Pred chvili jsem vyhrabal auto asi z 30-40cm snehu, ktery spadll na Dolni Morave od nedele. Uvidel jsem clanek, tak ze zajimavosti jsem si rikal, co me zitra ceka na ceste. No, pri pohledu z okna jsou ty dramaticke 3cm na aute znova. Co bude do rana uvidim. Ja chapu, ze asi musite informovat ve smyslu varovani, ale pusobi to komicky. Zvlast pro lidi z mist, jako jsem ted ja.
Motorky teď odpočívají, tak hurá, pusťme se do SUV. Je třeba si uvědomit, jaké auta se pojmenovávají jako SUV. Dal jsem si práci a srovnal délku 4,6 m mého přes 20 let starého sedanu se současnými rádoby SUV, které mají o 6 až 9 cm víc (Kodiaq, 5008) a to jsou ty větší. Vždyť i věhlasná Octavia Combi IV má délku 4,689 m. A ryje do toho někdo, že se s tím nedá parkovat? Nechápu, že se lidi pořád nechají oblbovat takovými tendenčními názory. A co se spotřeby týká, manželčina 5008 s 2.0HDi 150k se pod mou nohou vejde do 5 l/100 a při jejím courání do práce a po městě tam svítí za posledních 3500km spotřeba 5,3l/100. A hmotnost asi o 100kg víc než můj sedan vůbec nerozhoduje.
Někdo pojmenoval tento typ aut z marketingových důvodů jako SUV a postavil je na roveň Hummera a způsobil povědomí, že SUV = velké auto = nepřítel silnic.
Měl by být vydán zákaz hovoru o kamnech, teplých krajích, peřinách, spále a podobně. Zároveň vydat seznam témat jako: Význam mrazu v boji proti infekčním chorobám, zimní krása okenních skel, zážitky z bruslení, medvědi (vyzvedněte přednosti ledního), holomrazy, mráz - nejlepší děda. A když to nezabere, pak zbývá už jen usilovným dýcháním vyhnat rtuť teploměru na teplotu, která se dá vydržet.
Tak jsem se na to video ze zajímavosti podíval. Ani jedinkrát jsem neviděl, že by vyšlápli spojku 2x (při podřazování právě s "meziplynem"). Ani při řazení nahoru ani dolů. A to brnknutí do plynu při vyšlápnuté spojce při podřazování celému mechanismu nesynchronizované převodovky jen ublíží. Nemluvím o závodění, ale o srovnání otáček soukolí v převodovce. V PV3S nebo PS5T nebo podobných strojích by nezařadili nic. Pokud se jim ale líbí, že jim to vrčí jako závodníkům, prosím.
Sliboval jsem si od článku praktičtější rady. Mám za to, že čím víc se o tom píše (o pubertě), tím hůř. Rodiče zpohodlní a svedou svou nedůslednost na pubertu. Děcka se na ni vymlouvají a dovolují si čím dál víc, protože mají alibi. Pak jsou všichni sesypaní až se octnou v realitě, třeba práci, kde se s nimi nikdo mazat nebude.
"„Pokud po vás děti začnou chtít skoro každý den nějakou sumu peněz na drobné nákupy, je správný čas jim začít dávat kapesné,“ radí Miroslav Zborovský, finanční ombudsman z Home Creditu."
Aha, takže když dítě začne být schopno nakupovat, je třeba mu to umožnit příslušnou částkou. Líbí se mi kdo tohle radí. Penízky se musí točit, že ano. A čím dříve se dětičky naučí utrácet, tím lépe. A já pořád nechápal, co je to ta finanční gramotnost. Děkuji za vysvětlení.
Váš přístup je pro naší republiku typický. A proto se propadáme na úroveň rozvojových zemí.
Pane, jestli myslíte, že nějaké sdružení na "obnovu polňaček" pomůže naší republice, držím Vám palce. Myslíte, že členové půjdou v sobotu na brigádu s kolečkama a krumpáčem? Když cestu dělali, byl každý rád, že se nemusí někde při objíždění bahnit. A nebo že stavební auta neničí cestu třeba pod okny domů. Až cesta posloužila, někdo má potřebu se realizovat. A co udělají s tím, co vybagrují? Co si představujete pod ekologickou likvidací? Odvezou to jinam a zakopou pod jinou cestu a nebo na skládku. A tím je to podle Vás vyřešeno? Podle mě ne. Jen se tomu dá jiná podoba pravděpodobně se zeleným razítkem a bude to stát nějaký ten milionek. To zase štve mě.
0
Sledujících
3
Sleduje
0
Sledujících
3
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
On ten 17 ti letý musí předem složit klasickou zkoušku v autoškole a do 18 let může jezdit jen s tím mentorem.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Děkuji za informaci. Nikde jsem to nezaznamenal.