Tak jsem dělal podobnou analýzu s úplně jiným závěrem. Ono totiž hodně záleží, kolik toho člověk za rok najede. Pokud málo, tak celoroční mají právě naopak velký ekonomický smysl, protože zimní by mi při nájezdu cca 2tis.km za zimu tak, že bych je musel vyhazovat s téměř plným dezénem. Naopak vy celoroční sjíždím celý rok, takže než dokážou vyschnout a ztvrdnout, budou už přiměřené sjeté dost. Ale pořád s více než 5mm.
Jj chapu, ja jezdim celkem dost.
Ty budeš mít možná ve stáří také zuby ve sklenici, ale ve starobinci, kam tě dětičky umístí, protože tvůj byt přece potřebují vnoučata. Ale neboj, budou tě navštěvovat, a to pokaždé, když ti přijde důchod.
Jestli sis takhle deti vychoval tak je to Tvuj problem a jedine co k tomu jde napsat vic je, dobre ti tak.
Záleží kdo jak chce a potřebuje. Celoročky jsou pro mě osobně nevýhodné, protože stejně dřív nebo později se dostanu do situace, kdy potřebuji druhou sadu na přezouvání - typicky hloubka vzorku méně než 4mm, které jsou povinné v zimním období. Nemá smysl celoročky vyhodit a koupit novou sadu, když s nimi chci jezdit i v létě. Takže proč bych měl mít jedny celoročky nové na zimu a druhé ojeté na léto? To si radši koupím pořádné zimní a pořádné letní, ty kola mi zůstanou a prohodit kola není taková práce, aspoň je příležitost omrknout brzdy... Ale každému podle jeho chuti.
Jj chvili jsem nad celorockama uvazoval, ale dosel jsem ke stejnemu nazoru.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
No a co, meli se lip ucit. Jejich problem.