Šel jsem to s kámošem v roce 2016 obráceně = z Ventu pod lanovkou až na vrchol Wildes Mannle, pak na Breslauer Hütte a zpět dolů jsme si ke konci pomohli lanovkou. Našli jsme túru v jednom průvodci, jmenovala se "Nejjednodušší třítisícovka", převýšení je jenom cca 1.200 m. Výborný výlet, doporučuji všem.
Tak zrovna poklesem ceny nového vozu bych se být autorem článku neoháněl, protože ten je v posledních letech minimální. Koupil jsem v roce 2020 roční octavii za 310.000 Kč a dnes bych ji prodal za stejnou cenu.
Pro normálního zaměstnance (který si nemůže odečíst DPH a snížit základ daně) je operák ekonomický nesmysl. Potom je lepší koupit si nové auto s 5-ti letou zárukou a po 4,5 letech ho vyměnit zase za nové = náklady na opravy nulové, jen běžný servis (olej, svíčky, destičky) a pojistka. Pokud bude stát nové auto 500.000 Kč a po 4,5 letech ho prodám za 300.000 Kč, tak jsem v tom včetně servisu a pojištění za 5.500 Kč/měsíčně, což je polovina operáku.
"Zohledněny byly faktory jako doprava, energie, hnojiva, zalévání a kompostování."
Pochopil jsem to správně? Autor se nás snaží přesvědčit, že:
1) ruční lidská práce zanechává větší uhlíkovou stopu než traktory
2) sluníčko je dražší než elektřina na vytápění skleníků
3) kompost je horší oproti průmyslovým hnojivům
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Přechod mezi spalovákem a elektromobilem je hybrid, ten mezikrok prostě nejde přeskočit.