Problémy,a ne přibyly..mam tam překlep..
Tak kolem kamenolomu jsou obvykle silnice 2-3tridy. Navíc údržba na nich prakticky neexistuje. Navíc všude ve světě jsou vozidla jedoucí z těchto lokalit vážená na vahách,odváží materiál na stavby,a pokud máte možnost pánové,koukněte se do silničního zákona,jaká může být jejich hmotnost na veřejných komunikacích. Navíc tyto vozidla co se týká jejich maximální přípustné hmotnosti na to stavěná. Doporučil bych se vám podívat do Skandinávie nebo zemi Beneluxu. Je zvláštní,že tam jezdí se stejným i vyšším zatížením,a vozovky mají v pořádku. Takže kde je problém?
A navíc u dřeva je problém,protože se nakládá přímo v lese. Pokud se nakládá dřevo,které rostlo kolem potoka,bývá o dost těžší,vzhledem k vlhkosti kterou má v sobě
Jeli to však staženo odněkud z kopce nebo vrcholu,bývá jeho vnitřní vlhkost nižší,tudíž lehčí..
Mokrá role hajzl papíru je taky těžší než suchá.
To uvádím jen jako návod pro představu,jak asi vypadá váha toho dřeva
Jezdím s kamionem také....že bych měl nějakou funkci zatížení náprav ? To si fakt vědom nejsem.....v tom okamžiku nevím kolik mi kdo vlastně váhy nakládá ! Jak si to dedy máme jako řidiči zvážit ? Poprosím pane Stablo o rychlou a jednoduchou odpověď...jste evidentně odborník, který má přehled, ale nikdy asi neřídil. Tak čekám tedy odpověď, jak si mám zboží převážit ? To jsem zvědavý co z Vás vypadne za krávovinu !
Pokud jezdíš s kamionem jak tvrdíš,tak drtivá většina už má dnes pro v hlavním menu počítače možnost zkontrolovat zatížení náprav. Anebo ještě například bývá na návěsů nebo přívěsů kontrolní budík. Takže buďto jsi začátečník,anebo o tom nic nevíš a blbě zad vypisujes. Nech se proškolit od někoho zkušenějšího.
jsem rád , že máme stejný názor, bydlím pár kilometrů od kamenolomů,stačí vystoupit z auta a kilometr popojít pěšky, je vidět zničená silnice. Pak když okolo lomu jedu traktorem, vypadl bych z kabiny, utrhané krajnice,vyjeté koleje, ale nikomu se nic nestane,ale váha v lomu samozřejmě je
Tak kolem kamenolomu jsou obvykle silnice 2-3tridy. Navíc údržba na nich prakticky neexistuje. Navíc všude ve světě jsou vozidla jedoucí z těchto lokalit vážená na vahách,odváží materiál na stavby,a pokud máte možnost pánové,koukněte se do silničního zákona,jaká může být jejich hmotnost na veřejných komunikacích. Navíc tyto vozidla co se týká jejich maximální přípustné hmotnosti na to stavěná. Doporučil bych se vám podívat do Skandinávie nebo zemi Beneluxu. Je zvláštní,že tam jezdí se stejným i vyšším zatížením,a vozovky mají v pořádku. Takže kde je problém?
Germanič,ty máš dobře vymalováno,ale neboj nejsi v tom sam,neřekl nic proruského,ale jak tady čtu ty komentáře,tak vidím totální a absolutní zaslepenost,neschopnost inteligentní reakce,podložené nějakým silným a schopným argumentem. Veškeré tupé příspěvky obhajující nízkou inteligenci,nazýváni jiných troly,anebo dalšími názvy,snažíc se navodit pouze jediné,dehonestikovat prispivatele,bez toho,že bych měl odpovídající znalosti a přehled. Navíc,u nás si taky nemůžeš vyjádřit svobodně názor,bez toho,že by tě někde někdo někam ihned zaškatulkoval..nebo odsuzoval.
Být tebou,začnu více číst,sledovat daleko více jiných názoru,věnovat se minulosti,ponoříme se do hloubky problémů,cestovat a poznavat,seženu si více zdrojů,a pak hlavně s nadhledem a pak,což nejen tobě chybí,bohužel,je vás více,použijí inteligenci..ale tu jen tak tupci nezískají...musí být dána při narození..ke škodě spousty dalších..
Navíc,kdybys trošku přemýšlel,tento článek je dalším z řady mnoha,jak vyvolat ještě větší nenávist a odpor ke všemu ruskému...zamysli se nad tím,ale asi to pro tebe bude příliš bolestná činnost. Neublizuj si jako spousta tobe podobných..
Tak si sbal svých pět švestek a táhni do "svobodného Ruska", trole. Tam Ti bude hej, budeš si říkat co chceš 😄 , prostě Tvůj vysněný ráj.
Germanič,ty máš dobře vymalováno,ale neboj nejsi v tom sam,neřekl nic proruského,ale jak tady čtu ty komentáře,tak vidím totální a absolutní zaslepenost,neschopnost inteligentní reakce,podložené nějakým silným a schopným argumentem. Veškeré tupé příspěvky obhajující nízkou inteligenci,nazýváni jiných troly,anebo dalšími názvy,snažíc se navodit pouze jediné,dehonestikovat prispivatele,bez toho,že bych měl odpovídající znalosti a přehled. Navíc,u nás si taky nemůžeš vyjádřit svobodně názor,bez toho,že by tě někde někdo někam ihned zaškatulkoval..nebo odsuzoval.
Být tebou,začnu více číst,sledovat daleko více jiných názoru,věnovat se minulosti,ponoříme se do hloubky problémů,cestovat a poznavat,seženu si více zdrojů,a pak hlavně s nadhledem a pak,což nejen tobě chybí,bohužel,je vás více,použijí inteligenci..ale tu jen tak tupci nezískají...musí být dána při narození..ke škodě spousty dalších..
Já se za nic neschovavam..
Pravdu má,navíc není jediný,kdo si to o mysli...a jen zoufalci se k ní upínají..
Sama nic nevymyslela,potí jeden nesmysl za druhým,se svou bandou infantilů a řitních alpinistů to tady vedou od 10k5...co dodat?
A nemluv o schovávani,když už chceš někoho vidět,ukaž sebe,a netlač tady tu ukrajinskou vlajku,a neomlouvej to pak solidaritou že nás odvahu se prezentovat..
Já se nemám za co stydět,a pokud chceš přímou konfrontaci,pohovor z očí do očí,tak bydlím ve FM..
"Petr Chrast" nemá pravdu a navíc je vulgární. To je časté.... Když někomu dojdou argumenty, respective nikdy žádné ze své hlavy neměl, tak se uchyluje k vulgaritě. A to samé nyní učinil i sprosťák, co se "hrdinně" schovává za nick "Radim Němec".
Já se za nic neschovavam..
Pravdu má,navíc není jediný,kdo si to o mysli...a jen zoufalci se k ní upínají..
Sama nic nevymyslela,potí jeden nesmysl za druhým,se svou bandou infantilů a řitních alpinistů to tady vedou od 10k5...co dodat?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak tomuhle může uvěřit jen fanatik..
1 odpověď