"....Tuhle službu jsme ale kvůli neukázněnosti části z nich zrušili, přinášela více škod než užitku. Psi se nám opakovaně vraceli se střevními potížemi, někteří i bez svého venčitele....“
Kolikrát bylo ve zprávách, že pes někoho pokousal a pak vyšlo najevo, že po psovy například házel kameny 🙂 Drtivá většina zvířat útočí z důvodu ohrožení a nebo za účelem potravy...
Prostě, jak pořád říkám, lidi jsou zlý zrůdy, kde je člověk, tam je pohroma....Vždy jsem chtěla vyhrát v loterii, abych si koupila "nekonečný" pozemek a mohla zachraňovat všechna zvířátka...To by byl hezký život.
Milá paní, jsem člověk a nejsem zrůda. Ubrala bych prášků. Doporučuji sestoupit z růžového obláčku rauše. Už jste někdy kydala hnůj? Nebo jste vyměňovala podestýlku po králících? Otírala zpěněné koně a čistila jim kopyta? Se proberte, než budete psát poetické, romantické nesmysly. Vyléčí Vás reálná práce se zvířaty. A to je mám ráda a vážím si všech lidí, kteří se chovem zvířat živí či mají zvířata jako domácího mazlíčka. R. Kulhavá
To je chabá výmluva víte že alkohol jde cítit i s človĕka,který nepil alkohol a je cukrovkář a odpadl následkem glykemie?
Je to třeba zjistit třeba i sanitkou nebo 1.pomocí také jsem vidĕla na vlastní oči jak pán spadl v dešti na čelo a ležel nohy mu skákali a nechali ho tam
Já jsem přešla přes cestu podívala jsem se jestli může dýchat nemá zapadlý jazyk,otřela krvácející rány,
Zajistila vhodnou polohu a postarala jsem se aby pán co byl poblíž zavolal sanitku k mému překvapení přijeli brzy a pána jsem brzy vidĕla v pořádku živého a zdravého.
A máte pravdu lidé se i velmi bojí podat pomocnou ruku,nevidí okolo sebe mnoho příkladů v dobrém slova smyslu,hezký 🌃 večer
Dobrý večer, děkuji za sdílenou zkušenost. Teď již budu vědět. Blahopřeji, že jste pánovi zachránila život. S pozdravem R. Kulhavá
Dva se poprali a ctenari se zasmali nebo pousmali. Mne je lito ditete.
Omyl. Z konfliktu profituje Hanyková! Zvedla se jí sledovanost, takže ,,penízky se kutálejí". To je tak ubohé a zároveň smutné. Paní Agáta nikdy nic neudělala pro někoho druhého dobrého. Asi má problém se sociální interakcí a empatií s okolím. Partnery si vybírá dominantní, ale číhá jako kudlanka na jejich slabé stránky. Z toho profituje. Kde je paní Agáta zaměstnaná? Kde vlastně byla zaměstnaná? Byla vůbec někde a někdy zaměstnaná a vytvářela nějaké hodnoty pro společnost? Či je to pouze profesionální rodička a influencerka. Influencerka, co radí dětem, jak nepřibrat jako nutriční poradkyně - rozžvýkejte sladkost v ústech a pak ji vyplivněte do koše! Omlouvám se, ale ti dva/ Hanyková- Soukup/ se hledali. Vrána k vráně sedá.
Opět příšerné, jako chata minule. Z krásné útulné chaty udělali tito amatéři novodobou příšernost, co se uvnitř chatě vůbec nepodobá! S prominutím bych je opět nechal vše uvést do původního stavu a pak je hnal hodně daleko ...
S Vašim názorem nesouhlasím. Chata nyní prokoukla a je obyvatelnější pro všechny. Už ten prostor světlými barvami se rozjasnil a působí příjemně. Doplňky v teplých barvách, které si dodají majitelé, pak zútulní vkusný základ interiéru. S pozdravem R. Kulhavá
Navíc, dotovaná školní jídelna zásadně nemá vařit pro "neškolní" strávníky..
Daňový poplatník není povinen financovat bezdůvodné slevy pro ně.
