Mě v tom zarazila skutečnost, že společnost Tesco si na tuto propagaci platí marketingovou agenturu. To fakt někdo platí za něco, co už někdo dávno vymyslel? Notabene když to v Tescu všichni vědí! Tedy právní oddělení, tudíž i management určitě.
Asi mají v Tescu neuvěřitelný zisk, že nevědí co s penězi. 😄
Teď ještě aby se povodeň rozšířila do nedalekého (13km) uzavřeného města Seversk (Tomsk 7) a je vymalováno.
Technologické centrum Tomsk 7 je uzavřená oblast, do které se lze dostat jen na zvláštní povolení. Je známo, že v něm za dob SSSR probíhal ale i dnes stále probíhá výzkum a výroba jaderných a bakteriologických zbraní.
Podobný článek jsem četl již v roce 2008. Po našem vstupu do Schengenského prostoru, bez hraničních kontrol. Taky jsem četl, ze po stížnostech a medializaci Českých občanů bylo od podobných excesů upuštěno.
Nicméně jsem podobnou situaci zažil na dálničním odpočívadle v Německu. Takové to odpočívadlo s parkovištěm pro osobní a nákladní auta, jen s WC, posezením a dětským hřišťátkem u lesa.
Přijeli dvě policejní dodávky a policisté začali kontrolovat kamiony i osobní auta.
U většiny přítomných, včetně nás, bylo vše v pořádku. Avšak policisty zaujal luxusní Mercedes řady G s Vídeňskou SPZ. Rusky hovořící rodinka byla po celou dobu velmi hlučná a na dotaz zda hovoří Německy, s poukazem na Vídeňskou SPZ, odvětila asi 35 letá hlava rodiny, ze nikoliv. Ovšem jen lámanou angličtinou. Téměř dvoumetrová hlava rodiny, musela policistům na parkovišti předat klíče od luxusního vozu, který pak policisté opravdu důkladně prohledali. Velice arogantní chování a možna i jisté podezření, bylo příčinou toho, že byli jedním z policejních vozidel odvezeni. Vůbec bych se nedivil, že zrovna na takový filcung.
Z mých mnoha cest do zahraničí a náhodných kontrol bezpečnostními složkami, se mi vždy vyplatilo být slušný a plnit pokyny policistů či celníků. Nic z toho, co je popsáno v reportáži, jsem já ani nikdo z mých známých, nezažil. Tedy při cestách po vyspělém světě. Naprosto jiný svět nastal při mých cestách na Ukrajinu, do Ruské Federace a Kazachstánu.
Správa Železnic komunikovat s veřejností neumí. Na tom se shodneme.
Ale na druhou stranu, musí každý pochopit, že tato dopravní stavba je důležitá pro celou zemi. Rychlá osobní i nákladní doprava se přesune do tunelu a výrazně zvýší svou efektivitu jak z hlediska časového, ekonomického tak i hygienického (omezení hluku) . Jako sekundární efekt přinese tunel obyvatelům údolí Berounky, podél staré trati Beroun - Praha, klid v obcích a možnost zvýšení taktu příměstské železniční dopravy.
Obcím nad tunelem přinese stavba dočasné snížení komfortu bydlení, v podobě hluku ze staveniště a zvýšenou nákladní silniční dopravu. Nicméně již byla prezentována opatření na omezení těchto nežádoucích jevů spojených s výstavbou. Například modernizace železniční trati z Prahy přes Rudnou do Berouna a žel. vlečku do dolu Mořina, která bude sloužit k návozu/odvozu materiálu. Dále silniční stavby v podobě obchvatů obcí, aby stavební nákladní auta nezajížděla přímo do obcí. Výstavba vedení Vysokého Napětí a transformátorové stanice. Odkaz 1
Dále se lze dočíst, že část rubaniny bude požita zpětně na výstavbu tunelu a dále, že bude část rubaniny přemisťována pásovým dopravníkem do starého lomu.
Po dostavbě tunelů zůstane obcím na povrchu kvalitní infrastruktura v podobě silničních obchvatů a opravených silnic po opotřebení stavební technikou. Dále, posílená elektrická síť. A dost možná i nová vodovodní a kanalizační síť.
Je jen na samosprávách obcí, aby nalezli kompromis.
Až vojáci a důstojníci Ruské armády zjistí že bojují na Ukrajině, z rozmaru svého cara Adolfa Putlera, za žold v rublech, které budou mít brzy hodnotu jen toaletního papíru, tak je to docela rychle přestane bavit plnit příkazy Kremelské vrchnosti.
Až zjistí, že doma nemá žena za co nakoupit a nakrmit děti, tak se obrátí proti psychopatické a sebedestruktivní diktatuře paranoidního blázna a jeho řiťvlezů.
A bude konečně od něj pokoj.
Za doby pobytu Sovětských vojsk v ČSSR zde platila prakticky stejná pravidla. Vojáci či zaměstnanci bází nepodléhali našim zákonům a v případě zločinu nechodili před soudy ČSSR.
Naopak se ČSSR zavázala hradit veškeré investice do Sovětských základen u nás, včetně zásobování potravinami.
Škoda že se politici nepoučili z chyb minulosti a jednu armádu vystřídá druhá. Za pár dekád nejspíš třetí a potom ufoni.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Holmer Terra-dos má výšku 4m v přepravní poloze.
Normovaná výška trakčního vedení je 5,5m s tolerancí +/- 0,5m.
1 odpověď