Asi mě to nepřekvapuje vzhledem k tomu, jaké dětství měla ona. Výchovné vzorce si bohužel často přenášíme z dětství (doporučuju s Angie podcast Vychovávej s láskou, dost to napoví o tom, co si v životě, hlavně v dětství zažila a proč je jaká je). Jen mě mrzí, že tenhle řetězec není schopná zpřetrhat a dát svému dítěti to, co ona sama v dětství neměla.
Většina toho zdražení je důsledkem toho, že řetězce nechtějí přijít o svoje marže a naopak je ještě navyšovat tak, kam až mu to zákazník dovolí. Jinak si nedovedu vysvětlit cenu čokolády v Lidlu, která je co se týče obsahu kakaa mnohem kvalitnější než třeba Milka, ale cena se drží stále velmi příznivě...(200g mléčné čokolády na vaření s 40% kakaa stojí asi 34 kč). S cenami je to stejné jako s hledáním informací, řetězce zdražují, protože lidé stále bezduše kupují a neumí si porovnávat cenu vs kvalitu... Už se nedivím, že Němci mají vše levnější, přestože mají vyšší platy. Možná si dobře rozmýšlejí, co koupit a co ne... Češi akorát nadávají, ale ve výsledku koupí skoro vše za jakoukoliv cenu. Kdyby to nikdo za ty přemrštěné ceny nekupoval, tak by to nemohli hnát tak nesmyslně nahoru... Inflaci nezpochybňuji, ale řetězce si tu už dlouhá léta dělají co chtějí a lidi jim jdou na ruku...
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Tak snad jim to vydrží, ale po roce mi to přijde docela brzo...