Tak pokud jsou taci hlupaci jako vy, kteri nevi a jeste rikaji o jinych ze placaji nesmysly, tak at si to koupi tady v CR. Tento diesel stoji 49500€, kdy u prodejce jeste lze dosahnout nizsi ceny.
Zakladni model X3, tzn. nejlevnejsi cena u prodejce v CR je 1,48mil. Kc
V Nemecku je nejnizsi cena 1,06mil Kc. Ale s hlupaky vaseho formatu se ja nemusim dohadovat. Staci vedet a nezit v bludu.
I u X1 je porizovaci cena o 200-250t Kc nize. U Q rady Audi se jedna rovnez o statisice. Ostatni modely jsem ani nekonfrontoval, protoze me nezajimaji, ale cekal bych totez.
A není to o tom, že to tam koupím bez daně, kterou tady ještě budu muset zaplatit? Je to reimport, daň budu musez platit u nás, kde to přihlásím.
Přestaňte laskavě lhát! Proč jsou Vaše příspěvky stále na prvních místech, přestože s nimi většina lidí nesouhlasí?
Lidé nejsou tak hloupí, jak si myslíte. Ukrajinci pro českou ekonomiku žádným přínosem dlouhodobě nejsou a ani nemůžou být, bez ohledu na hodnotu demagogického srovnání, o kolik víc přinesli na daních, než kolik vybrali na dávkách.
UKRAJINCI KONZERVUJÍ NÍZKOU ÚROVEŇ ČESKÝCH PLATŮ. Diky tomu české platy téměř nerostou. A rovněž stagnuje produktivita práce. A je úplně jedno, jak “podřadné, o které Češi nemají zájem” pozice zastávají! Každý zaměstnavatel, který na pozici XY vezme pracovníka, kterému stačí výrazně méně, získá páku na to, aby nemusel přidávat i řadě dalších pozic. Špatně placené pozice tak nezanikají a špatně placené firmy nekrachují, nebo se neučí aspoň lépe podnikat. Českým zaměstnancům platy nerostou, protože je dolů tlačí laciní Ukrajinci. Kteří tímto konzervují a i nadále budou konzervovat nízkou hladinu českých mezd oproti těm západním.
Ukrajinci za to, že Vy máte mizerný plat, fakt nemůžou 🙂
Více méně by mě udivilo, že by si s tím demokratismus dovedl poradit.Může to svést na komunisty nebo pana Babiše, to by tak bylo podobné tomuto režimu. Ale jinak není schopen ani ochoten něco udělat a slušným lidem pomoci, asi proč ?
A on s tím pan Babiš něco dělal? Ten problém je tu dlouho a ani jeho vláda neměla tendenci něco řešit.
Kdyby jste trochu četl článek, tak se dočtete že Babiš po nátlaku ,,expertů” byl donucen změnit firmu, bylo jasně dané dopředu kdo si na tom vydělá… bohužel pro vás to tentokrát nemáte jak hodit na Babiše 🤦♂️🤣
Jste si tak jistý? Když se podíváte hned na úvod, tak tam firma Aterra v rámci forenzního auditu bilancuje zjištěné prohřešky a nejvážněji hodnotí přečerpání služeb IT poradenství a zakázky bez VŘ u smluv z roku 2020, takže v době vlády Babiše.
Bohužel je to jen o inteligenci lidí. Ten "rychlej" pruh má jasně daný omezení pro vozidla s maximální šířkou 2,2 metru, jenže na to lidi kašlou a o předjetí se snaží dodávky i SUV. Kolikrát jsem tam už viděl i klasickej osobák, kterej ovšem řídil člověk bez odhadu a místo toho, aby zajel do pravýho a nechal jet ostatní, když se teda bojí, že se nevejde, tak ten pruh blokuje po celé délce zúžení.
Jednou jsem tam viděl předjíždět kamion polským zájezdovým autobusem plným lidí. To už si klepal na čelo i ten kamioňák. Jel jsem za nima, bylo to fakt jen na centimetry.
Nicméně u nás se popisují dopravní nehody obvykle pouze dvěma verzemi:
Přesně! Jak se jedná o BMW, musí to být zmíněno nejlépe v názvu článku, i kdyby se mělo jednat o čtvrt století staré auto. Ale jak bourá majitel jiné značky, je to vždy jen řidič osobního vozidla....:)
Tam jsou ty topoly nebezpečné, jsou tam 2 zatáčky, co dost vynáší a jestli byla trošku vyšší rychlost a zmrzlá silnice, tak je to hned.
