Museli jsme vykácet kus lesa, vybudovat úplně novou příjezdovou cestu... Chtěli jsme tady co nejvíce zachovat ducha místa a projevit úctu tomu, co tu už vybudovali naši předci.... už vím, komu zavolat, když chci pokácet les nebo posekat trávu....Až třetí hydrogeolog si to tady jako jediný prošel...Stavba stojí v CHKO 2. a 3. zóny ...S jeřábem jsme tu docela bojovali....Pro hochy s bagříky je to hračka – mají joystick a hrají si s tím celý den...Kvůli tomu jsme tady utopili hodně betonu, ale vlastně mi to nevadilo...Pozorujeme pak třeba srnky, jak nám tady ožírají nově zasazené rostliny a dřeviny...Možná se něco objeví, až tady budeme bývat častěji a delší dobu. Není tady tolik úložného prostoru, ale to nám zatím nevadí.
Tess, Czechs are not bad. They just react to the insults you say while eating. They react to stupidity, narrowness, arrogance. If you don't know where the Czech Republic is and still want to be in such a program, try to find something on the Internet. Respect other nations and their customs. You can hurt yourself with words, not just with a slap. The food on your plate is eaten as it is. There are no rats in it, there is no poison in it. No need to add ketchup, mayonnaise, seafood, avocado, no need to fry, grill... The food doesn't smell. You don't say yuck to food. Your country's food is not the best. It is just one of many that you will find in the world. Do you think foreigners would like your food?
S tou dědičností to autor velmi přehání. Mám Crohnovu chorobu 10 let a proto jsem zjišťovala jestli ji nemůžou dostat moje děti. Podle doktora je pravděpodobnost necelých 20%. Samozřejmě záleží i na tom zda má nemoc jeden nebo oba rodiče. Škoda, že autor článku o tom ví prd, ale píše rádobyodborné články.
„Vlastně to není o tom, kolik, kdo má na účtu, v jakém autě jezdí nebo v čem chodí oblékaný. To největší ‚bohatství‘ totiž nosíme v sobě. A to, co nosíme v sobě se potom odráží v našem životě.....ano, říká to o ní, že v hlavě toho moc nebude. Druhá věta odporuje první. Hlavně se předvést a mít sledovanost na sociálních sítích. To je přesně to, co nosí v sobě. Ukázat peníze za každou cenu. Kikáni taky jedou na značce Gucci, že?
„V českém legislativním systému neexistuje žádná právní úprava, která by škole umožňovala zasahovat do volného času žáka a jeho zákonných zástupců.“ Takže, jestli tomu dobře rozumím... Dítě doma nebude psát úkoly ani se učit na další hodinu. Rodič mu s ničím nebude pomáhat... Jak tedy dítě napíše test, když se doma nebude učit? Jak si bude opakovat učivo, které se ve škole naučil např. slovíčka z cizího jazyka? Bude se učitel daným problémem zabývat do hloubky, aby vytvořil dostatečný čas, aby každý žák pochopil a znal? Můžeme pak jako rodiče daného učitele nějak postihnout, když vlastně podle práva nemůžeme dětem doma pomáhat s úkoly, abychom nezasahovali do svého volného času? Bude tedy známkování jen vizitkou učitele, jak zvládl žáky připravit na budoucí život?
Mléko a prášek do pečiva? Hera , co do toho dává, je úplně bílá. Bůhví, co je to za tuk. Recept na 50 věnečků, ale krém do nich jen na poloviční množství a ještě samý puding. Věnečky jsou ošklivé, splasklé, nevzhledné a lámou se na dotyk, uvnitř jsou nedopečené. Asi někdo otvíral troubu během pečení, že? 🙂 To by se v té cukrárně museli sakra stydět!
"Až bezmála 1,5 milionů lidí v Česku nepracuje, přitom by se na trhu práce uplatnit mohli." Prý jde o maminky, důchodce a skorodůchodce. Zapomněli zmínit jistou etnickou skupinu, která by mohla pracovat, ale nechce. Nemusí. Protože tu máme takové zákony, které tyto lidi k práci nenutí. Máme tu takový sociální systém, který využívají beze zbytku. Mají se lépe než všichni ti, kteří do práce chodí. A žádný politik do toho nechce píchnout, aby nebyl ten špatný, který chce brát "potřebným". Možná by se mělo začít tímto směrem, když se snažíme ušetřit, kde to jde.
To je těžké. Za nás jsme chodili do školy jen osm let a naučili se daleko víc než děti, které teď chodí do školy devět let. Úkoly jsme měli z matematiky, českého jazyka, navíc jsme psali a učili se slovíčka z cizího jazyka (ruštiny). Dnes mají děti navíc druhý cizí jazyk, další dvě hodiny konverzace v cizím jazyce s rodilým mluvčím, ochranu zdraví a přípravu k rodičovství (6. třída !!) a podobné nesmysly. Domů odchází do třetí hodině odpolední. Doma musí napsat projekt na přírodopis, zeměpis a napsat úkoly z češtiny, matematiky a cizího jazyka. Učitelé jim zadávají sledování youtube kanálu, kde se vysvětluje látka, kterou ten den probírali (nechápu proč, když by to měl vysvětlit učitel a zodpovědět dotazy), úkoly se zpracovávají na internetu a ne do sešitů. Děti neumí číst a už ani psát. Čas tráví u počítače nebo telefonu. Bolí je hlava a tloustnou. Jak z toho ven? Vynechání úkolů to nespasí.
Panebože, kde je nějaká kultura stolování? Ta Indka nikdy neviděla vidličku? Další si to strká rukou přímo do pusy. Hrabou se v tom příborem. Očuchávají to. Navíc to jí s vědomím, že je to jídlo cizí země a přesto by to něčím (plody moře, kečup, hranolky) vylepšili? A klobása opravdu vypadá a chutná jako had?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Všimněte si... Autor zas nedomyslel všechno... Řemeslo má sice zlaté dno, ale jen pro některé, že? Řemeslníci, jak víme, jsou povětšinou muži. Truhláři, zámečníci, instalatéři, elektrikáři, zedníci...Znáte nějakou ženou, která se vyučila cukrářkou, švadlenou nebo kadeřnicí a vydělávala by víc než ajťák? Spočítáte je na prstech jedné ruky. Jistě, pánové tvorstva podotknou, že i žena může být automechanička, elektrikářka, truhlářka, ale kolik takových znáte? Aha! Takže řemeslo nemá vždycky zlaté dno...
3 odpovědi