Jaká řeka Vídeňka? Snad mají na mysli tzv. Druhý Dunaj, tedy kanál, který si vybudovali souběžně s Dunajem, právě kvůli povodním, aby se voda měla kudy valit...
Vídeňka je řeka v Rakousku, dlouhá 34 km, která je pravostranným přítokem Dunaje. Pramení na svahu kopce Kaiserbrunnberg ve Vídeňském lese nedaleko vesnice Rekawinkel, pramen je obezděný a je známý jako výletní místo Kaiserbründl.
Žena je z města Canton, které je 2 hodiny cesty od Springfieldu a ne ze Springfieldu, to je váš kontext
By Reason of insanity- z důvodu šílenosti, tuto možnost si zvolí člověk, který trestný čin spáchal, aby neskončil ve vězení, následně je poslán do blázince,
podívejte se na to video, co na něm vidíte, je to Haitská žena, která klečí nad mrtvou kočkou a žena má zuby od kočičí krve
Je to Američanka. S imigranty nemá nic společného.
Nebavím se o Slovenských hranicích. Bavím se o hlavni pistole, která na mě mířila večer na Ukrajinské čerpací stanici, bavím so o strachu jezdit s kamionem v zemích, kde existuje pouze arogance a násilí.
Jezdil jsem až do roku 2019 přes Ukrajinu, Rusko až do Kazachstánu a do Surgutu na Ruské Sibiři. Můžu tě na sto procent ujistit, že číhající nebezpečí a korupce na Ukrajině je jen slabým odvarem Ruska.
Číňané že osídlují Rusko?
Tak to se vám jenom zdá.
Jedině že by měli ruské pasy.
Číňané už více jak dvě desetiletí budují podél hranice s Ruskou federací perfektní infrastrukturu, modernizují svá města a vesnice na takovou úroveň o které si mohli Rusové nechat jen zdát. Když měli víceméně hotovo, tak se začal rozjíždět mezinárodní obchod. Z Ruska suroviny a z Číny hotové výrobky.
V současnosti na Sibiři Čínské firmy těží dřevo v objemu až 1.000ha denně a to bez náhradní výstavby. Zpočátku měli místní ruské zaměstnance ale nyní již vše dělají Číňané sami. Rozhodující pro tuto skutečnost byl fakt, že Čínští zaměstnanci jsou disciplinovanější než věčně nalití mužici.
Dnes je celé ruské pohraničí, do hloubi přes 500km, osídlováno Číňany, pro které existují v lokalitách specializované agentury, které se zabývají legalizováním jejich pobytu a podnikání v Rusku.
Čínská vláda, prostřednictvím investičních fondů, investují do infrastruktury na Ruském území. Budují silnice, nemocnice, byty, školy ale hlavně podniky na zpracování surovin. V těch však pracuje jen minimum Rusů. V drtivé většině tam pracují Číňané.
Komerční část přístavu Vladivostok ovládá Čínský státní investiční fond a logistický operátr Cosco. Do celé oblasti okolo Vladivostoku a Chabarovsku, se stěhují Čínští farmáři, kteří jsou ve své zemědělské činnosti mnohem úspěšnějsí.
Dnes je i sto a více kilometrů v Ruském vnitrozemí naprosto běžně k vidění jak malé obchody, tak i celá nákupní centra, logistické a průmyslové parky, které patří Číňanům ale i reklamní billboardy v Čínštině.
Úžasné. Ale i tak mám raději zodpovědnost sám za sebe. Pokud určitou práci nechce nikdo dělat, zákonitě musí mzda vzrůst. Není třeba držet kvůli tomu fondy. Ale je mi to fuk
Také je mí to celkem šumafuk. Náš Český systém je tržní a tudíž tzv. ostřejší. Člověk se musí otáčet a neustále sena sobě makat, zejména co se vzdělaní týče, aby něco měl a dokázal slušně zajistit rodinu.
PS. Kolik jste ochoten dát měsíčně takovému Pražskému popeláři, aby si mohl dovolit bydlet cca 1 hod dojížděcího času od místa nástupu své práce?
Jste ochoten platit za svoz odpadu 25 až 50.000,- za rok?