Ano, máte pravdu, je to tam nebezpečné a ty topoly jsou fakt blízko silnice a ještě v zatáčce. Podle toho co jsem četl, to bylo namrzlý. I když tam občas jezdím, zrovna tam bych ledovku asi taky nečekal. Ovšem podle reakcí jsou nejspíš mezi námi tací, co zcela určitě jezdí jen podle předpisů, všechno předvídají a asi nikdy neudělali nic špatně.....
nevím odkud máte pocit, že něco papouškuju? Asi potrefená husa? Poplatky za platbu kartou jsou jedna věc, paušální poplatky a nutnost vybudovat infrastrukturu na příjem platebních karet druhá. Procenta platí obchodníci z celé tržby !!! což není zisk, takže logicky zvednou ceny více. 5 % už tady v diskusích konkrétní obchodník zmínil, že k tomu takto přistoupil a já si myslím, že to je ta nejnižší úroveň. Rozdíl cenový vidím ve 2 stejně kvalitních hospodách u nás kousek od sebe - jedna bere karty, polední menu je min. od 150- 160 Kč. Druhá bere jen cash a začínají na cca 135 Kč. Tak jestli umíte spočítat, tak si to spočítejte. Já si klidně budu dále platit hotovostí a méně, vy si plaťte kartou a více - když zahájí tedy obchodníci a lidi, kteří se nechtějí stát otroky bank a platebních společností "protiofenzivu" a budou žádat změnu legislativy, aby poplatky platili ti, kdo chtějí platit kartou, tak aspoň víme, že jste s tím OK 🙂
Ano, papouškejete a dohadujete si věci. Někde tu v diskuzi (1!) konkrétní zmínil 5% a proto je to pravda? Vy to máte nějak podloženo, že je to nejnižší úroveň? Nebo že je to vůbec pravda? A uplně jste se dostal s tím srovnáváním cen v restauracích 🙂 Já počítat umím ale rozhodně nedokážu spočítat, v čem je rozdíl ve "stejně kvalitních restauracích". Vy asi ano. Asi znáte fixní náklady, variabilní anebo mzdové těch restuarací, že si to dokážete odvodit z cen jídla. Já opravdu ne. A když jsme u toho, to že neberou karty a berou hotovost v restuaraci taky může znamenat, že z toho neodvádí tržby, platí lidi na černo a stejně tak můžou nakupovat suroviny, třeba i pivo. A to za mě správně není. Ale to vy si jistě umíte spočítat. Zbytečná diskuze. Přeji Vám pěkný zbytek dne a začátek týdne.
překlep.
... a proč by měla strhávat poplatek vám za platbu kartou? protože vy tuto pohodlnost, na kterou banky lákají zákazníky chcete využívat. Pro obchodníka to znamená jen náklady a starosti navíc. Je to pěkně vychca..á hra z jejich strany - vytvářet tlak na obchodníky, aby akceptovali karty a museli za to platit. V obchodních podmínkách dokonce mají, že obchodník právě NESMÍ zvýšit cenu o jejich poplatky zákazníkům!!! Takže jediné řešení je to, co tu už napsal někdo, kdo obchod má - zdražil o 5% plošně a všem. Musíte si uvědomit, že poplatky platí obchodníci z tržby, ne ze zisku, takže těch 5 % je ještě takové minimum. Jestli si tedy myslíte, že nikdo neřeší neustále zdražování, tak to jste pacient. Hurááá - plaťme všichni všude kartami, budeme to mít všude o 5-10 % dražší - nevadí !!!
Kdybyste aspoň věděl, o čem píšete a nepapouškoval to, co tu někdo někdy napsal. Poplatky za platbu kartou se dají dohledat a dělají cca 2% v mixu, jsou to regulované platby. O platbě za správu bankovních systémů atd. se nemá cenu bavit, to už souvisí s elektronickým bankovnictvím a ne s konkrétní platbou kartou. Takže tady nemelte nesmysly o 5-10%, co jste si někde vycucal z prstu. Zpět k tomu co jsem psal, jsem pro to, aby byla možnost výběru. A pokud mi dá banka na výběr mezi hotovostí a platbou kartou ve výši 2% z celkové sumy, klidně ty 2% zaplatím. Vy si klidně plaťte hotovostí a budeme spokojení oba dva.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Číslo o bjemu kufru obravdu nenadchne. Ale ruku na srdce, kdy naposledy jste viděl A6 avant s narvaným kufrem po střechu, já snad nikdy.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Asi nikdy 🙂 ale asi jsem to ani nikdy blíže nezkoumal:) Ty hodnoty mě zaujaly, to auto se mi líbí ale právě protože sem tam potřebuju i něco převést nebo nacpat kufr věcma na dovolenou, tak se mi ten objem zdá na velikost auta dost málo. I tedy ta nádrž.