Přesně tak. Dnes chatbot vyjede vypracovanou maturitu za jednu dvě minuty. Umí vyzkoušet češtinu i cizí jazyk. Začíná být velmi dobrý i v matematice, fyzice a chemii. Příští rok bude přelomový. Doporučuji všem zkouknout Gemini 2.0. na webu. Je to online. A to je teprve začátek.
Zase, pane Zdeněčku, vkládáte svůj stejný a AI připravený názor. A to nepoužívám AI, abych se tomu nesmála. S pozdravem R. Kulhavá
Myslím, že by se měla vláda zachovat podle švédského modelu. Přesně určit rozmístění krytů a spádovost obyvatel. Taktéž pokyny, co s sebou. Štěstí přeje připraveným. Nechci tím strašit, ale pokud informace poskytují ostatní vlády/ Německo, Švédsko a o dalších nepíší/ a naše ne, je něco špatně. R. Kulhavá
Opět špatně.Školy by měly být ve financování nezávislé na obcích, městech. Prostě nezávislé. Stejně jako soudy. Pak se nestane, že kdejaký pantáta či panímáma ze zastupitelstva hovoří do toho, jaké známky má mít jejich Pepíček. Už nyní je to špatně. A když půjde o další peníze, tak to asi bude ještě horší.
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na osvojení látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Důkazem je, že básně se učíme z knih nikoli poslechem. Uvádím zde školství záměrně jako názorný příklad systému, kde jsou dlouhodobě vykazovány za mnoho peněz špatné výsledky. To, že maturanti umí po 14 letech výuky trochu česky a anglicky, je zoufalé a absurdní. A nezachrání to ani 20 procent studentů přirozeně nadaných na matematiku.😔
Zelený Zdeněk zase změnil své jméno a vložil svůj příspěvek beztak vyprodukovaný Chatbotem. Důkaz, že sice ovládá AI, ale reálně myslit asi nedovede.
Dobrý den, asi jsem staromilská, ale mně se více líbí melodie písně Rozvíjej se poupátko. Byla krystalicky čistá a snadno zapamatovatelná. Její varianta je poplatná době, ale nikdo si píseň nezapamatuje a nezazpívá. Film jsem neviděla, takže nemohu posuzovat. Ale již nyní vím, že animáci v ukázkách mi přišli citově ploší. R. Kulhavá
Je trapné, když premiér dělá tzv. kontrolní nákup. A ještě trapnější, když nedodá výsledky své práce a nezveřejní, proč jsou rozdíly v cenách a gramáži balení v různých zemích EU. Také nikdy nezveřejnil, co pro zamezení rozdílů cen udělal. Lidé tu potřebují žít, bydlet, jíst a pracovat. Pane premiére, proč nepracujete pro lidi této země a pro svou vlast? R. Kulhavá
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Milá paní, jsem člověk a nejsem zrůda. Ubrala bych prášků. Doporučuji sestoupit z růžového obláčku rauše. Už jste někdy kydala hnůj? Nebo jste vyměňovala podestýlku po králících? Otírala zpěněné koně a čistila jim kopyta? Se proberte, než budete psát poetické, romantické nesmysly. Vyléčí Vás reálná práce se zvířaty. A to je mám ráda a vážím si všech lidí, kteří se chovem zvířat živí či mají zvířata jako domácího mazlíčka. R. Kulhavá
To je chabá výmluva víte že alkohol jde cítit i s človĕka,který nepil alkohol a je cukrovkář a odpadl následkem glykemie?
Je to třeba zjistit třeba i sanitkou nebo 1.pomocí také jsem vidĕla na vlastní oči jak pán spadl v dešti na čelo a ležel nohy mu skákali a nechali ho tam
Já jsem přešla přes cestu podívala jsem se jestli může dýchat nemá zapadlý jazyk,otřela krvácející rány,
Zajistila vhodnou polohu a postarala jsem se aby pán co byl poblíž zavolal sanitku k mému překvapení přijeli brzy a pána jsem brzy vidĕla v pořádku živého a zdravého.
A máte pravdu lidé se i velmi bojí podat pomocnou ruku,nevidí okolo sebe mnoho příkladů v dobrém slova smyslu,hezký 🌃 večer
Dobrý večer, děkuji za sdílenou zkušenost. Teď již budu vědět. Blahopřeji, že jste pánovi zachránila život. S pozdravem R. Kulhavá
Dva se poprali a ctenari se zasmali nebo pousmali. Mne je lito ditete.
Omyl. Z konfliktu profituje Hanyková! Zvedla se jí sledovanost, takže ,,penízky se kutálejí". To je tak ubohé a zároveň smutné. Paní Agáta nikdy nic neudělala pro někoho druhého dobrého. Asi má problém se sociální interakcí a empatií s okolím. Partnery si vybírá dominantní, ale číhá jako kudlanka na jejich slabé stránky. Z toho profituje. Kde je paní Agáta zaměstnaná? Kde vlastně byla zaměstnaná? Byla vůbec někde a někdy zaměstnaná a vytvářela nějaké hodnoty pro společnost? Či je to pouze profesionální rodička a influencerka. Influencerka, co radí dětem, jak nepřibrat jako nutriční poradkyně - rozžvýkejte sladkost v ústech a pak ji vyplivněte do koše! Omlouvám se, ale ti dva/ Hanyková- Soukup/ se hledali. Vrána k vráně sedá.
Opět příšerné, jako chata minule. Z krásné útulné chaty udělali tito amatéři novodobou příšernost, co se uvnitř chatě vůbec nepodobá! S prominutím bych je opět nechal vše uvést do původního stavu a pak je hnal hodně daleko ...
S Vašim názorem nesouhlasím. Chata nyní prokoukla a je obyvatelnější pro všechny. Už ten prostor světlými barvami se rozjasnil a působí příjemně. Doplňky v teplých barvách, které si dodají majitelé, pak zútulní vkusný základ interiéru. S pozdravem R. Kulhavá
13
Sledujících
0
Sleduje
13
Sledujících
0
Sleduje
Protože to mám s první ruky.😄
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Z - Koho, čeho ? Pěťo, druhý pád. Učivo páté třídy. 🙂 R. Kulhavá
1 odpověď