Proc mluvite o nahrazovani syra chemii? Ve clanku pisi jen o nahrazeni tvrdych syru jinymi, coz ja osobne vubec nevidim jako problem? A myslim, ze vam nikdo nebrani si dat svickovou? To, ze se velky dodavatel snazi redukovat hovezi, neznamena, ze se hovezi prestane prodavat nebo ze svickovou uz nikdy neudelaji.
Vaříte pane Kabíček ? Pokud ano, nemohl by jste takovou hloupost jaká je prezentována v tom článku vůbec akceptovat, natož podporovat. On je totiž mezi třeba parmazánem, nebo pecorinem a riccotou opravdu propastný rozdíl. Navíc, ta jmenovaná organizace nejsou kuchaři, jsou to chemici, producenti krmení , ne jídla.
V kantýnách pro masy by měla být uhlíková stopa sledována.
Tito lidé asi nebudou mít o této problematice ani povědomí, ale spíš ještě budou dělat naschvály, aby to sabotovali.
Proto je třeba alespoň část jejich chování dostat pod kontrolu.🤣
to je typicky bolševický postup, omezování osobních svobod a práva volby.
dohromady jsem měl v životě přes 40 spalovacích aut, většinou motory V6, pár V8, jeden V10 a dva V12, najel jsem na nich přes 4 mil. km ale nechápu proč bych měl jet 1000 km bez tankování i když u některých aut jsem měl 100 l nádrž. Taky nechápu tu poznámku chudinko, chudinka je možná ten co se snaží jezdit 1000 km bez tankování. I když jsem měl ty nej spalovací auta jaké jsou na trhu, tak už jen elektro a mám dvě. Že bych byl chudinka? podle vás určitě ano, protože dobíjím po 300 až 400 km. Myslím ale že ten problém s úsměvem přežiju.
zajímavé, vskutku zajímavé ...
řekněme, že je vám šedesát jako mě, papíry máte od 18, a hned od prvního dne jste se do toho opřel na plno, tak ty vaše 4 000 000 miliony kilometrů dělají 500 kilometrů každý den, při opravdu hodně svižné jízdě víc než osm hodin denně, při reálném průměru 40km/h víc než 12 hodin....
O pravdivosti vašich keců si dovoluji silně pochybovat .
Víte jaká je účinnost motoru vašeho auta?...kolik zbytečně spálíte energie a kolik CO2 a dalších škodlivin vyprodukujete?....asi nechcete být poslední generací, nebo se pletu?...pokud bych vám dal zaplatit reálnou cenu vaší jízdy včetně všech enviromentálních dopadů a kompenzaci za dopad na zdraví ostatních účastníků provozu, tak byste to tak růžově neviděl...víte co v autě dýcháte?...vaše argumenty jsou k smíchu, teda pokud se každý den nechystáte přejíždět Saharu 😄...jinak podle vašich názorů jste asi v moc elektromobilů poslední dobou neřídil (pokud vůbec)....nepřijde mi, že pokud někdo dodržuje rychlostní limity, že se musí hlídat, přijde mi to naprosto přirozené a ohleduplné k ostatním, zvlášť když vezete své blízké. Pozor na rychlost byste si měl dát i v tom diesslu. Když stejně v 21 zemích EU pojedete na dálnici povětšinou max 110 nebo 120 km/hod. A 130 km/hod není pro moderní elektromobily žádná výzva, je to běžná dálniční rychlost a stejně dnes při ní ujedete minimálně 300 - 400 km na nabití.
200 - 300 km na jedno nabití, takže při té rychlosti , co není problém, stojíte každé dvě hodiny na nabíječce, a to se vyplatí...
Víte, ono něco, co bez dotací a nařízení zhora nefunguje hóóóódně smrdí .
Obyvatelé nemohli spatřit srnu, neboť srnci v Americe nežijí. Tento druh se vyskytuje pouze v Evrpě a západní Asii. Samice jelenovitých žijících v Americe se v češtině nazývají laň. Opět příklad použití automatického překladače bez další lidské korektury. Angličtina podobné rozlišení "laň a srna" nemá, používá poze jedno slovo pro všechny druhy jelenovitých..
Díky, chtěl jsem napsat to samé. Ukazuje to úroveň novinařiny na Novinkách, bulvár, polopravdy , propaganda .
Pravidla určili námi volení zástupci. Tento názor zastává většina Evropa, která si přeje mít lepší životní prostředí a levné a dostupné energie.
EU dle přání jejich voličů podniká kroky pro realizaci těchto věcí.
