Tak nejhorší z nových elektromobilů co se prodávají v ČR.
Světe div se úřednici vybrali právě ten.
Má to jen 1fázové AC nabíjení na DC se to asi nabíjet nebude.
Takže ani přes noc to nenabijí do plna aby přes den s tím mohli někam v Praze dojet.
Bylo to ale nejlevnější?!
Má to DC nabíjení až 150 kW (za 45 minut na 85%).
Joggera v LPG mám 2,5 roku a za 60 tis. km co jsem najel tak žádná porucha (byla jen svolávací akce na výměnu nějakého ventilu v systému LPG, ale to vyměnili za cca 1 hodinu na počkání). Otec má Sandero 8 let a za 120 tis. km žádná porucha.
Docela by mě zajímalo co se jí na autě kazí.
Mám 10 let starýho Dokkera s nájezdem přes 200.000 km a jedna závada stíhá druhou. Celé léto byl v servisu kvůli nefunkčnímu posilovači řízení. Naposledy mi přestala za jízdy v noci svítit přední světla při přepnutí z dálkových na tlumené - to byl docela adrenalin 🙂.
Dobrý den,
cez Elektřina – na 1 rok. Ceník 15.11.2024
sazba D27 pro ev auta
VT 6 149,51 cena celkem
NT 3 941,84 cena celkem tedy včetně distribuce a dph.
Ještě musíte připočítat poplatek pro solární barony 598,95 Kč s DPH za MWh (řádek 30). Navíc tam jsou měsíční poplatky, které vás vyjdou na cca 5.000,-Kč/rok - ty ale zaplatíte stejně bez ohledu na spotřebu. Výsledná cena na faktuře tak bude okolo 7 Kč za 1 kWh.
Mel jsem Opel Combo, coz povazuju za to samy. Rok vyroby 2017, predvadecka, kupoval jsem 2019 za 480 s 20k najeto.
Hluk je samozrejme subjektivni zalezitost, ale z principu je zakonite nemaly - je to naftova skrin s minimem komfortnich prvku a odhlucneni.
Ještě Toyota Proace City je úplně stejné auto.
Problém není v elektromobilech, ale v tom že je Čína chrlí výrazně levněji. To zabíjí investice i vyhlídky na budoucí prodeje evropských automobilek. A cla nic neřeší. Čína je zavede na oplátku také a evropské automobilky už neprodají v Číně ani spalováky. A pak postaví Číňané v Evropě pobočky (montovny) svých automobilek a cla tím obejdou.
Jediná šance jak můžou evropské automobilky uspět, je být konkurenceschopní. Elektromobily jsou budoucnost, spalováky minulost. To už nikdo nezastaví.
To máte pravdu, že Elektromobil je budoucnost, ale ten přechod bude trvat cca 20-30 let. Postupně se musí vybudovat infrastruktura, zatím tady v podstatě nic není = v ČR bude potřeba nabíjet více než 6.000.000 vozidel.
Ta realita je ale zkreslená. Na začátku války se chtělo bránit 90% Ukrajinců. Teď je to již jen 75% Ukrajinců. Vláda tedy musí pokračovat. V okamžiku, kdy se podpora obrany dostane pod 50%, vláda bude muset konat podle přání většiny, tedy kapitulovat a vzdát se rusku. V tom okamžiku rusko obsadí celou zemi, začnou represe, budou vyvražděny miliony lidí, mnoho násbobně víc, než kolik padlo ve válce, rusko se bude chtít krvavě pomstít. Putin to řekl jasně, nejsou žádní Ukrajinci. Proruská redaktorka to jistě dobře ví, ale napsat to nechce, cílem článku je podkopat morálku obránců i těch, co jim pomáhají.
Čečenců byl milion, po podrobení Čečenska rusáci vyvraždili 300 tis. Čečenců, tedy třetinu národa. Na ukrjině by to bylo 12 milionů lidí. To je ta alternativa k válce.
To, že se chce bránit 75% Ukrajinců neznamená, že těch 75% je ochotno umřít ve válce.
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Na to, abych jezdil za 7 litrů nemusím kupovat těžký hybrid za zbytečné peníze.
Jestli tu jde o ekologii, o tom by se dalo dlouho diskutovat. O praktičnosti jak by smet. Ale nechal bych to na volbě zákazníka. Diktát z pozice moci nikdy nefunguje, to si ještě pamatujeme.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ta spotřeba je fakt šílená. Pokud to není Plug-in-hybrid s dojezdem alespoň 50 km čistě na baterii, tak bych do toho také nešel.