takze nejdriv jim to zariznou firmy napojene na statni cecek, kdyz se to Bartos snazil i tak vyresit v sibenicnim terminu, tak ho odvolame, dame mu bububu pokutu (at se potvrdi ze za to muze Bartos) a dame to te firme co si na tom zase zarobi. Dokonale
Bartoš se o nic nesnažil. Zkušený manažer by nešel do projektu bez vstupní analýzy, nepodpořil vývoj bez kontaktu s koncovým uživatelem a nepřijal absolutně nesmyslný termín. Kdyby se spoň něco z toho "řešení" dalo použít, asi by se komise a další odborníci následně neshodli na tom, že se "nový" systém zahodí a zadá se zakázka na úplně nový systém. Něco už jsem v IT zažil, ale takovouhle blamáž neště nikdy!
To by touto logikou mohli každý den vydávat VAROVÁNÍ, že po západu slunce bude místy tma
Průměrně inteligentní člověk ví, že po západu slunce bude tma. Děje se tak každý den již mnoho milionů let. Na to není třeba vydávat varování. 15 cm sněhu na silnici ale každý den opravdu není, v horách stály v kopcích kamiony, pro spoustu lidí může být 15 cm sněhu i důvodem proč na hory vůbec nejezdit. Varování je oznámení stavu, se kterým člověk nemusí počítat a který mu může způsobit (velké) problémy. Možná větší než vám pochopit význam článku?
Proč kvůli 15cm sněhu VARUJÍ? Nestačilo by použít slovo OZNÁMIT?
Protože 15 cm na silnici už může být velký problém. Jel jsem v úterý přes Jeseníky, místy bylo tak do 10 cm na silnici a nebyla to žádná legrace. Na neprotažené silnici bylo podle stop vidět, že auta z kopce si v zatáčkách celkem zatancovala. Jel jsem do kopce tak 50 km/h a auta, která jsem potkával v protisměru jela ještě pomaleji.
No co si budem.ten pan byl na prechode a mel prednost.a takove keci ze nevidel at si necha od cesty.kdyt v tom kamionu ma prehlad tak jak ho nevidel.kam cumel kdyz prijizdel na velky kruhovy objezd kde je pred nim prechod!!!!uz ty kamionaky poradne potrestej te!!!chudak pan ktery tu jeste mohl nejaky patek zit!!!priste to schyta kdo?maminka s kocarkem kteri pujdou od doktora?katastrofa co se u nas deno dene deje!!!
I chodec má svoje povinnosti. Např. nesmí vstoupit bezprostředně před přijíždějící vozidlo. Pán měl 86 let, možná jen nestihl přejít?
Úplně vidím toho 86 letého pana jak na poslední chvíli vběhne pod rozjetý kamion. Ti senioři jsou dneska hrozně čiperní a skáčou jako blešky.
Bohužel i já jsem byl svědkem rozhovoru 2 (starších) mužů před přechodem, kdy 1 říkal tomu 2.: "Běž, máš přednost. On Tě musí pustit". Byl jsem zvědavý jak plně naložený náklaďák "pustí" chodce, který mu tam vstupí, když bude cca 20 m před přechodem. Naštěstí ten 2. chodec "vyměkl".
Řidič má předvídat! Mně v osobním voze se předvídá líp, protože když zpomalím (na 20-30 km/h), tak dokážu zastavit celkem rychle. Jak to má cca 15-titunové monstrum netuším.
Nevím co bylo skutečnou příčinou nehody, ale pokud si pán myslel, že ho řidič náklaďáku musí pustit, tak měl pravdu. Jeho poslední v životě.
Primárně nastartoval zdražování v restauracích Babiš se Schillerovou zavedením EET.
V hospodách se odnepaměti vyplácel personál na ruku. Zavedením EET se musely tržby přiznávat a tedy nebylo jak vyplácet v hotovosti, tedy muselo to jít přes účetnictví, což znamená i s odvody a tedy je to pro hospodského daleko dražší. Tím se ale zlikvidovaly i hospody, které nabízely levná jídla. Zmizela tak konkurence, která držela ceny nízko.
No a pak následoval covid se zavřením restaurací a odchodem zaměstnanců jinam, energetická krize, inflace... Dneska se už ceny zpátky nevrátí.
Ono přiznat tržby není zločin. Naopak je férové přiznat příjem a platit daně, tak jak jsme (víceméně) nuceni v DPH, dani z příjmů (jako zaměstnanci) apod...
Babiš dojebal co mohl nejen během covidu, kdy 3x vyměnil ministra zdravotnictví, cpal se do všeho (viz krizový manažer, chtěl řídit očkování atd ...), nechal zavřít malé obchody, ale nikomu nevadily velké supermarkety. Ven jsme (mimo okres) nesměli, ale na nákupy ano. Před volbami rozdával 6,000 kč důchodcům, chtěl deficit státního rozpočtu 500,000,000,000 kč s tím, že cca 160,000,000,000 kč bude neadresných tj. schvalte mi to a já to použiju na něco, ale zatím nevím na co. Za Babiše resp. šílené Aleny se nastartoval růst trendu zadlužování!
Výrazně jsme omezili návštěvu restaurace. Na oběd chodíme jen když někdo z rodiny slaví narozeniny nebo když se nám na dovolené nechce vařit. Večer na pivo téměř vůbec. Přes poledne dávám přednost domácí stravě před obědem v restauraci.
Záleží jak kde, u nás by to šlo podle aktuálního zdrav. stavu co nejdříve, můj muž už to nestihl, bylo to neoperovatelné a v srpnu zemřel. Ale péče na onkologii u nás je skvělá a jen když měl jít na radiovyšetření, tak objednání bylo zdlouhavé, tak jsem zasáhla se slovy, co kdyby se jednalo, sestřičko, o vašeho blízkého, také by čekal s nádorem?? A ono se hnulo svědomí a na radio šel hned druhý den. Ono je potřeba se nenechat ukolébat.
Děda šel na vyšetření před známého lékaře. Myslím, že rychleji to opravdu nešlo.
Proč tomu říkají "čistá mobilita"? ˇČistá mobilita je cyklodoprava. Výroba těch aut nemá vliv na životní prostředí? Výroba elektřiny (aktuálně z obnovitelných zdrojů cca 17%) nemá vliv na životní prostření? Výroba baterií (jakou mají životnost?) nemá vliv na životní prostředí?
Takže v ČR se prodá 6,100 EV aut. Pak se prodej prudce propadne (stalo se ve všech zemích kde skončila dotace). Automobilky to nespasí, mnohé začínají propouštět, omezovat výrobu EV aut a vracet se k autům na fosilní paliva. Jaký je tedy smysl dotace? Přispět pár tisícům podnikatelů na nové (EV) auto? Životní prostředí to nijak zásadně neovlivní, automobilky to nespasí a 2 miliardy jsou v pr...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hnůj by se musel stydět, kdyby ho někdo srovnával s Babišem. Babiš už ukázal svoji neschopnost jako premiér, svoji hloupost na předvolební akci na základní škole, svoji prolhanost, když prohlásil, že si žádný zámek ve Francii nekoupil, ale hlavně, že si ho koupil sa svoje zdaněné peníze a nyní ukazuje, že ani špína a urážky mu nejsou nijak cizí. Chápu že někdo uvěří (líbivým) slibům, ale opravdu chceme mít prase premiérem?
1 odpověď