Ale oni to ani v Číně tak levně nevyrobí. Jen dotují a podsekávají cenu, aby se zbavili konkurence. Když na to přistoupíme, budou to pak oni, kdo bude určovat ceny a prodělávat už nebudou. Účelem není nám pomáhat a dodávat levně, ale škodit a připravit si podmínky. Mnozí tu nadávají, že jsme montovna, ale tímhle chováním si sami ničíme české firmy, které dávají Čechům práci.
Nemáte pravdu, respektive vaše pravda je jen částečná. Ano, čínská vláda dotuje například poštovné na doručení do Evropy, nicméně náklady na výrobu jsou v číně prostě úplně jinde než tady. Kdo chce být konkurenceschopný a nevyrábí něco velmi specifického, tak vyrábí v Číně. A tyto firmy s Temu vůbec problém nemají. S Temu má problém ten, co si to to zboží za pár šupů koupil a tady prodal z dvacetinásobnou marží, přičemž šlo o stejné zboží, které prodává nyní Temu. Takto levné věci šly koupit v pohodě i dříve i bez Temu, akorát to nezvládl běžný jednoduchý člověk, protože Aliexpress pro něj byl příliš komplikovaný.
A chtěli by tedy Češi mít plat čínského dělníka a nesmyslně dotovat ceny vstříc vyššímu zadlužení? To by bylo řevu českých “vlastenců”! Přitom by to bylo jen pro Vaše dobro, abyste si ty šunty levněji nakoupil.
Cesi by meli delat za adekvatni plat neco co neumi dvacetkrat levneji vyrobit v Cine vcetne prepravy sem.
Ano, i hlupák si spočítá, kolik je jedna plus jedna. Sada nářadí o 200 ks prostě nelze vyrobit za 269 Kč, či šaty za 29 Kč a ještě to za tu cenu dovézt do ČR (byť chápu, že do kontejneru se toho vejde hromada).
Každý, kdo umí počítat, tak mu vyjde, že to je jistě Čínou podporovaný překupník, ať už s účelem špionáže, získávání dat či pouze k likvidaci konkurence.
Je zajímavé, že jindy tvrdíte, jak je nutné podporovat ČR, neposílat něco jinam, ale pak se zastáváte tohoto čínského překupníka. Aneb vlastenec, jen když se mi to hodí a peněženka zůstane plná.
Divil byste se, jak levne lze v Cine ledacos vyrobit. Prave ti preprodavaci co na tom dosud ryzovali ted remcaji nejvic.
Ne, těm činským pohadkám skutečně nevěřím. Ale jestli si chcete nechat zlikvidovat poslední zbytky evropského trhu a výroby a jako bonus o sobě ještě nehchat sbírat data, tak budiž.
Na Temu neremca ani tak evropsky trh jako ti, co predtim totozne zbozi koupili sami v cine a zde ho prodavali z dvacetinasobnou prirazkou. Ted ma holt kazdy moznost si to ciske zbozi koupit bez prostrednika a s realnou marzi.
Kvalita zboží na TEMU odpovídá ceně. Chápu, že TEMU vadí obchodníkům, kteří z Činy kupovali totožné zboží jako prodává TEMU a prodávali ho zde s dvacetinásobnou marží (typicky jakýkoliv obchod s pouzdry na telefonu). Zatímco dříve si to z té Číny napřímo objednalo jen pár lidí přes ebay nebo aliexpress, díky Temu je to teď dostupné každému a přeprodávači holt utřou nos.
Ale jděte. Hlavně mzdová hladina přerostla rentabilitu prodeje. Tak dlouho odbory tlačily na pilu, až se stalo to, co se muselo stát. Nejprve se snažily firmy přesunout výrobu do Číny, tam jim zkopírovali patenty ukradli nápady a to jen a pouze proto, aby měli montážníci vysoké mzdy dle diktátu odborů. Levičáské manýry, že když se daří firmě prodejně a má zisky, tak z toho musí profitovat zaměstnanec, se ukázaly jako zcestné. Blahobyt dělnické třídy poledních dvaceti let byl na dluh. Nyní přišel hospodský, sečetl účet a chce zaplatit. Fabriky není kam přesunout, odborář Povšík v Škodě MB je jedním ze strůjců krachu a přesunu Škodovky dále na Slovensko a chystané Bulharsko. Místo do vývoje, budoucnosti, cpaly firmy prachy do zaměstnanců. Dnešní stav je toho výsledkem. GD samozřejmě také, nesmysly vyvíjené ke splnění eura7 něco stály, ale základem jsou vysoké mzdové náklady. U VW také dieselgate, to si potopili Němci samotní.
Pricin je samozrejme vice, ale zakladem je “pokuta” za kazde vyrobene nademisni auto, co je kazde normalni neelektricke. Prave diky tomu se uz nevyrabi mala auta.
Stačilo by přiznat, že je panika kvůli tomu, že se jen rozbil stroj na peníze, a ne začít šířit, že tam nastala dopravní apokalypsa. 🤣
Přitom peníze vybrané radarem mohly být dávno využity na úpravu daného místa...🙈
Ona tam úprava není ani nějak zásadně potřeba, to místo není vybráno pro svou nebezpečnost, ale proto, že je to široká a zcela rovná dvouproudová komunikace s rozhledem široko daleko, kde není sebemenší důvod jet 50. Je to typický radar, jehož účelem je kasírovat a nikoliv zvyšovat bezpečnost.
Tandem Babiš + Zeman byla naše neuvěřitelná historická minela.
Zeman i Babiš jsou naštěstí ze hry. Jen musíme v parlamentních volbách zabránit tomu, aby se Babiš dostal k moci, což snad nebude problém s ohledem, co předváděl ve vládách v minulosti...🤣
No ja porad vnimam ze i duo Zeman a Babis bylo o dva rady lepsi nez ti dva gratulanti ze slovenska.
Tak kdyby jim pojišťovna vyplatila pojistné plnění, tak by to rozhodně protiprávní nebylo. Ale záleží to pouze a jenom na dobré vůli pojišťovny. S tou druhou částí souhlasím.
To si tedy pište, že bylo. Pojiťovna je většinou akciová společnost a ta si fakt nemůže dělat co chce. Každý neoprávněný výdaj je postižitelný. Samozřejmě by to zaplatit mohli, ale ve formě daru, který by dobře zdůvodnili jako PR. Ale vyplatit to jako plnění prostě nemohou.
Že jim ten dům vůbec pojistili. Když při povodni 1997 byla voda na zahradě, určitě se dům nachází v zátopovém pásmu. Domy v záplavovém území bývají nepojistitelné.
Pojistit lze až na naprosté výjimky skoro každý dům, dokonce i ty ve 3. záplavové zóně, jen je to třeba i několikanásobně draží. Cena pojistného prostě odráží míru rizika.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak co čekat od strany, jejíž předseda svého času prohlašoval, že "Dluhy se neplatí!"