Pokud s tím nesouhlasíte máte jedinou možnost Jít k volbám a volit takového zástupce který bude hájit vaše zájmy.
Demokraticky jsme se rozhodli a vydali jasnou cestou. Pokud by tak neučinili zaspali by jsme dobu a stali se nekonkurenceschopnými, jelikož ostatní země by nás předehnali.
Regule a pravidla jsou potřebné ať se Vám to líbí nebo ne.
Zelené jsem nevolil a nezním jejich program.
Uvidíme kdo z nás dvou bude mít pravdu. Zda GD zůstane tak jak byl všemi odsouhlasený, či zda dojde na Vaše slova a zmizí.
Já jsem též klidný, jelikož všechny směrnice a zákony potřebné pro onu transformaci byly jsou nebo budou schvalovat naši poslanci a zatím vše bez výjimky schválili.
Proto se budou postupně měnit elektroměry za průběžné měření ( už dávno jsem to měli mít), proto máme možnost spotu, proto máme možnost sdílení energií, proto se zjednodušují procesy pro větší FVE, proto se nyní schvaluji akumulace a flexibilita a mnohé další.
BTW. Zákon o zvýšení cen paliv o emisní povolenky je již schválený. Naše vláda však oznámila že výši zvednutí částky oznámí až po volbách . Tedy od roku 2027 se budou klasické paliva zdražovat.
Jak vidíte vše co kritizujete a co si myslíte, že že zmizí se stává realitou
Přeji nádherný slunečný den
Cituji, Evropa chce lepší životní prostředí a levné a dostupné energie ... a pak to celé popřete. Od schválení GD stouply ceny energií o více než sto procent. Takže ty vaše hesla jsou jen prázdné žvásty. Orwell to nazval doublethinkem , současná podpora dvou naproso protichůdných názorů. Udělejte si v hlavě pořádek. Sbohem .
Emisní povolenky jsou nástroj pro to, aby firmy investovali do modernizace.
Mají dvě možnosti udělají to a splní normy a mohou podnikat, či to neudělají a časem nebudou schopni konkurovat a zaniknou a nahradí je ti kteří tak činili.
Ano zaplatí to koncový spotřebitel v cenách.
Nemám problém s emisními pokutami a normami které jsou určené.
Kdyby podobné pokuty neměli automobilky firmy by neinvestovali a stále by jezdili kouřící vozy které nesplňují ani normu Euro 0. U průmyslu je to stejné.
Každá firma by měla hledět na udržitelnost svého podnikání a investovat do rozvoje a inovací firmy. Ne jenom vytvářet zisk, který si rozdělí.
Já hledím nejenom na přítomnost ale i budoucnost a bedlivě sleduji novinky které zákonodárci v rámci energetiky schvalují.
Řeknu Vám to takto. Všechny budovy budou muset projít rekonstrukcí, aby splnili novodobé standarty a byly energeticky úsporné. Jak byty tak i soukromé domy.
Je nyní mnohem vhodnější investovat do této modernizace postupně již nyní než vše odkládat a poté zaplatit mnohem více.
Já jsem realista. Vy nechcete přijmou fakta . GD je pevně daný a nezmění se. Transformace energetiky je jen začátek. Procitnutí bude tvrdé, nikoliv však pro mě který je s budoucím cílem EU zcela spokojený a nadšený
Přeji také krásný den
Vy nejste realista, soudruh Lenin měl pro podobné označení "užiteční id--ti"
Víte, to je typické pro komunisty, my soudruzi budeme určovat, co je pro ty druhé dobré ... a současní bolševici v EU dělají přesně to samé. Jen vy to ještě nevidíte.
Program strany Zelených do parlamentních voleb : Pokud budou výrobci ekonomicky rentabilní a jejich výroba bude v rozporu s enviromentální politikou Zelených , budou zatěžováni dodatečným zd\něním, až bude jejich výroba nerentabilní ...
Takhle uvažují jen ..... doplňte si ho nejsprostší slovo co znáte.
Dám vám jen pro zamyšlení , kdo určí tu míru , ty pravidla ? A jsou ti určovači opravdu svatí ? Neúplatní , rovní a spravedliví ? Historie ukazuje, že ne. Vždy to skončí v krvi.
GD je jeko čert v kostele, jen zasmrdí a zmizí. Já jsem klidný.
Dotace pro Oze se platí z emisních povolenek.
Podívejte se na například na seznam cz sekce zboží zadejte si tam jednotlivé komponenty a uvidíte že cena jsou takové či dokonce levnější.
