Opět špatně.Školy by měly být ve financování nezávislé na obcích, městech. Prostě nezávislé. Stejně jako soudy. Pak se nestane, že kdejaký pantáta či panímáma ze zastupitelstva hovoří do toho, jaké známky má mít jejich Pepíček. Už nyní je to špatně. A když půjde o další peníze, tak to asi bude ještě horší.
Dobrý den, asi jsem staromilská, ale mně se více líbí melodie písně Rozvíjej se poupátko. Byla krystalicky čistá a snadno zapamatovatelná. Její varianta je poplatná době, ale nikdo si píseň nezapamatuje a nezazpívá. Film jsem neviděla, takže nemohu posuzovat. Ale již nyní vím, že animáci v ukázkách mi přišli citově ploší. R. Kulhavá
Je trapné, když premiér dělá tzv. kontrolní nákup. A ještě trapnější, když nedodá výsledky své práce a nezveřejní, proč jsou rozdíly v cenách a gramáži balení v různých zemích EU. Také nikdy nezveřejnil, co pro zamezení rozdílů cen udělal. Lidé tu potřebují žít, bydlet, jíst a pracovat. Pane premiére, proč nepracujete pro lidi této země a pro svou vlast? R. Kulhavá
Dobrý den, já tu nevidím rozdíl mezi gymnáziem a lyceem. Pouze v názvu. To si děláte srandu? Nebylo by namístě, pane premiére, potažmo pane Beku, posílit učňovské vzdělávání, ať máme řemeslníky? Řemeslo má zlaté dno, ale nečiníte nic proto, aby bylo pro mládež atraktivní se vyučit v nějakém oboru. Místo toho valíme středoškoláky, kteří nic neumí. Takže jsou na úřadech práce. Viz. letošní bilance. R. Kulhavá
Pravidelná domácí příprava je fajn. Rodiče dostávají zpětnou vazbu, jak učivo dítě chápe. Dostává šanci i dítěti pomoci.
Setkala jsem se s dobrovolnými domácími úkoly u svého potomka. Dítě vůbec nic nedělalo a my, rodiče, jsme neměli páky jej v pubertě k něčemu donutit. Vždyť je to přece dobrovolné! Ztratili jsme i kontrolu nad tím, co potomek chápe a nechápe, v čem mu máme pomoci a dovysvětlit. Výsledek této dobrovolnosti úkolů je u průměrných a podprůměrných dětí tristní. Ne každé dítě má vnitřní motivaci. I dospělý člověk potřebuje kontrolu a pravidla. Málokdo pracuje, když nemusí, že?
Teď mě budou křižovat zastánci ,, bezúkolového" vzdělávání, vím. Ale normální, milující rodič kouká i na uplatnění dítěte ve společnosti a je pro to ochoten i něco udělat. Nám byla tato možnost odepřena díky ,,báječnému" systému dobrovolnosti běžných domácích úkolů. Takže tím jsem chtěla říci, že je dobré mít přiměřené úkoly a povinnosti na každý den ve školním roce. Zároveň neodsuzuji občasné procvičování v průběhu prázdnin založené na dobrovolnosti. Povinnost ale procvičovat o prázdninách považuji za zcestnou. Tady záleží na dobrovolnosti.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Myslím, že by se měla vláda zachovat podle švédského modelu. Přesně určit rozmístění krytů a spádovost obyvatel. Taktéž pokyny, co s sebou. Štěstí přeje připraveným. Nechci tím strašit, ale pokud informace poskytují ostatní vlády/ Německo, Švédsko a o dalších nepíší/ a naše ne, je něco špatně. R. Kulhavá
4 odpovědi