Je trochu rozdíl mezi hokejem kde máme x titulů a motorkami kde nemáme nic. To je jak srovnávat Kellnerovou s Krejčíkovou.
Dotuje se všechno možné, napříč všemi sporty a i proto je rozpočet MŠMT druhý nejvyšší. Ale chápu, že hokej jako sport stádní a populární u zvedačů půlitrů asi má přednost. Jak kdysi řekl prezident Novotný: Do socialismu přeci nepojedeme na motorce..
Nevím jestli zástupce církve co ideologicky otročila obyvatele Evropy tolik staletí by měl určovat moderní trendy vzdělávání. Na druhou stranu cpát vzdělání někomu kdo o nej nestojí a ještě komplikuje ostatním nemá smysl. A pohlaví jsou dvě. Má to koule ? Je to muž. Má to vaginu ? Je to žena. Ostatní jsou nesmysly.
Je to až trapně jednoduché. Nemocnice místo F35 a naši důchodci místo Ukrajinců. Ano jsou to zkratky, ale už bychom jednom měli myslet i na sebe. Za komunistu jsem posílali peníze do Ruska a různým tehdy “spřáteleným” zemím jako Uganda (Idy Amin) a Nikaragua. Teď zas UK. Divíme proč má Švýcarsko peníze. Protože myslelo především na sebe a nesralo se do ostatních.
Už slyším vševědoucího mluvčího ŘSD pana Rýdla jak na to odpovídá. Je to drahé, je to nebezpečné, je to proti předpisům, nejsou lidi. Když se nechce, je to horší než když se nemůže. Když to stojí takové peníze, tak by bylo podezřelé to mít hotové třeba za měsíc. To by se v tom mohl někdo štourat.. Takhle stavaři začnou hned řvát a co byste chtěli je to rok "práce".. Že tam jsou lidi jen pár hodin a pár dnů se jaksi neříká. A kdyby něco tak máme univerzální zaklínadlo: Technologická přestávka 🙂 Kdysi nějaký pan ministr Bárta pohrozil, že pokud se nebude stavěr rychle a za srovnatelné ceny jako v zahraničí tak se nebude stavět vůbec.. Tak ho tahle stavařská lobby úplně politicky odstřelila. On totiž díky svému šmírování všech věděl jak to v téhle branži chodí a jak moc má tenhle rybníček kalnou vodu. Ale kapři si vodu nevypustí.
Tradiční výrobce velmi slušných obráběcích strojů. Měl jsem ty stroje rad. Poctivá litina a přímé odměřovaní. Teď kazdej kupuje svařovaný sračky s nepřímým odmerovanim typu Hass.. Bohužel neschopné vedení (dlouhodobě) a ceny materiálu a energií je položili. Klasicky případ kam se firma dostane, když se tam střídají putovní (rozuměj krizový) manažeři bez vztahu ke značce, lidem, regionu..
Ano je to spolehlivé a žere to kolem 5 L. Tím výhody končí. Je to nepohodlné,vevnitř pro posádku stísněné a hlučné. Od kol i motoru. Respektive od převodovky její tzv. mixér efekt. To dělají všechny Toyoty s tímto typem převodovky. Od Yarise až po Land Curiser a Sienu. Sešlápnete plyn a motor konstantně řve dokud neuberete neboVás to nepřestane bavit. Při klidné jízdě je to OK. Na klidné jízdy v rámci kraje OK. Jako dálniční křižník na služebky to není no. Ale své zákazníky si najde. Není to špatný auto pokud od toho nečekáte to co to není. Není to sporťák a není to pro cesťáky.
Splnil na 85% ?? Takže nesplnil. A ještě dostane bonus. To jako někde takhle funguje ? Nejsou doktoři podávají hromadné výpovědi (Pce), nejsou léky a to ani základní jako inzulin, antibiotika, betahistin.. A pan Kabátek dostane odměnu 1,8 mil. asi na nový kabátek.. Jako aby mě řekli, že inzulin má dlouhodobý výpadek ať jedu do soudedniho města 20km tam že ještě možná mají, to nebylo ani po válce.. Vlastně my ve válce jsme. Chtělo by to dát Kabátek do čistírny…
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pomáhat a chránit. Honily nějakýho blbečka s uřvaným vejfukem a křídlem.. Když to neumí ovládat nemají se do takových akci pouštět.