Nebo řidiči busu či tramvaje MHD? Budete akceptovat aby měli plat 60-80.000/měsíčně? Město/DP mu to dá, protože jej potřebuje pro plynulý chod MHD ale bude muset vzít ty prostředky jinde. Tím například omezí jiné služby nebo investice. Pokud město nebude chtít omezit investice, začne ořezávat linky MHD a dopravní obslužnost se časem zhroutí a veřejnost se začne spoléhat na individuální automobilovou dopravu, což je pro město rozsudek smrti. Podobné to je i u jiných profesí jako např. zdr. sestry, kuchařky ve školách apod.
V tomto smyslu má Vídeň a spol tohle, svým systémem sociálního bydlení, vyřešeno.
Takže každý dá ročně cca 3T. Máte-li partnerku, přijdete ročně o 6T, aby někdo mohl bydlet, protože se neumí o nic postarat. Soráč, tento socialismus nechci. Už tak platím dost a každý chce jen sosat a ještě si stěžovat, že na nic nejsou peníze. Bodejď by byly
Myslím, že v tomto (Rakouském) systému nejde o sosání. Primárně jde o zajištění bydlení nízkopříjmových obyvatel, zejména u profesí , které město pro svou existenci potřebuje. (záchranné složky, řidiči MHD, zdravotnický personál, komunální a sociální služby, podpůrní zaměstnanci ve školství atd.). Ale i zaměstnanci soukromých firem, jejichž plat však na trhu práce není vysoký ale život bez nich si ve městech nedovedeme představit (prodavači/ky, řemeslníci/opraváři/údržbáři, zaměstnanci v gastronomii atd.).
Jako sekundární jev tohoto (rakouského) systému je, že výstavba městských sociálních bytů udržuje předem známou hladinu výše nájmů a z toho pramenící i výše nájmů v privátní sféře. Souběžně obé vytváří celkem rozumnou cenovou úroveň investičních nemovitostí, zejména bytů, jež vzhledem k výši průměrného platu v Rakousku, není zas až tak na vysoké úrovni jako u nás. V kostce shrnuto, rakouský sytém celkem slušně udržuje ceny nemovitostí v Rakousku, na nižší úrovni, než kdyby bylo vše ponecháno výhradně na trhu.
Proto si prakticky každý Rakušák spoří na důchod v nějakém investičním fondu, který se zabývá realitami, popřípadě je rovnou majitelem nějakých nemovitostí.
Ano funguje, ale už s přestávkami od roku cca 1920! Každý občan bez ohledu na to, jestli bydlení má nebo nemá musí zaplatit asi 1% (nejsem si jistá výší) na fond bydlení. Jen na této dani Vídeň vybere 250 miliónů eur ročně. Umíte si představit, kdyby to měli platit Češi? Já bych klidně přispívala, i když naše blízká i vzdálená rodina nemá pronajatý byt, ale vlastní.
Není to 1% ale 0,5% z ročního hrubého příjmu.
Celý dálniční koncept s dálnicemi sbíhajícími se v Praze je idiotský a tupě převzatý z doby kočárů a povozů.
Ani ten okruh, který ještě deset let nebude hotový, to moc nevylepší.
Za doby kočárů a povozů se všechny hlavní cesty stavěli a plánovali směr Vídeň a Budapešť. Za první republiky se sice plánovala dálnice Praha - Plzeň, Praha - Brno. Ale stěžejní měla být transversálka od Aše do Mukačeva, která schválně vynechávala Prahu i Brno.
Pragocentrismus vznikl až za vlády KSČ a jejich plánovaného hospodářství.
Že je ten Pragocentristický model špatně, tak to samozřejmě s Vámi souhlasím.
Taková transitní tranversála z Plzně, přes Tábor, Humpolec, Boskovice, Prostéjov, k Přerovu, zde bude i nadále chybět.
A to se může? Co na to EU. Pro některé země je taková forma státní podpory soukromých firem zakázána, obzvláště těch velkých. Loděnice určitě není malou firmou. Pro Německo to zřejmě neplatí. Nebo to být může a nám zde naší politici v několika případech lhali, když tvrdili, že to ze shora uvedených důvodů nejde.
Je to forma povolené podpory, víceméně státní půjčka se zárukou v podobě podílu na firmě.
Není to nic nezvyklého. Státní kasa se jen o něco více sichruje. V minulosti již několik případů bylo. Napadá mě například Lufthansy. Tam se státní podíl vrátil zpět do rukou původních majitelů tuším do jednoho roku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A Japoncům se rozšířily oči do evropských parametrů.
2 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jokabuši Kawasaki 😄