Dobrý den, dotovaná kým je, prosím, školní jídelna? Vážený pane, tady kuchařky berou minimální mzdu. Postup MŠMT dle zpráv z veřejných zdrojů vidím jako záměrnou likvidaci školních jídelen. A až školní kuchyně zmizí, jedeme od mateřinek podle ,,západního vzoru". Tak se připravte na to, že budete dětem připravovat nejen svačinu, ale i obědy do školy v krabičce. Na dovážkové obědy pro děti fakt peníze už nebudete mít. Navíc , jak samy učitelky před 15 lety v Belgii říkaly, se to nedá studené jíst. R. Kulhavá
Dobrý den, já tu nevidím rozdíl mezi gymnáziem a lyceem. Pouze v názvu. To si děláte srandu? Nebylo by namístě, pane premiére, potažmo pane Beku, posílit učňovské vzdělávání, ať máme řemeslníky? Řemeslo má zlaté dno, ale nečiníte nic proto, aby bylo pro mládež atraktivní se vyučit v nějakém oboru. Místo toho valíme středoškoláky, kteří nic neumí. Takže jsou na úřadech práce. Viz. letošní bilance. R. Kulhavá
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se lze doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Těch možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud se jedná o popisné vědy. U technických a odborných předmětů lze dostat teoretický základ jako definice, věty, vzorce, značení a manuály činností, ale často i výklad technických zákonů a pouček. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. V druhé části příspěvku přikládám odkaz na zdroj, kde je výklad tureckých dějin, které se na našich školách v podstatě ani neučí pro svou náročnost a nedostupnost. Zde se lze při troše snahy dozvědět vše o tomto obtížném tématu. Lze i naučit menší dítě metodami popsanými výše. Naučit žáky a studenty za 14 let výuky trochu česky a anglicky je velmi žalostný výsledek současného školství. A nezachrání to ani 15 až 20 procent studentů přirozeně nadaných na technické předměty. Požadovat hlubokou reformu školství je tedy zcela namístě.👍
Hochu, hochu, fakt se opakuješ a dáváš příspěvek se stejným obsahem na všechna diskuzní fóra o školství. Už mě unavuješ. Dej si do AI úpravu článku, který beztak vytvořila AI. A jinak prášky bereš pravidelně? S úsměvem R. Kulhavá
Státu se platí sociální především aby bylo na důchody(a stejně si stát musí ještě půjčovat), a ze zdravotního jde vše na cokoliv okolo zdravotnictví od platu doktorů po provoz nemocnic. Jenže když lidem řeknete, že zvýšíte daně, mimo jiné aby bylo na např. stavbu nových nemocnic LDN atd... tak Vás lidi pošlou dopr*ele, oni chtějí vládu která jim bude naopak rozdávat ikdyž nebude z čeho.
Všichni si budou kvitovat jak se zrušila superhrubá mzda, jak získali peníze navíc, a je jim jedno, že to seká 100 miliard ročně do státního rozpočtu mimo i jiné ve zdravotnictví. Lidi vidí jen tam kam sahá jejich peněženka, pak si ale stěžují, že jsem tam kde jsme. aneb "Ať stát šetří, ale né v mé peněžence"
Dobrý den, za návštěvu lékaře jsme platili poplatek 30,- Kč. Nebyla to velká částka, nikoho nezrujnovala, ale v tom objemu návštěv to mohla být vzpruha pro zdravotnictví.
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se lze doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud se jedná o popisné vědy. U technických a odborných předmětů lze dostat teoretický základ jako definice, věty, vzorce, značení a manuály činností, ale často i výklad technických zákonů a pouček. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Naučit žáky a studenty za 14 let výuky trochu česky a anglicky je velmi žalostný výsledek našeho současného školství. A nezachrání to ani 15 až 20 procent studentů přirozeně nadaných na technické předměty. Asi je každému rozumnému člověku jasné, jaký je hlavní důvod pro zákaz mobilů ve školách. Je to především velká konkurence pro učitele. Po pár měsících by se totiž ukázala zbytnost většiny z nich na našich školách. Je to smutné vidět ten jejich alibismus v praxi. Je to nedůstojné a žalostné a je mi z toho opravdu smutno.😔🤕👎
Opakujete se, drahoušku. Použijte AI, aby Vám upravila příspěvky 🙂. S úsměvem R. Kulhavá
Město nám již od nového roku navýšilo poplatek za svoz odpadu o 100%.
Nákup nápojů v PETkách omezím, asi úplně. Čtu zkušenosti ze Slovenska , kdy i neporušené obaly odmítal automat přijmout. Fronta před automaty. ulepené ruce, smrad, v létě vosy....Doma nepořádek, nemám to kde skladovat....
Fungují velice dobře žluté kontejnery, za mě zbytečné.
Nevím, zda-li článku rozumím dobře. Z podstaty věci pro mě vyplývá, že domácnosti třídí dobře. Budou tudíž potrestány tím, že budou peněžně zálohovat PET láhve a hliníkové obaly. V běžných domácností na to není ale místo, aby se skladovalo obojí v neporušeném /nesešlapaném/ obalu.
Takže to lidé nemohou stále dělat, ale peníze za zálohu někdo získá. K do je získá? To by mne zajímalo! Komu ty peníze za zálohu připadnou? Také vyplývá z článku, že je nízká recyklace. To znamená, že neumíme z recyklovaných materiálů vyrobit nové věci? No bodejž že neumíme, když tu nemáme už skoro žádné fabriky ve vlastnictví Čechů. Takže u nás vlastně recyklují cizí země, ale ne my, Češi. Ale možná tomu špatně rozumím. A možná máte jiná fakta. R. Kulhavá
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Je trapné, když premiér dělá tzv. kontrolní nákup. A ještě trapnější, když nedodá výsledky své práce a nezveřejní, proč jsou rozdíly v cenách a gramáži balení v různých zemích EU. Také nikdy nezveřejnil, co pro zamezení rozdílů cen udělal. Lidé tu potřebují žít, bydlet, jíst a pracovat. Pane premiére, proč nepracujete pro lidi této země a pro svou vlast? R. Kulhavá
2 odpovědi