FVE lze mít za velmi rozumné peníze a to i bez dotací. Samozřejmě kdo chce může je využít.
Podívejte se na výstavbu jaderných elektráren v EU či USA. Žádná nová JE se nepostavila za předem stanovený rozpočet a v řádném termínu. Náklady byly trojnásobné a někdy i vyšší.
K tomu si vezměte náklady na palivo, zaměstnance kde jich potřebujete stovky až tisíce kterým neustále stoupají mzdy a tím se zvyšují náklady.
JE jsou efektivní a účinné ale nové se neoplatí vystavět a naopak cenu elektřiny budou prodražovat.
Proč se nestaví malé modulární reaktory? Jednoduše proto, že nedávají ekonomický smysl.
tady máte rozbor jednotlivých elektráren po ekonomické stránce včetně toho co je potřeba udělat pro levnou a dostupnou OZE:
EU chce společnou Evropskou energetickou síť a ta se vybuduje. Je to správná cesta a správný směr
A kdepak se berou emisní povolenky ? Zelená daň na výrobce čehokoliv, na co zelení hlupáci ukážou prstem . Brzo i u vás doma ! Jinak ekonomika funguje tak, že buď se na to ten výtobce vykašle, a zastaví výrobu - nebo jí, včetně zaměstnanosti převede jinam, a nebo, rozloží tu daň do ceny produktu, a vy to pak zaplatíte . A to se vyplatí !!!
Malé jaderné zdroje už mnoho let existují, pro lokální využití třeba ve Švédsku, ale mnohem více - jaderné ledoborce, ponorky, letadlové lodě ... 3-5 kg paliva na 30 let, personál pár lidí... takže PROBLÉM bude asi někde jinde, byrokratické překážky se to jmenuje, a pevně věřím, že je silně podporovaný ze strany producentů FVE, třeba Číny, a taky plynová lobby z Ruska , jejich podpora německých zelených je dobře známá.
A k tomu personálu, kolik je asi potřeba servisních techniků na obsluhu tisíců lokálních zdrojů, sítě, revizních techniků ... oproti jednomu stabilnímu zdroji.
Ten váš zázrak sežral jen na dotacích od roku 2000 šestset miliard korun, a když jede na plný výkon, kreje 5 - 6 % aktuální spotřeby .... potlesk pro přítomné b..y .
Jo a ten odkaz na aktivistický web si nabouchejte do trenek .
A to závěrečné heslo si vrazte tamtéž.
Přeji krásný den, a sněte dál. Procitnutí bude tvrdé.
Dočkáte se. Za 30 let, až se postaví bloky v Dukovanech budete platit stejný poplatek, ale budete jím dotovat dražší energii z jádra.
Dotace byly v době, kdy FTV byla nová technologie. Připustím, že pod vedením ODS se zneužily pro solární barony. Nyní ale už není dotací potřeba, protože je to levnější technologie a naopak výstavba a výroba elektřiny z jádra je dražší a je opodstatněná pouze pokud potřebujete velký stabilní zdroj.
Velký a stabilní zdroj ? Třeba na pokrytí výpadků OZE ?
Blahopřeji, máte titul "hovadina dne" , a to už před polednem .
V tom máte právě ten problém .Vybudování jaderné elektrárny není v dnešní době ekonomicky výhodné. Též jsou následně vysoké náklady na provoz ( od paliva přes zaměstnance apod). OZE je naopak levná rychle postavená a zprovoznění a jsme přesvědčený že levná i bez dotací.
Jeden FVE panel stojí kolem 1500Kč. Nyní budu objednávat 34panelů ( rozšiřuju na 30kwp ze současných 15Kwp) Panely mě vyjdou kolem 50tis s DPH. + Kabeláž práce. Střídač mám již na počátku koupený silnější a tedy není třeba již kupovat další. Střídač máte kolem 50tis, Baterie jsou dnes již také levné CCa 12kwh za 80tis.
Kdo chce dnes FVE tak se mu to vyplatí jelikož ceny jsou velmi nízko.
To vše máte ceny bez dotací
Když je to tak levné a bez dotací, tak proč se na to všichni skládáme dodatečnou daní - poplatkem za OZE ? Jedna velká lež, i v těch vašich cenách bez dotací jsou skryté, od pobídek Čínské vlády, po provoz sítě.
Celý ten váš blábol nemá apsolutně žádný ekonomický podklad, vyrobená kilowata v JETE je desetkrát levnější, než tý blbosti na vaší střeše. A je pořád, stálá a bude tady i za 50 let.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
už jsi dnes poděkoval za lásku Velkému bratrovi ?