Tak zrovna poklesem ceny nového vozu bych se být autorem článku neoháněl, protože ten je v posledních letech minimální. Koupil jsem v roce 2020 roční octavii za 310.000 Kč a dnes bych ji prodal za stejnou cenu.
Pro normálního zaměstnance (který si nemůže odečíst DPH a snížit základ daně) je operák ekonomický nesmysl. Potom je lepší koupit si nové auto s 5-ti letou zárukou a po 4,5 letech ho vyměnit zase za nové = náklady na opravy nulové, jen běžný servis (olej, svíčky, destičky) a pojistka. Pokud bude stát nové auto 500.000 Kč a po 4,5 letech ho prodám za 300.000 Kč, tak jsem v tom včetně servisu a pojištění za 5.500 Kč/měsíčně, což je polovina operáku.
"Zohledněny byly faktory jako doprava, energie, hnojiva, zalévání a kompostování."
Pochopil jsem to správně? Autor se nás snaží přesvědčit, že:
1) ruční lidská práce zanechává větší uhlíkovou stopu než traktory
2) sluníčko je dražší než elektřina na vytápění skleníků
3) kompost je horší oproti průmyslovým hnojivům
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
V práci testujeme baterie do elektroaut až do teplotní exploze (thermal runaway), je to pořádný mazec, ale k výbuchu který by takto zdemoloval dům určitě nedojde. Možná došlo k následné explozi tlakové nádoby, která se přehřála při požáru v uzavřené místnosti.